מתקין להחלפת דוד שמש בירושלים

מחליף החום ממוקם מחוץ למיכל האחסון הסולארי, וסביר שהוא נתמך בצנרת. הרגולטור הדיפרנציאלי מתחיל לשאוב את המים הנותרים בדוד השמש כאשר הקולט חם ב- 8-10 מעלות צלזיוס מאשר המים במיכל האחסון ומחליפי החום ומפסיק לשאוב כאשר הפרש הטמפרטורות מגיע ל 3-5 מעלות צלזיוס. המשאבה מתחילה ב 50 מעלות צלזיוס ועולה עד שהשמש זורחת ומגיעים לשיווי המשקל.

נפח מיכל המים החמים בדוד שמש בירושלים צריך להיות גדול יותר ממערכת השמש כדי לפצות על מזג אוויר קר, והטמפרטורה הסופית האופטימלית של קולט השמש צריכה להיות נמוכה מזו של טבילה טיפוסית. החלפת דוד שמש בירושלים יכולה לספק את המיכל של דוד מים מסוג זה בגרסאות שונות: גז, שמן או חשמלי, בהתאם לסוג המבער שמשתמש בחום מהמים. נוזל העברת החום (HTF) הוא בולם מים או לפחות מערכת פעילה של לולאות נוזלים נפרדות המכילות מעכבי נוגדי הקפאה וקורוזיה המסירות חום למיכל באמצעות סליל מחליף חום (בדרך כלל נחושת) או צינור מחליף חום.

מערכות אחסון מים חמים קונבנציונאליים מספקים גיבוי כחלק מחבילת מערכת השמש בנוסף לאיסוף חום סולארי, מערכת אחסון אספנים משולבת מאחסן מים חמים באריזה שלה ומהווה סוג גיבוי מחמם מים המבוסס על טנק. מערכת גיבוי יכולה להיות חלק מקולט שמש, כגון מיכל גג או מערכת תרמוסיפון.

טכנאי מומלץ להחלפת דוד שמש בירושלים

כמכשיר לחיסכון באנרגיה מערכת זו זולה יותר מהתקנת דוד מים. הוספת ציוד לתנור חימום, מתגים סניטריים לחיבור רכיבי השמש למיכל הקיים ושורה שניה של צינורות פינוי יכולים להוריד את המחיר מ -6,000 ל -4,500 ש"ח. לאחר התקנת ותחזוקת דוד המים, השתמש באסטרטגיות נוספות לחיסכון באנרגיה כדי להפחית את עלויות המים והחימום כאשר אתה זקוק למערכת כזו.

למי שרוצה לחסוך עדיף להתקשר לטכנאים מומלצים להחלפת דודי שמש בירושלים, כל חודש כסף בחשבונות החימום שלו, כדאי להתקין מערכת סולארית חדשה. דודי שמש, המכונים גם מערכות מים חמים סולאריים הם דרך חסכונית לייצר מים חמים לביתכם. הם משתמשים באקלים כדלק וניתן להשתמש בהם ללא תשלום בשמש.

בערים רבות בצפון המדינה אנרגיה סולארית משמשת לא רק לאספקת מים חמים אלא גם לייצור 15-25% מאנרגיית החימום הביתית. הצורך העיקרי בחימום מרכזי הוא בלילה כשאין שמש ובחורף כאשר קרינת השמש נמוכה. דודי שמש חימום מים סולאריות כוללות מיכל אחסון וקולט שמש.

למרבה הצער רוב תנורי החימום נשחקים ונכשלים עקב התקנות מים חמים לא תקינים. פאנלים סולאריים למים חמים דומים בצורתם לפאנלים סולאריים פוטו -וולטאים ושוכבים שטוח על הגג. כדי להתקין אספן סולארי, המתקין שלך חייב להסיר חלק מרעפת הגג שלך ולחשוף נייר זפת שטוח כדי להגן על הרעפים שלך על סיפון הגג.

ששת השלבים של התקנת המים החמים הסולאריים התקן את פאנלים סולאריים על הגג שלך התקן את מיכל האחסון ואת מחליף החום התקן את הצינורות למערכת העבר את הנוזלים התקן את צינורות הובלת המים התקן את מערכת הבקרה מבודד את המערכת אין שני התקנות זהות ששת השלבים הם השלבים הכלליים שעל כל הקבלנים המתקינים מערכת מים חמים סולארית לבצע. רוב המערכות, אם לא כולן, המותקנות בארה"ב הן פעילות או עקיפות. צעדים אלה נועדו לתת סקירה כללית של תהליך ההתקנה של מים חמים סולאריים ולא לשקף את ההליך המדויק של המתקין.

מתי כדאי להחליף דוד שמש?

פרת תעשיות אנרגיה סולארית בע"מ מייצרת מספקת ומתחזקת מערכות חימום סולאריות במשך למעלה מ -25 שנה, ועובדת במגזר הפרטי והמסחרי כאחד. שירות הלקוחות שלנו ברמה עולמית והמוצרים הנהדרים הביאו אותנו לחזית התעשייה. לחברת אמקור סולאר אנרגיות בע"מ, חברה בת לקבוצת אשטרום, יש ניסיון של למעלה מ -40 שנה בפיתוח וייצור קולטני שמש ומכלים סולאריים מתקדמים שאושרו על ידי מכון התקנים הישראלי (I / I). באוסטרליה יש מגוון תקנות לאומיות ומדיניות לאנרגיה תרמית סולארית, החל מ- MRET בשנת 1997.

בשנת 1967 אחד מכל 20 משקי בית חימם את המים עם השמש, ונמכרו 50,000 דודי שמש המספקים החלפת דוד שמש בירושלים כבר שנים רבות. בתחילת שנות התשעים, כל בניין מגורים חדש בישראל נדרש להתקין חימום מים סולאריים, ומשרד התשתיות הישראלי העריך כי פאנלים סולאריים וחימום מים יכולים לכסות 4% מכלל צריכת האנרגיה במדינה. מאז ישראל היא כיום המובילה העולמית בשימוש באנרגיה סולארית לנפש, המהווה 3% מצריכת האנרגיה העיקרית במדינה.

AA Solar Supplys העניקה אישור להשתמש בסרטון GlycolModule (Windows Media, 164 MB) להמחשת הרכבה של מערכת לחימום מים סולארית נגד הקפאה עם אביזרי צינורות נחושת ריתוך.

מרכז פלורידה לאנרגיה סולארית (FSEC) באוניברסיטת מרכז פלורידה (12443 Research Parkway אורלנדו, פלורידה 32826) ותאגיד דירוג ואישורים סולאריים. (SRCC-C) בפלורידה (1679 Clearlake Road, Cocoa, FL 32922) ניתנה אישור להשתמש בחומרים שלהם להתקנת מערכת חימום המים הסולאריים. סעיף 3 במדריך לחימום מים סולאריים של FSEC: עיצוב, התקנה, R epair ותחזוקה מכסה את השלבים הכרוכים בהתקנה ומיכל האחסון הסולארי הנפרד. ראה קישור פנימי של מערכת FSEC SDHW, המספק תמונות להשלמת קובץ הטקסט של סעיף 3.

על מנת לראות מידע בנושא של מתקין להחלפת דוד שמש בירושלים כדאי לבקר באתר

תפריט נגישות