מה לעשות שבוע במדריד?

מסלול זה במדריד הוא שילוב של אטרקציות ותחנות מוזיאוניות כדי לתת לכם מושג כמה אתם יכולים להשתלב בהן. הדבר הטוב ביותר בטיול יום טוב לספרד הוא שלעתים קרובות עיירות קטנות הן יותר מאשר רק ביקור או נסיעה קצרה מהעיר.

אם אתה מתכנן לבקר במדריד במשך שבוע

יהיה לך מספיק זמן לחקור את כל האטרקציות המרכזיות ולמצוא כמה פנינים נסתרות. המשך לקרוא כדי לגלות את הטוב ביותר שאתה יכול לעשות במדריד השבוע החל מגלריות אמנות ופארקים בעלי שם עולמי ועד אמנות רחוב וסריקות טאפאס. אם אתם תוהים מה לראות ולעשות במדריד, ספרד, בעוד 3 ימים או יותר, סיורים בעיר הם בחירה מצוינת.

במהלך היומיים הראשונים תבקרו בברצלונה

בירת חבל קטלוניה הספרדית ובאחת הערים היפות בחוף הים התיכון, עם אטרקציות מפורסמות כמו פארק אנטוני גאודי, סגרדה פמיליה בזיליקה. בסיור מודרך בעיר ההיסטורית תוכלו ליהנות מנופים של קתדרלות מרשימות רבות, פלאזה מאיור של סלמנקה ולטייל בין הכיכרות העתיקות של העיר.

בימים יומיים ושלושה תוכלו לבקר ברגל באטרקציות המרכזיות של העיר או לצאת לרכיבה על אופניים לנקודות ציון מפורסמות כמו פארק לה סיוטאדלה

הרובע הגותי של העיר והחוף החולי של ברצלונטה. ביום השלישי תמשיכו למדריד, שם תטיילו ברחובות המרוצפים של העיר העתיקה, תבקרו בארמון המלכותי ותטעמו בכל פעם מנות טעימות בברי הטאפאס של העיר. היום החמישי ייקח אתכם דרומה ממדריד לסביליה, בירת אזור אנדלוסיה, ונבקר בארמון אלקאזר המלכותי, שהיה במשך מאות שנים חצר מלכותית.

אם יש לך זמן, בקר בסגוביה עם אלקאזר והשמים, במנזרים ובמבצרים המחמירים ובאל אסקוריאל, מקום קבורתם של מלכי ספרד. תוך יומיים תגיעו לעיר המלוכה טולדו, עוד עיר ספרדית היסטורית ומרשימה.

נצל את קרבת הערים לכמה מהאזורים היפים ביותר בספרד במהלך שבעת ימיך במדריד. עם כל כך הרבה עיירות וכפרים מדהימים בהישג יד הודות ל- Aves, המהות של יום טיול ממדריד לטולדו היא זו.

לכל עיר ריכזנו רשימה של המקומות הטובים ביותר לבקר בהם ולשהות בהם לפחות שלושה ימים. אנו אוהבים להתחיל את סופי השבוע שלנו במדריד בכיכר סנטה אנה במרכז העיר.

פסלי ברונזה גדולים של פליפה השלישי משנת 1616 שולטים בכיכר המרכזית של מדריד והליכה לכאן

היא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בעיר. הכיכר מעוצבת להפליא ועשירה ומרופדת בחנויות ובמסעדות ובה פסל של גבר על סוס (תוכלו לראות פסלים רבים של מדריד של גברים על סוסים) של המלך פיליפ השלישי. כפארק הגדול ביותר במדריד, אחת האטרקציות הצ'יליאניות ביותר במדריד, לפארק אל רטירו יש תחושה מלכותית מובהקת והוא מקום מצוין להירגע אחרי כמה ימים עמוסים של טיולים.

אחר הצהריים

בקר במוזיאון האמנות השלישי בגודלו במדריד, מוזיאון תיסן-בורנמיסה, וספוג את אוצרותיו הרבים. בקר ב Palacio de Cibeles (בית העירייה במדריד) כדי לראות את תערוכותיו ולאחר מכן פנה אל מרפסת התצפית Centrocentro לנופים עוצרי נשימה של העיר. כאשר הלילה מתקרב, הקפד להציץ בפלאזה דה סיבלס (פוארטה דה אלקלה), ביתו של בניין היסטורי עוצר נשימה המממש את ממשלת העיר מדריד.

סיור מדריד בפעם הראשונה בבירה יעזור לך לחוות את המראות הטובים ביותר בעיר בזמן שיש לך מספיק זמן למלא את הפה שלך באוכל ספרדי לאורך כל הדרך

היומיים הראשונים של כביש ברצלונה-מדריד בן יומיים. מסלול זה לוקח אתכם לאטרקציות המרכזיות, והמוזיאונים של מדריד ואם אתם רק בעיר במשך יומיים, הוא מושלם עבור מי שיש לו טעם טוב לעיר. אם אתה רק רוצה להרגיש את מדריד ולראות את האתרים המרכזיים ואת המוזיאון, יומיים זה כל מה שצריך.

בבוקר השני שלך במדריד

אני מציע לך לבקר באחד המוזיאונים של מדריד. שבוע נותן לך מספיק זמן לראות אתרים כמו מוזיאון דל פראדו ומוזיאון תיסן בורנמיסה. ליום נוסף הנה כמה המלצות יומיות נוספות לערים ועיירות אחרות ברחבי מדריד, כך שיש לך מספיק זמן לבקר בהן.
עבור מידע על שבוע במדריד ומה לעשות שבוע במדריד? מומלץ לבדוק כאן: xn--7dbars5c.co.il

אנו יודעים שאי אפשר לבקר בכל המוזיאונים ביום אחד

לכן אנו ממליצים לך לבקר באל פראדו וריינה סופיה, שניים מהמוזיאונים הטובים בעולם, אך שים לב שלכל ביקור לוקח 4 שעות לסיים אותו. . אם אתה חובב אמנות, יש כיום רק שני מוזיאונים במשולש הזהב של מדריד (הפראדו, טיסן-בורנמיסה וריינס סופיה סגורים בימי שלישי), אבל נחזור מחר, כך שיכול להגיע עד שלוש בצהריים. רק יום אחד. אופציה נהדרת נוספת היא לבקר בכמה ממוזיאוני החלל המקוריים ביותר בעיר כגון Ikono, גלריית אמנות אינטראקטיבית ייחודית במוזיאון ReINA Sofia הכוללת פעילויות סוחפות לחיזוק החושים.

אין ספק שהמוזיאון הזה הוא אחד ממוזיאוני האמנות המודרנית הגדולים בעולם כחלופה לפראדו כחלק מסיורכם בן יומיים במדריד. אתה יכול לבקר באחד האוספים הגדולים ביותר של אמנות מודרנית בספרד, שנמשך לפחות שעתיים.

תפריט נגישות