איך לבחור וופורייזר איכותי

אלה כוללים את עטים מיקרו אדי הנ"ל ומאיידים כדור כדור בדולח. אדים רבים, כמו Titan 2, Stoner Joe Vaporizer ו- VT-10, יכולים גם לאדות עשבי תיבול יבשים. אדים אחרים פופולריים לאידוי שעווה, וחלקם מצוידים בתוספות תא זמינות אחרות עבור שמנים וצמחי מרפא.

יחידות אלה מתאדות תרכיזים

ולא עטים אדים. עטים רבים של אדי שחרור משחררים את סלילי האדי שגורמים לבעירה כאשר אתה שם עליהם עשבי תיבול יבשים. יחידות צמחי מרפא יבשות תואמות הן תרכיזי קיטור המיועדים לשימוש בעשבים יבשים, ומאיידים ניידים הם אופציה נהדרת אם ברצונכם לצרוך פרחים שאינם מוגבלים לשימוש ביתי.

זה בסדר אם אתם מחפשים פיתרון מעשי ללא קל לעישון בדרכים. עם זאת, אם ברצונך להשתמש באדים שלך בדרכים, עליך לבחור במכשיר אידוי נייד.

מאיידים ניידים הם קלים יותר מדגמים שולחניים, הם בעלי גודל קטן יותר וקלים יותר להובלה. בנוסף, הם עובדים על ידי חיבור לקיר, מבטלים את הצורך בכבלים. מאיידים המופעלים באמצעות סוללות משתמשים בסוללות נטענות המחוברות לתוצאה.
על מנת לשמוע פרטים מורחבים בתחום של איך לבחור וופורייזר איכותי ווופורייזר איכותי אצל יוספיטו יש לבדוק כאן: josefito.com

מאייד להבה פשוט וזול מייצר אדי דק יעיל יותר מסוגים אחרים

הקיטור יכול להרגיש חם למשתמשים באדי עטים ניידים, הניתנים להפעלה וכיבוי במתח גבוה עם פונקציית שופר קצרה. אם תצטרף לעלית המאיידים והעטים הניידים, תגלה שלמכשירים מסוימים יש סוללות ניתנות להחלפה. למאיידים מסוימים יש גם טעינה רציפה, המאפשרת להישאר במכשיר בזמן הטעינה. מאיידים שולחניים מסוימים הם המכשירים היחידים שמשתמשים בתקע, כך שתוכלו לטעון את עט ה- Vape באמצעות כבל נייד מכל סוג שהוא.

אידוי פועל על ידי חימום תא

כדי להביא את החומרים הפעילים בעשבי התיבול לנקודת האידוי שלהם לפני שריפתם. בקרת טמפרטורה חשובה מכיוון שצמחי מרפא שונים מתאדים באופן שונה בטמפרטורות שונות. טמפרטורות נמוכות יותר מייצרות אדים דקים וחריפים יותר, ואילו טמפרטורות חמות יותר מייצרים עננים עבים יותר של אדים קשים.

בעולם המאיידים המתפתח כל הזמן

ישנן אפשרויות רבות לבחירה, תלוי באיזה חומר אתה רוצה לאדות ואיך אתה רוצה להשתמש בו. ממכשירים שולחניים ניידים ועד עטי אדים ו eRigs, מכשירי אידוי חדשים משוחררים מדי יום. כשמדובר במאיידים, ישנן שיטות שונות והגדרות טמפרטורה שהחברות מציעות.

הבנת מה אתה מוכן להוציא תעזור לך לצמצם את מה שאתה צריך ממאייד

הקפידו לקרוא בעיון את תיאור המוצר בכדי להבטיח כי אתם קונים מאייד אשר לא רק שעומד בתקציבכם, אלא גם מאפשר לכם להשתמש בחומרים המועדפים עליכם, ובגינו תוכלו לקבל אחריות אם תרצו. תן לנו להתעמק במה שאתה צריך להיזהר כשאתה קונה מאיידים.

שאלות אלו יעזרו לך להחליט על המאייד הנייד הבא שלך

אם אתה רוצה ללמוד עוד על אדיפות באופן כללי, עיין בערכי הבלוג האחרים שלנו במרכז הלמידה של Vaporizer. יש לנו מדריך מלא לרכישת אידוי ששואל את השאלות הנכונות ומציע את ההצעות הנכונות לגבי מה שאנחנו הכי אוהבים, כדי שתוכלו למצוא את הוואפ החביב עליכם.

מבחר נרחב זה אומר כי מריחואנה מדיקל

בע"מ יש את האדים המושלמים בשבילך, אך זה יכול גם להיות קשה למצוא את המתאים בין אדים רבים שאנו מוכרים. מדריך רכישת הוופורייזר השלם שלנו עוזר לכם לנווט בין הוופורייזרים בחנויות שלנו ולמצוא את המתאים ביותר עבורכם.

יש הרבה מותגים מצפוניים

אבל זה סוד גלוי שלא כל המאיידים נוצרים שווים. כצרכן, חשוב לקחת בחשבון את החומרים והיכולות המוצעים על ידי המוצרים בעת רכישת עט שעווה שעווה חדש. להלן חמישה גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת מכשיר אידוי נייד באיכות גבוהה או עט אדים בזמן גלישה במותגים שונים.

ישנם שני סוגים של מאיידים

שולחניים וניידים, והוא מחולק לקטגוריות משנה על בסיס החומר שמאייד. תלוי ביצרן, ניתן לייצר סלילי אידוי מטיטניום שונים, טיטניום, ניקל, קנטל או סגסוגת לא ידועה. אלה כוללים עטי אדים eRIG, המשמשים לניקוי תרכיזים ועשבי תיבול יבשים, ומאיידים ניידים, שיכולים לשאת עפרונות גדולים ורזים עם סוללות להפעלות ארוכות יותר בדרכים.

למידע נוסף על קיטור

מאיידים ניידים ועטים אדים. ראה ביקורות, סרטונים, קרא הערות וגלה אם מאייד נייד מייצר כמות ראויה של אדים. אני יודע שכולנו אמרנו שסדרי העדיפויות שלך הם שונים, אך אלה המספרים שצריכים להיות בכל רשימת ביקורת; כדאי להשקיע במאייד שמייצר קיטור.

אם אתה קורא את זה

זה אומר שאתה מעשן גראס ואתה שוקל לעבור משיטות עישון מסורתיות ולא בריאות לאדי. אחת הסיבות הטובות ביותר לעשות זאת, ואחת הסיבות שאתה לא לבד, היא שמשתמשים רבים במריחואנה פונים לוופורייזר כדי להשיג את השיא שלהם. אבל חסכון של כמה דולרים לא אומר לעשות כמיטב יכולתך כדי לרדת מההקיטור.

לקראת יותר משתמשים שירצו לאדות על הכביש

היצרנים של המאייד הנייד Haze V3 סיפקו עמידות חסרת תקדים. הגרסה האחרונה כוללת חומר מעטפת פנימי משופר, כיסוי עמיד באלכוהול, אטימת חימום עמידה ובקר טמפרטורה מתקדם המאפשר ליחידה לפעול בגבהים שונים, לחות, לחץ אוויר. וטמפרטורות חיצוניות.

תפריט נגישות