עבודה בניו זילנד לישראלים

הדסה אינטרנשיונל NZ בע"מ היא חלק מארגון בינלאומי של מתנדבים התומכים בעבודת בית החולים הדסה בירושלים, ישראל. בהדסה ניו זילנד, אנו מתכבדים לתמוך בארגון הרפואי הדסה, הידוע בעולם במדיניות ההומניטארית שלו לטפל בכל החולים הן במזרח התיכון והן ברחבי העולם בטיפול אכפתי באיכות גבוהה, ללא הבדל מוצא אתני או דת. על שמה נקראה מרפאה בבניין חדש ומפואר, שהושלם בשנת 2011 בהדסה, ירושלים.

בישראל, צמיחה כלכלית גבוהה והאתגרים של שילוב הישראלים המוחלשים ביותר [1] בשוק העבודה בניו זילנד, החריפו את פערי הכישורים במגזרים רבים. העסקת עובדים מחו"ל עוזרת למלא פערי מיומנויות לטווח קצר וארוך.

בררו אילו אשרות עבודה בניו זילנד מציעות המדינה בה אתם רוצים לעבוד

מומלץ מאוד להגיש בקשה לוויזת עבודה בניו זילנד לאירופה לפחות חודשיים לפני הנסיעה למדינת שנגן בה אתם מתכוונים לעבוד. אזרחי מדינות אחרות חייבים להגיש בקשה ולקבל אשרת עבודה בניו זילנד לפני הכניסה לאזור שנגן למטרות עסקיות.
עבור עוד מידע בתחום של עבודה בניו זילנד לישראלים עליך לבדוק ב-

אזרחי ארצות הברית

אוסטרליה, קנדה, ישראל, יפן, ניו זילנד, שוויץ ואזרחי האיחוד האירופי אינם צריכים להגיש בקשה לוויזת עבודה בניו זילנד לאירופה. עם זאת, לאחר הגעתם למדינה בה יעבדו, עליהם להגיש בקשה לאישור שהייה ואישור עבודה בניו זילנד. כל האנשים המעוניינים למצוא עבודה בניו זילנד בשכר בגרמניה חייבים לקבל אישור שהייה בצורה של ויזה. במידת הצורך, אישור העבודה בניו זילנד ייכלל בויזה שניתנה לצורך כך.

אזרחי ארצות הברית של אמריקה

אוסטרליה, קנדה, ישראל, יפן, ניו זילנד, שוויץ, הרפובליקה של קוריאה ואזרחי האיחוד האירופי יכולים להגיש בקשה לאישור שהייה לעבודה בניו זילנד לאחר שנכנסו לגרמניה ללא ויזה. אזרחי ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, [29] צ'ילה, הונג קונג, ישראל, יפן, הרפובליקה של קוריאה (דרום קוריאה), ניו זילנד, טייוואן ואורוגוואי בגילאי 18-30 יכולים להגיש בקשה לוויזת תייר – עבודה בניו זילנד בגרמניה עבור 1 שָׁנָה. אזרחי אוסטרליה, אוסטריה, [52] קנדה, צ'כיה, דנמרק, צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, יפן, [53] ניו זילנד, [54] פולין, [55] פורטוגל, [56] דרום קוריאה ושוודיה בגילאי בני 18-30 או 35 שנים (במקרה של קנדה והונגריה) יכולים להגיש בקשה לויזה לעבודה בניו זילנד בצ'ילה לתקופה של שנה. אזרחי ארגנטינה, אוסטרליה, קנדה, צ'ילה, יפן, ניו זילנד, פרו, דרום קוריאה וארצות הברית בין הגילאים 18 עד 30 (18 עד 35 לקנדה) יכולים להגיש בקשה לאשרת עבודה בניו זילנד פורטוגזית לשנתיים של חופשה בכתובת הרפובליקה הפורטוגלית.

אזרחי אוסטרליה

אוסטריה [124], צ'כיה [125], [125] גרמניה, ניו זילנד ודרום קוריאה בגילאי 18 עד 30 יכולים להגיש בקשה לאשרת תייר עבודה בניו זילנד ישראלית לשנה במדינה מדינת ישראל. אם אתה אוסטרלי, אוסטרי, גרמני, קוריאני או ניו זילנדי בין הגילאים 18 עד 30, תוכל להגיש בקשה לוויזת תייר לעבודה בניו זילנד בישראל. אזרחי ארגנטינה, [186] אוסטרליה, צ'ילה, יפן, ניו זילנד וטייוואן בין הגילאים 18 עד 30 יכולים להגיש בקשה לקבלת אשרת עבודה בניו זילנד ותייר פולנית בעת הגשת הבקשה. מכיוון שהתוכנית מבוססת על הדדיות, רק אזרחים אוסטרים יכולים לשהות במדינה עד חצי שנה, ואוסטריה מאפשרת גם לישראלים לעבוד במדינה במשך שישה חודשים במסגרת אותה תוכנית.

שימו לב כי הכניסה הראשונה לישראל חייבת להיעשות תוך 3 חודשים ממועד הוצאת הויזה

אם אתה מגיש בקשה ממדינה/אזור אחר, עליך לשלוח טופס בקשה לכניסה והעתק של הדרכון שלך לרשויות הישראליות במדינת מגוריך כדי לקבוע איתם פגישה. לפני תחילת תהליך הגשת הבקשה, אנא בדוק מידע זה עם שגרירות ישראל במדינת מגוריך. הגש בקשה לויזה במשרד המייצג את המדינה בה תעבוד במדינת מגוריך.

זכור כי אלו רק הדרישות הבסיסיות שתצטרך לספק על מנת לקבל אשרת עבודה בניו זילנד לאירופה

הדרישה העיקרית היא שהמועמד חייב להיות מאחת המדינות שיש להן הסכם חופשת עבודה בניו זילנד עם ישראל ושיש לו מספיק כסף לפרנס את עצמו במשך כל השהות. בעלי אשרות אלו יכולים ליהנות מטבע, ציוני דרך היסטוריים קלאסיים ומחיי עיר תוססים בתל אביב שטופת השמש. אסור לעבוד עם אשרת שנגן למטרות אחרות.

עם זאת

אתה יכול לעבוד באזור שנגן אם יש לך אשרת עסקים לאומית (D) שהונפקה על ידי אחת מ-26 מדינות אירופה שהן חלק מאזור שנגן. אנו ממליצים לא להתחייב על כל התחייבות לנסיעה עד לקבלת אשרה או אישור נסיעה בתוקף. אנו ממליצים לכל המועמדים להגיש בקשה בהקדם האפשרי לפני הטיול המתוכנן שלהם.

בנוסף, רק מי שמגיש מועמדות לתכנית זו בפעם הראשונה זכאי. הסטודנט הזוכה יצטרך להישאר זמן רב יותר אם ילמד קורס בחירה בישראל.

 

תפריט נגישות