מתנות ליולדת בקיץ

לחץ כאן כדי לקפוץ ישר למתנות תמורת 25 $, 50 $, 100 $, 200 $ ו -500 $. עיין במדריך שלנו לכרטיסי מתנה לאמהות ב- Etsy למתנות לתכשיטים, מתנות, פרחים ומשלוח.

שקול לתת לה אחד ניטרלי (או לבן) לקחת איתה לגנים או לסידורים שלה. שלח לה הודעה עם נר מהודר ליום האם, או כזה שהיא תרצה לשמור, כמו נר אופנתי זה מלפני שנים.

השרשראות הניתנות להתאמה אישית של Make-A-Mary הן חובה לכל אישה

בין אם היא אהובה על אמה ובין אם לאו. זוג משקפי ניאון כחולים מעלים אותה באוויר וטובים פי שניים ממשקפי קריאה, מה שהופך אותה לאחת המתנות הטובות ביותר לאמא. אריחים ומדבקות 40 $ (2) אריחים ומדבקות אלה זוכים להערכה מיוחדת על ידי אם שממקמת במקומה את המפתחות, הארנק ופריטים אחרים שאפשר לאבד בקלות.

בין אם זה יום ההולדת שלך

חג המולד או רק הימים הרגילים של אימהות חדשה, קבל השראה וקנה כמה מהמתנות האהובות עלינו לאמהות טריות. אספנו 41 רעיונות למתנות ייחודיות מכל מיני אמהות, החל ממכשירי מטבח (כי היא לא אוהבת תכשיטים מגניבים) ועד הרבה מתנות למנוחה ורגיעה.

אנו מבטיחים שאמא תאהב עבורה את אחת המתנות הנהדרות האלה לחג המולד

יום האם, ימי הולדת, ימי נישואין ואירועים מיוחדים. מתנות יום הולדת ישנות לא מתאימות לכולם, אז ריכזנו עבורכם כמה מתנות יום ההולדת הטובות ביותר עבור המעריצים הגדולים ביותר שלכם, תומכיכם הנאמנים, וחברי BFF מגניבים ושיקיים (אמהות) כדי לגרום להם להרגיש אהובים, מוערכים ומכובדים למי. הם. התחל ברעיון מתנה אחד זה ליום האם שיפתיע וישמח את אמך וסביבתה.
למידע נוסף אודות מתנה ליולדת ומתנות ליולדת בקיץ ניתן להעיף מבט ב- klemantina.com

מדריך מתנות ידידותי לתקציב, מותאם אישית וטכנולוגי זה מכסה אותך. אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לאמא, בסבב שלנו יש הרבה רעיונות מתנה וייחודיים. מצאנו מתנות יצירתיות ליום האם, חג המולד ויום הולדת לאמהות טריות, כולן בסגנון.

מציאת המתנות הטובות ביותר לאמהות יכולה להרגיש כמו משימה בלתי אפשרית

אנו מבלים ימים עם רעיונות המתנה המושלמים, ואנו אוספים המון אפשרויות לכל סוג אם ולכל תקציב. אנו מנסים למצוא מתנות לכמה עשרות ארכיטיפים ספציפיים של אמא, שאנו מקווים לעורר לפחות כמה רעיונות.

לאם שמנצלת את תרבות החנונים

אין מתנה טובה יותר מזו שמסתובבת סביב הפנדומים האהובים עליה. אם אמא שלך אוהבת להירגע, שמלות הקטיפה האהובות עלינו של Nordstrom Bliss הן מתנה מצוינת. השרשראות הניתנות להתאמה אישית מבית Make-A-Mary הן המתנה שכל אישה תאהב, אם או לא.

אם יש לך אחים, צמיד השרוול הזהב הזה יבייש את מתנת יום האם שלך וזה בונוס נחמד שתוכל לקנות כמתנת חג המולד לאמא.

המתנות הטובות ביותר לאמא הן אלה שגורמות לה להרגיש שהיא נראית ומובנת

זה בסדר להירגע קצת ולנסות להבין מה יהפוך את חייך לקצת מהנים יותר. המשך לקרוא כדי למצוא את הרעיונות הטובים ביותר למתנת חג המולד לאמא בשנת 2021 שמראים לה כמה אתה אוהב אותה.

מאחר ויום האם

הוא יום האם, ריכזנו עבורכם את המתנות הטובות ביותר ליום האם לאהבת הקיץ של אמא בכדי להביא עוד יותר אור שמש לאחת הנשים יוצאות הדופן בחיינו. אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות עם מתנה ליום האם לאמא הוא לתת לה את ההזדמנות להירגע, להירגע ולהתכווץ. ארוז את כל מה שעשית עבורך כשתגדל, ועכשיו זה הזמן לתגמל אותם עם מגוון תיקי הטיול הפונקציונליים והאופנתיים שלך.

מגוון רחב של נספחים שימושיים שילוו את אמא פירושו שלפניכם חמש השנים הבאות של תכנון מתנות

אמא משקיעה זמן רב בעבודה מהבית, אז תן לה מתנה שהיא יותר מסך למחשב הנייד שלה. אל תקנו סתם אגרטל, עציץ או פמוט; היא תרצה להכין מתנה בעבודת יד משלה.

מכיוון שלאמא יש אפשרות לקבל משלוח חינם על מצרכים וכל מספר מוצרים אחר שתרצה לרכוש בוולמארט מה שהופך את אמזון פריים ליריבה

המתנה הזו ממשיכה לתת. חתולים כמו אמא ישמחו לפתוח את מיטת האפיריון הזו מבית Cat Person, מותג עיצובי לחתולים. קופסאות מתנה Goody Box לעיס מלאות בצעצועים וחטיפים קשים וטובים לחתולים הם המתנה המושלמת לאמא גאה וחובבת חתולים שתיהנה לצפות בכלחת הגורים שלה.

לאם שמבלה את רוב יומה בסידורים ורודפים אחרי ילדים בחצר, מותגים שמוכרים נעליים הם אופציה מתנה מצוינת. וודא שהמספר הראשון שלך שמח כאשר אתה מציע לה יום ספא בתשלום, אך נדרש הרבה פחות להרשים אותה ולהכיר אותה כאמא שלך.

ב -13 במאי 2018

אחת הנשים יוצאות הדופן בחיינו תתפנק ותטופל כמו המלכה שהיא. בין אם היא אשתך, אמך, סבתך, חמותך או דמות אם ותיקה, מצאנו לה מתנה. בין אם אתם נותנים מתנה לאמא שלכם, אם לילדכם או אם לאם מיוחדת בחייכם, יום האם השנה חל ביום ראשון ה- 9 במאי. אז זו הזדמנות להביע תודה על העבודה הבלתי נראית ובלתי נשכחת שנכנסת לאמהות.

במקרה של המתנה המושלמת לאמא שלך

הנה רשימת 50 המתנות הנהדרות לאמא שלך שתוכל להשיג לעצמך תוך הרבה זמן. אנו משווקים למשפיעים של דור Z, ואנו חושבים שאחת המתנות הטובות ביותר לאמא ליום האם 2021 תצא ב -27 באפריל, כך שתוכל להזמין מראש עכשיו ולהגיע עם הרבה זמן ליום הגדול. כל מי שהכניס את רגליו למקדש המפואר של נעלי הבית הרופפות האלה יודע שהן מתנה ששווה לתת, ואמא שלך תאהב את הנחיות האולטרה-ילדות האלה.

תפריט נגישות