המלונות הטובים ביותר בתל אביב

https://www.cityboy.co.il/projects/drisco

המלונות הטובים ביותר בתל אביב

המלונות הטובים ביותר לשהות בהם בתל אביב לחוויה נפלאה

מילות מפתח: המלונות הטובים ביותר בתל אביב, מלונות היוקרה בתל אביב

תל אביב היא העיר המושלמת לבקר בה לחופשה. הוא מציע מגוון פעילויות ומראות שיהפכו את שהייתכם לבלתי נשכחת. למלונות הטובים ביותר בתל אביב יש הרבה מה להציע, מחדרים מפוארים וצוות ידידותי ועד שירות מעולה ואוכל טעים.

תל אביב היא אחת הערים הפופולריות בישראל, ולכן לא מפתיע שיש כאן כל כך הרבה מלונות. יש מלונות יוקרה בתל אביב עם נוף מדהים, חדרים מפנקים ושירות מעולה. ישנם גם מלונות בתקציב נמוך עם נוף יפהפה המספקים תמורה נהדרת לכספכם.

המלונות הטובים ביותר בתל אביב מציעים חוויה שלא דומה לכל מלון אחר בעולם – הם ממש כמו בית הרחק מהבית!

מה לעשות בתל אביב בסוף שבוע

בתל אביב יש מגוון דברים לעשות בסופי שבוע. יש הרבה פארקים ואטרקציות אחרות שאתה יכול לבקר. אם אתם מחפשים משהו לעשות בסוף שבוע, הנה רשימת הפעילויות שתוכלו לנסות.

יש הרבה דברים שונים לעשות בתל אביב בסוף שבוע. להלן רשימה של כמה מהפעילויות הפופולריות ביותר שתוכלו לנסות:

  • קחו חלק במשחק כדורעף חופים בפארק החוף

  • להתפעל מהאדריכלות בשדרות רוטשילד

  • בקרו בשוק רחוב חיפה וקנה תוצרת מקומית, תבלינים ומזכרות

איפה לאכול בתל אביב אחרי רדת החשיכה

פארק תל אביב צוטלינו הוא אחד מאותם מקומות בתל אביב שנשארים פתוחים עד שעות הלילה המאוחרות. יש להם תפריט נרחב של מאכלים בינלאומיים, כמו גם מבחר גדול של יין וקוקטיילים למי שרוצה להמשיך את המסיבה.

תל אביב היא עיר שאף פעם לא ישנה. היא עמוסה בברים, מועדונים ומסעדות שנשארים פתוחים עד שעות הלילה המאוחרות. פארק צוטלינו תל אביב הוא אחד מאותם מקומות בתל אביב שנשארים פתוחים עד שעות הלילה המאוחרות. יש להם תפריט נרחב של מנות בינלאומיות כמו פלאפל, חומוס ושווארמה.

תל אביב הפכה ליעד הפופולרי ביותר עבור מטיילים צעירים באירופה ובמזרח התיכון, בשל חיי הלילה המגוונים, התרבות והאווירה המרגשת.

בעיר יש סצנה תרבותית תוססת עם הרבה מוזיאונים, גלריות, תיאטראות ומקומות מוזיקה חיה לביקור במהלך היום או שעות הערב.

למידע נוסף בתחום של דה דריסקו עליך לגלוש לאתר

מהם היעדים הפופולריים ביותר ליד תל אביב?

תל אביב היא עיר עמוסה באפשרויות לתיירים. גלה מהם היעדים הפופולריים ביותר ליד תל אביב.

לישראל יש הרבה מה להציע לתיירים, אבל יש לה גם הרבה מה להציע למקומיים. הנה כמה מהיעדים הפופולריים ביותר ליד תל אביב.

העיר העתיקה בירושלים: העיר העתיקה בירושלים היא אחד היעדים הפופולריים בישראל. זה ביתם של אתרים היסטוריים ומבנים דתיים רבים שקיימים במשך מאות שנים.

מלון דה דריסקו תל אביב – המומלץ ביותר

מלון דה דריסקו בתל אביב ליד החוף כולל מרפסת גג המשקיפה על הים, הגן וחדר הכושר.

מלון The Drisco – The Leading Hotels of The World – מלון דה דריסקו הוא מלון 5 כוכבים מעולה הממוקם בשני מבנים היסטוריים צמודים בתל אביב, הכולל מרפסת גג המשקיפה לים, גינה, מסעדה, חדר כושר ועוד. מלון זה נמצא במרחק של 6 דקות מהחוף.

כל חדרי האירוח בספא של אתר נופש זה כוללים מאפיינים מודרניים שהופכים אותם לאלגנטיים ומתאימים לאורחים. יש סלון שופע, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בלוויין, מכונת נספרסו ומייבש שיער. חדרי הרחצה מצוידים גם במוצרי טיפוח יוקרתיים לרבות חלוקי רחצה ונעלי בית להשלמת הנוחות של שהותכם באי.

תיהנו ממזנון ארוחת בוקר עשיר. מסעדת הא-לה-קארט ג'ורג' וג'ון מציעה מטבח ישראלי עכשווי משובח להפליא. מרכז המחול סוזן דלל ומוזיאון הבית הפרטי נמצאים במרחק של 9 מ' ממקום האירוח ונמל התעופה נמצא במרחק של 22 ק"מ מכאן.

מלון דה דריסקו נבנה לראשונה במאה ה-19 ושוחזר לעיצובו המקורי בשנת 2010. כיום זהו מלון הממוקם ברחוב יפו, המהווה מרכז חיים גרמני-אמריקאי. 42 החדרים כולם מפוארים, עם סגנון ארכיטקטוני שמזכיר תקופות קדומות.

במלון יש 42 חדרים, בהם 5 סוויטות מפוארות ושתי וילות גדולות. בית נורטון (בעבר ביתה של מסעדת קרן המיתולוגית של חיים כהן) – מבנה עץ מהמאה ה-19 – הפך לווילה פרטית.

לכל אחד מהחדרים בסוויטה יש מוטיב אישי עם ריהוט בסגנון ארט דקו, רצפות עץ אלון עתיקות, גופי תאורה בסגנון מזרחי ומשטחי שיש. שטיחים גורמים לזה להרגיש יותר כמו בודואר גם כן.

חלק מחדרי המלון מעוצבים מתוך מחשבה על קשתות וקימורים, כמו גם ציורים עתיקים וכתובות על הקירות. חלקם עשויים גם לבוא מצוידים במכונת קפה, מיני בר ואלכוהול. ניתן למצוא משקל בכל חדר, אם כי מדובר בסטנדרט של מלונות יוקרה.

תפריט נגישות