היכן אפשר להדפיס מוצרי נייר מעוצבים?

אם אתם מחפשים עיצוב המכסה עמוד שלם, יש אפשרויות לחגים ולאירועים יומיומיים. חתונה לא חייבת להיות נייר חתונה, אלא תפריט, פוסטר, מזנון, תיאור ארוחות וכו '. צור כרטיס לכל אדם עם שם הזוג ומספר השולחן.

מפיות צהריים איכותיות עשויות נייר PPD פותחו

כדי להציג עיצובים וגרפיקה על מפיות 3 שכבות איכותיות. עלונים מודפסים על נייר ומראים שמיים כחולים, עננים, סצינות חוף, עצי דקל וים. מוצרי נייר בהתאמה אישית של יצרנים מובילים עם אריזות קידום מכירות וקרטוני נייר קשיחים משרתים מגוון רחב של תעשיות קמעונאיות מובילות.

Paperproducts Design (r) ארה"ב (PPD) מתכננת ומייצרת כלי שולחן ואביזרי נייר משובחים משנת 1994 לשוק צפון אמריקה

ב -24 שנותיה הפכה PPD לספקית מובילה של כלי שולחן ואביזרים לבית אחרים לאלפי לקוחות קמעונאיים יוקרתיים בארצות הברית ובקנדה. מאז הקמת PPD, החברה צמחה מעיצוב מפיות בסך $ 1 בשנות ה -00 לאומנות שפותחה וברישיון מעצבי על ברחבי העולם.

ב- 20 שנותיה הפכה PPD לספקית מובילה של כלי אוכל ואביזרי בית אחרים לאלפי לקוחות קמעונאיים יוקרתיים בארה"ב ובקנדה

בנוסף לניירות הטובים ביותר, קו ה- PPD הטוב ביותר מציע את קופסת המתנה האולטימטיבית עם ספלי חרסינה, צלחות, ערכות אספרסו וסטים של קפוצ'ינו בקופסאות יפהפיות מוכנות למתנה המושלמת. יש הזדמנות מצוינת למכור מוצרי נייר.

עם אפשרויות החסימה שלך

אתה יכול לבחור את משקל הנייר, תצורת הרשת, הגיבוי הסטנדרטי של הסיבית ומספר הגיליונות עבור החסימה שלך. התבונן בעמוד העיצוב של נייר מוצר HotDeals כדי לבדוק את הקופון הטוב ביותר להזמנה שלך. לאחר שמצאתם אותו, לחצו כאן לגישה מיידית לקוד הקופון והעתק הקופון.

תוכל לספק את הצרכים שלך כשאתה מחץ, אז אל תתן למתח להציף אותך. לא משנה אם אתה זקוק לרפידה בהתאמה אישית בזמן האספקה הרגיל שלנו ל -4 ימים – אתה יכול לצפות לאותו מוצר איכותי ועקבי בכל פעם שאתה מזמין.

הם יכולים לפשט את התהליך כך שהראיות יכולות לעשות את שלה. קבל את ההוכחה ועזור לעצמך על ידי עזרה להם לקחת את הזמן לבדיקת העבודה.

למידע נוסף על myheart מוצרי נייר ממותגים כדאי להעיף מבט ב- myheartshop.co.il

תפריט נגישות