נוטריון מתרגם מסמכים ברומנית

הם לומדים היטב את המסמך ברומנית ומתרגמים אותו לאנגלית. הם מחפשים תרגומים מוסמכים עבור USCIS כי יש לצרף את המסמכים הרומניים שלהם לתרגום שלהם לאנגלית. תרגום של תעודות לידה רומניות ומסמכים אחרים שהונפקו במדינות זרות חייב לעמוד בדרישות USCIS.

נוטריון תרגום ברומנית

חשוב לציין שכדי להגיש מסמכים לארגונים רשמיים בארצות הברית, כמעט תמיד תידרש לספק תרגום לאנגלית של כל מסמך בינלאומי רלוונטי. כאשר הם מוצגים לגורמים רשמיים ברומניה או לקונסוליה הרומנית, יש צורך שהמסמכים שלך יתורגמו מאנגלית לרומנית ושהתרגום יהיה נוטריוני ונוטריוני.

אנו מספקים את כל השירותים ב-one-stop-restoration document-certification-apostille-search translation-notarization. הצוות המקומי שלנו טוב מאוד בתרגום מסמכים משפטיים בשימוש בינלאומי, ואנו גם נוודא את האותנטיות של המסמכים לפני קבלת הערות. אם אתה צריך לתרגם מסמכים משפטיים, אתה לא צריך לקרוא יותר, אנחנו מתרגמים מסמכים משפטיים ומספקים הוכחות מאושרות על ידי בית המשפט.

למתרגם שלנו ניסיון רב במתן תרגומים מלאים ומדויקים של כמויות גדולות של מדריכי לימוד

פטנטים, מאמרים, מסמכי בית משפט ומסמכים עסקיים, הגירה ושיווק אחרים במחירים תחרותיים. שירותי התרגום שלנו מתמחים במתן תרגומים מוסמכים של מסמכים מדויקים שתוכלו לסמוך עליהם בפעם הראשונה. אנו מספקים תרגומים מוסמכים של מסמכים רשמיים עבור מוסדות בבריטניה ומחוצה לה על בסיס יומי, כולל משרד הפנים, NARIC, מוסדות אקדמיים, קונסוליות ובתי משפט.

אנו מספקים שירותי תרגום מסמכים ומסמכי הסמכה ב-142 שפות רשמיות ברחבי העולם

כולל ספרדית, צרפתית, גרמנית, יפנית, פורטוגזית, הולנדית, שוודית, טורקית, איטלקית וכו'. מקובל ב-100%, שיתוף פעולה עם ממשלות מקומיות וזרות, שירותי אזרחות והגירה של ארצות הברית (USCIS), המחלקה לכלי רכב (DMV / RMV), ספינות, חברות ביטוח, בנקים, מכללות ובתי חולים – אנו מספקים שירותי תרגום עולמיים למסמכים, כולל תרגום מוסמך. כל המסמכים שלנו מתורגמים במלואם ומאושרים לשימוש רשמי בלונדון וברחבי בריטניה. נשמח לעזור לכם להשיג את המסמכים המתאימים, להוכיח את מקוריותם ולהוסיף את האג, ובמידת הצורך לתרגם את כל התעודות והקבלות מאנגלית לרומנית.

אם התרגום מיועד לשמש מחוץ לבריטניה

בנוסף לתרגום, ייתכן שיהיה צורך גם באישור נוטריוני וחוקי עם משרד החוץ וחבר העמים (FCO). במקרים מסוימים, לפני תרגום ואישור נוטריון, המסמך צריך לעבור לגליזציה, או שההסמכה שלנו מעידה גם על כך שלמתרגם אין קשר אישי או אחר עם בעל המסמך. במידת הצורך נוכל לקבל תעודת הסמכה. אמת את זהות האדם המורשה וספק את המקור, כולל חתימת הדיו הרטוב. מתרגם מוסמך אינו מצריך בהכרח מתרגם מוסמך, אך אם אתה משתמש במתרגם מוסמך, אתה יכול לשבת בחיבוק ידיים ולהירגע מכיוון שהמתרגמים שמאשרים את המסמכים שלך הם מוסמכים ביותר.

תרגום תעודות לידה

הוא משימה חשובה לכל מתרגם. יש לנו ניסיון רב בתרגום מסמכים משפות זרות לאנגלית למטרות הגירה. אנו מספקים תרגומים מאושרים לרומנית לכל סוגי המסמכים האישיים שיש להגיש עבור בקשות לויזה, בקשות לבתי ספר וכו'. אנו מספקים תרגומים מאושרים ונוטריוניים לכל USCIS (שירותי אזרחות והגירה של ארצות הברית).

