איך ללמוד טוב יותר בבית ספר

במאמר זה אספר לכם כיצד להצליח בלימודים, גם אם אינכם רואים את עצמכם כתלמידים טובים. הבנתי שתלמידים מצליחים הם לא רק חכמים יותר מתלמידים אחרים. הם גם יותר ממושמעים וממוקדים ומפתחים הרגלי למידה רווחיים.

מרצים במכללה מבקשים לעצות כיצד סטודנטים יכולים לקבל ציונים טובים יותר. לאחר כמה שנים של חידוש הרעיונות שלי, פיתחתי 10 טיפים. הנה הדרך שבה הם יעבדו עבורך, בין אם אתה סטודנט שנה א 'או בכיר במכללה קטנה או באוניברסיטה גדולה.

התלמידים מקבלים ציונים טובים על ידי יישום כישורי למידה בסיסיים ואסטרטגיות. מחקר הראה כי מספר אסטרטגיות למידה מסבירות 90% מהשונות בתיכון GPA. למידה קשה וביקורתית חיונית לציונים טובים יותר, אך גם לעבודה קשה וכיף.

סטודנטים מצליחים מסתמכים על המערכת

כדי להבטיח שהם מבצעים את עבודתם גם כשהם אינם מצליחים. תלמידים בבית הספר אינם ממתינים עד שימצאו מצב רוח ליחידת למידה מרוכזת לפני שהם עובדים. הם עושים זאת מכיוון שהם מרגישים מוטיבציה כשהם מתחילים להתכונן לבחינה.

כל תלמיד

הוא שונה, וכל אחד מביא את סגנון הלמידה שלו, נקודות החוזק והחולשה שלו. דבר נהדר קורה כאשר המורים לומדים להכיר את תלמידיהם ומוסמכים להתאים את השיעורים לחוזקות, לחולשות ולאינטרסים של כל אדם. למורים שלנו יש הזדמנות לפגוש כל תלמיד כאדם ולמצוא שיעורים שמהדהדים אותם.

אם אתה קשוב בשיעור ורושם הערות טובות, תהליך הלמידה מתחיל באמצעות למידה. זה מקל עליך ללמוד בכיתה תוך כדי מעבר חטיבת הביניים והתיכון.

הודע למורה או להורים שלך על בעיות המונעות ממך להיות קשוב ולרשום הערות טובות

ראשית, רשום את כל העובדות שהמורה שלך מזכיר בכיתה או כותב על הלוח. אם ילדך עבר לפחות מבחן סטנדרטי אחד בשנת הלימודים הזו, יתכן שהמורה שלו השקיע זמן בהכנות לקראת הבחינה לאורך כל השנה.

כהורה

ישנן מספר דרכים לתמוך בילד שלך לפני ואחרי מבחנים סטנדרטיים והם יכולים לתמוך בהרגלי הלמידה שלהם על בסיס יומי כדי לעזור להם להיות מוכנים טוב יותר כשהגיע הזמן למבחנים. למידע נוסף על משאבים ושירותי ספריית סטודנטים לילדים בגיל בית הספר.

לקיחת אחריות על העבודה

היא מאפיין חשוב להצלחה בבית הספר. אתה יכול לעזור לילד שלך לפתח יכולת זו על ידי קביעת כללים הגיוניים שתוכל לאכוף: להבטיח שהוא חייב לקחת אחריות על בית הספר הביתי שלו, להראות לו כיצד להיכנס לעבודה וצעדים קטנים כמו ניטור שלו או ערבי בית הספר וסופי השבוע. בנוסף לעבודה האקדמית שלך, ייתכן שתתבקש להיות מעורב במועדון או ארגון כלשהו במכללה. בשלב זה תוכל ללמוד כיצד לדחות בקשות לזמנך.

אחת התלמידות האהובות עלי נהגה לומר שהיא נאלצה לעבוד על משחק הזמן שלה כדי להשיג איזון טוב. חשוב לרשום בשיעורים כי זה עוזר לך להיות קשוב וללמוד מושגים. אני מופתע כמה תלמידים מספרים לי שהם לא רושמים הערות במהלך השיעור.

ישנן מספר מערכות סימון אחרות שאתה יכול ללמוד עליהן כאן, כאן וכאן. וישנן מספר מערכות סימון אחרות שתוכל לברר עליהן.

ההערכות חורגות מתוצאות מבחנים פשוטות ומספקות פרופיל מפורט ורציף של נקודות החוזק והחולשה של התלמידים

מורים, הורים ותלמידים בודדים יכולים לעקוב אחר ההתקדמות האקדמית על ידי התמקדות בתחומים הדורשים שיפור בהתבסס על הערכות. המבחנים הם הזדמנות לסטודנטים ללמוד מהטעויות שלהם ולחזור על מבחנים כדי לשפר את התוצאות.

הסטודנטים שלנו צריכים להתחיל מאפס

כדי שהם לא ילכו לקולג 'בגיל צעיר עם חובות, מתח ודאגות. היסטוריה של המכללה חייב להיות עקבי עם העולם בו אנו חיים כיום, עם הזדמנויות לצורות למידה שונות ועם תוכניות לימוד עבודה המועילות לתלמידים ללא אשמתם. אנו יכולים ליישם את התיאוריות של מאסלו על ידי פיתוח טקסונומיה לבית הספר- תלמידי גיל.

בתי הספר חייבים להכיר, להבין ולתמוך בתלמידיהם על הצד הטוב ביותר. ביסוס עבודה וקשרים עסקיים: הקמת תוכנית שותפות בין התיכון. ועסקים מקומיים. חיבורים מקוונים מאפשרים לתלמידים לשתף ולתקשר את עבודתם.

מורים יכולים להקליט הערכות באמצעות כלי תוכנה ולהישאר בקשר הדוק עם תלמידים ומשפחות באמצעות דואר אלקטרוני ותא קולי

בתי ספר יכולים להפחית את עלויות הניהול על ידי שימוש בטכנולוגיות וכלים מתחומים אחרים, ובכך להעמיד משאבים נוספים לזמינים להוראה.

המורה בתיכון ריאן הילר גילה כי שרפרפי הטיק-טוק אפשרו לתלמידיו לנוע בחופשיות מבלי להפריע לשיעורים

מה שהגביר את הלמידה והנוכחות. תלמידים בתיכון ג'וף רות, שיעור כימיה בתיכון מנהיגות בסן פרנסיסקו, מתכננים לחקור וליישם את הניסוי שלהם בחומרים ממשאבים כימיים אמינים. Tics-toc, הטוען כי הם השרפרפים הטובים ביותר, מאפשרים לתלמידים לנוע ולנדנד מבלי להפריע.

כשעברתי את הכשרת המורים שלי, למדתי על אישיות התלמידים רק בשיעור האחרון שלי. לא הבנתי שלמחנכים יכולה להיות השפעה משמעותית על חווית הלמידה של התלמיד אם הם לא מבינים את ההבדל בין אישיות.

תפריט נגישות