מציאת עבודה בחו"ל

מאות סטודנטים מוצאים עבודה בחו"ל מדי שנה, 68% מה-MBA שלנו מצאו עבודה במדינה חדשה בשנת 2015. ראינו סטודנטים רבים מצליחים למצוא עבודה במדינת היעד שלהם, כשהם פונים לראשונה לחברה רב לאומית בשיא -אזור הביקוש ולאחר מכן מעבר למיקום שבו הם החלו במקור. אם סיימתם לאחרונה לימודים בקולג' וברצונכם לעבוד בתחום כמו שיווק, פרסום או פיננסים, חפשו הזדמנויות עבודה בחברות בינלאומיות שיש להן תוכניות ששולחות עובדים למדינות אחרות. לחברות רבות יש תוכניות לשלוח עובדים לחו"ל, אז אולי אתה מחפש עבודה באחת מהחברות הללו.

ממשלת ארה"ב כנראה מציעה לאזרחיה יותר משרות בינלאומיות מאשר כמעט כל חברה פרטית, והם יכולים בקלות לקבל ויזות גם ממדינות אחרות. זה נועז יותר, אבל יש אנשים שקל להם יותר למצוא עבודה כשהם פיזית בארץ.

בנוסף לקבלת חסות לאחר סיום הלימודים

ישנן מספר דרכים להשיג עבודה במדינת היעד. זה יכול להיות משחק הרבה זמן ולחזור בעוד שנה או שנתיים, אבל אל תוותר אם לא תקבל את העבודה בדיוק איפה שאתה רוצה אותה. בעוד עבודה בחו"ל יכולה לספק לך כמה הזדמנויות משתלמות, חיפוש עבודה אסטרטגי הוא צעד מפתח.

הבנת המגמות בתעשייה של חברה יכולה לעזור לך למצוא עבודה בחו"ל. מידע נוסף על הסיבה שאתה רוצה לעבוד בחו"ל יעזור לך לקבוע אילו סוגי עבודה מתאימים לך.

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות

הוא לקבוע איזה סוג עבודה אתה מחפש וכמה זמן אתה רוצה לחיות בחו"ל. אם אין לך ניסיון בעבודה בינלאומית, תצטרך מעט חומר סיכה כדי למצוא עבודה בחו"ל. לפני תחילת העבודה והמעבר למדינה אחרת, שקלו טיול קצר לחו"ל כדי להכיר את התרבות, להכיר את המקום וליצור קשרים אישיים.

אם אתה כבר יודע לאיזו מדינה אתה רוצה לעבור

לוחות דרושים הם כלי מצוין למציאת עבודה בחו"ל. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש עבודה באינטרנט באזור שלך, על ידי שיחה עם חברים שעשו צעד דומה, או על ידי שיחה עם מישהו שאתה מכיר באותה מדינה. כמו כן, הקפד לבדוק את הטיפים שלנו שיעזרו לך למצוא עבודה בחו"ל לפני שתתחיל בחיפוש. בחר אחד מהאתרים האלה כדי לעזור לך למצוא את עבודת החלומות שלך בחו"ל וללמוד על שיטות עבודה מומלצות שיעזרו לך להפוך את המעבר שלך לקל ככל האפשר.

כשאתה מחפש עבודה בינלאומית

נסה למצוא אתרים עם תכונות נוספות או עצות לגבי השגת חסות או ויזות עבודה בחו"ל. בית הספר, רשת הבוגרים או המעסיק שלך עשויים לקבל מידע שימושי שיעזור לך למצוא עבודה או דיור בחו"ל. גם אם אינך לומד בחו"ל, בדוק אם לעלמא שלך יש רשת בוגרים עולמית שיכולה לעזור לך למצוא עבודה.

כמו כן

זכור כי משרות פנויות מדווחות מפה לאוזן במדינות רבות, ונטוורקינג יכול להיות אחד הכלים השימושיים ביותר בעת חיפוש עבודה. במהלך מסעותיי פגשתי גולים רבים שהצליחו למצוא עבודה בחו"ל וגם למצוא הרבה עבודה בחו"ל. בין אם אתה בחו"ל או גר בארץ הולדתך, הצעד הראשון למציאת עבודה בחו"ל הוא לצמצם את החיפוש שלך. לאחר שתהיה לך רשימה מוסכמת להתחיל איתה, תוכל להתחיל לחפש בגוגל משרות נפוצות בחו"ל שתואמות את הקריטריונים וההצעות שלך לאן ללכת.

עבור לדף המשרות

כדי למצוא רשימה של משרות פתוחות במדינות שונות. אתה יכול להירשם לחשבון ולהעלות את קורות החיים או קורות החיים שלך כדי להקל על חיפוש העבודה שלך במדינות רבות ברחבי העולם. אתה יכול לעבוד דרך סוכנות, לקבל אשרת עבודה בזמן חופשה, להתנדב, למצוא משרה מלאה או חלקית, או לעבוד בחו"ל בדרכים אחרות. האפשרויות שלך להתחבר לארגונים הממוקמים במדינה אחרת עשויות להיות מוגבלות על ידי השפות שאתה דובר, האם אתה יכול לקבל אשרת עבודה, המשכורת שהארגון יכול להרשות לעצמו לשלם וכמה יעלה לך להגיע לשם.

עם זאת

מכשולים אלה לא צריכים למנוע ממך לחפש עבודה בחו"ל; במקום זאת, הם צריכים לתת לך מושג על הכישורים והמשאבים שאתה צריך לרכוש כדי להיות מועמד תחרותי ולעזור לך להתמקד בהזדמנויות שהכי מתאימות לך. כן, אתה יכול לנסות למצוא עבודה טובה בחו"ל ולהתכונן למיטב האפשרי. בהתאם למשאבים הפיננסיים שלך, היכן אתה נמצא בקריירה שלך, ולאן אתה רוצה ללכת, זה עשוי להיות הגיוני פשוט ללכת ולנסות למצוא עבודה כשתגיע. אם אינכם מוצאים עבודה מיד, שקול עבודה לטווח קצר שתוכל לעבוד בה בינתיים.

עבור זרים ללא אישור עבודה, עבודה בבניינים, בתי קפה, מסעדות וברים היא הבחירה הטובה ביותר. אם אינך רוצה לשלם עבור ההזדמנות לעבוד בחו"ל, הימנע מאתרים אלו והיצמד ללוחות דרושים מסורתיים יותר.

ב-Idealist יש לנו המון הזדמנויות ברחבי העולם (פשוט מצא עבודה במדינה שבה תרצה לעבוד) ואתר ספרדי שמפרט משרות במדינות דוברות ספרדית

לכן, בקבוצות הפייסבוק הללו, תמצאו מידע רב על איך זה לחיות ולעבוד במדינה הזו ותוכלו לשאול שאלות על איך למצוא עבודה. ב-Globalink, לפעמים אנשים אומרים לנו, "אני רוצה לעבוד בחו"ל, אבל הם לא באמת יודעים איפה הם רוצים לעבוד ולמה, אז הם בהחלט צריכים עוד מחקר. ידיעת שפות היא צעד ראשון טבעי, אבל אם אתה רוצה להגיש מועמדות ישירות לעבודה במדינה אחרת, שאל את עצמך היכן הכישורים והניסיון שלך יהיו הכי אטרקטיביים עבור מעסיקים פוטנציאליים.

למידע בנושא של מציאת עבודה בחו"ל וחברה יכולה לעזור לך למצוא עבודה בחו"ל נא לבקר באתר amador.co.il

תפריט נגישות