אנו מציעים מגוון שירותי תרגום משפטי לרומנית

לרבות תרגום מסמכים משפטיים מאנגלית לרומנית, שירותי נאמנות מאנגלית לרומנית, דוחות בית משפט מאנגלית לרומנית ושירותי תמלול מאנגלית לרומנית. כספק מוביל של שירותי אפוסטיל ולגליזציה במטרופולין ברוקלין וניו יורק, המספק שירותים איכותיים ללקוחות ברחבי הארץ, אנו מסייעים ללקוחות בהכנת כל סוג של מסמך רשמי, מסחרי או משפטי המיועד לשימוש ברומניה וברומנית קונסוליות. בארצות הברית ובמדינות אחרות. אנו מספקים תרגומים מאושרים מאנגלית לרומנית לכל סוגי המסמכים האישיים, לרבות תארים אקדמיים, תעודות, תעודות קורס, תעודות נישואין, תעודות גירושין, תעודות לידה, תעודות פטירה, מסמכי מכס, רישיון נהיגה, כרטיסי חבר לאזרחות, דרכונים, כרטיסי מזון, עותקים של אשרות, אישורי שהייה, דפי בנק, קבלות מס, אישורי TDS, אישורי ניסיון בעבודה, אישורי שכר, חשבונות חשמל (חשבון חשמל, חשבון קווי / טלפון נייד, חשבון בכרטיס אשראי וכו'. שירותי התרגום המוסמכים שלנו עזרו לאלפים של חברות ואנשים פרטיים כדי לקבל את המסמכים החשובים שלהם על ידי ארגונים ומוסדות שונים.

כל התרגומים המוסמכים לרומנית נעשים ב-100% על ידי מתרגמים מקצועיים שדוברי שפת אם של רומנית ודוברים אנגלית שוטפת

צוות התרגומים שלנו במחזור מלא של מסמכים מאנגלית לרומנית מתרגם את התוכן, ומבטיח שהתרגום i תואם את המקור בהקשר ובתוכן. כדי לשלוח עותק של מסמך סרוק לקבלת תרגום, אינך צריך להגיע למשרדנו.
עבור מידע בתחום של נוטריון מתרגם מסמכים ברומנית מומלץ לבקר ב- law-center.co.il

אנו יכולים לשלוח העברות לכל מקום בעולם (אנו גובים תשלום רק עבור יעדים מחוץ לארה"ב או עבור משלוח בין לילה)

כדי להציע מחיר זה, אנו מאשרים את התרגומים שלנו עם נוטריון בלטביה (שם אנו נמצאים), ולאחר מכן שולחים את המסמכים בדואר מאושר לכתובת הדואר שלך. מחיר תרגום מוסמך תלוי במספר המילים במסמך, בשילוב השפה ובזמן שבו נדרש התרגום. מסמכים מחיר משוער זמן טיפול תעודת בגרות USD 70 5 ימי עבודה קופה USD 80 – 200 7 ימי עבודה תעודת לידה USD 70 5 ימי עבודה תעודת נישואין / גירושין USD 80 USD 5 ימי עבודה רישיון נהיגה USD 65 5 ימי עבודה תוספת נייר פחמן USD 20 / עותק כתרגום מוסמך עותק PDF 20 דולר. כתרגום מוסמך. מסמכים אחרים. תלוי במסמכים בפועל. אין נתונים. אם רק צריך לתרגם את המסמכים שלך, השתמש בשירותי התרגום שלנו.

שימו לב שלא גובים עמלות נוטריון לפי עמוד או לכל מסמך

לפני ש- Language Oasis יכולה לאמת ולספק, נשלחת דוא"ל אישור ללקוח המבקש ממנו לעיין בתרגום ולוודא שהוא מרוצה. שימו לב שקבלת חתימת הנוטריון תעכב את מסירת התרגום ביום עסקים אחד לפחות.

אנחנו יכולים לעזור; DTN מציעה תמלול ותרגומים מדויקים של תמלול רפואי או משפטי לכל שפה שצוינה

אנו מציעים הנחות על העברות צבאיות, יישומי USCIS לממשל, לא ממשלתי, מסחרי, Fortune 500, INS לאזרחות והגירה של ארה"ב, ממשלות זרות, תאגידים, סוכנויות, צבא, צבא, צי, צי, צבא – חיל האוויר, משמר החופים , מילואים, חברות ציבוריות ופרטיות. צור איתנו קשר אם אתה צריך מתרגם מוסמך שיוכל לספק תרגום מוסמך לשוודית, אנגלית, גרמנית, איטלקית, צרפתית, רוסית, סרבית, ערבית, פרסית, פינית, נורבגית, דנית ושפות אחרות וממנה.

תרגום ואישור נוטריוני מקוונים מוצעים על ידי אנשי מקצוע מהימנים ומכובדים בתרגום בכמה קליקים בלבד

American Notary & Signing Services (ANSS) מציעה שירותי תרגום לשפות ברחבי הארץ. כספקית שירותי שפה מוסמכת ISO, סוכנות תרגום Baltic Media מציעה שירותי תרגום ללקוחות עסקיים, ציבוריים ופרטיים.

 

תפריט נגישות