טיול בדלפט, הולנד

תעלות הידועות כגרסה בגודל ליטר של אמסטרדם בדלפט בהולנד, התעלות נוסעות ברחבי העיר באופניים ומכוניות והרחובות מרופדים במבני לבנים יפים בני שלוש קומות מהמאה ה -16 וה -17. כאשר דלפט התרחבה, זה היה כמו בערים רבות אחרות, התעלות התעוררו לחיים ושכנו את העיר. בתעלת אוד-דלפט הוקם מגדל, שהטביע למחצה את מגדל הכנסייה הישן.

דלפט ידועה בכלי החרס הכחולים והדלפטיים של דלפט והיא טיול יום פופולרי מאמסטרדם, שניתן לבקר בו בשילוב עם ערים סמוכות אחרות.

דלפט

עיר בינונית במרחק של כ -30 דקות בחשמלית מהאג, היא כנראה התחנה הציורית ביותר למטיילים בסיור בהולנד. זה כשעה ברכבת מאמסטרדם ועיר המשרה קסם הולנדי ישן. היא ידועה בזכות הקרמיקה הכחול-לבן והעיר העתיקה המקסימה שהיא האהובה עלי בטיול בהולנד ואני בדרך כלל משנה את מסלול הטיול שלי לשם לבלות לילה או שניים.

אם אתה רוצה לראות היכן גרו קדר ואחד הציירים המפורסמים ביותר של המאה ה -16

צא לטיול יום לדלפט. בואו לחוות את ייצור החרסינה הכחולה של דלפט ברויאל דלפט, המפעל הוותיק ביותר שנשמר בדלפט. טיול בעיר לא יהיה שלם ללא ביקור במוזיאון המלכותי של דלפט ובמפעל, הנמצאים במרחק של 15 דקות הליכה נעימה מהעיר העתיקה של העיר על שביל שטוח וציורי לאורך התעלה.

העיירה הציורית דלפט בהולנד ממוקמת על נהר השי בין רוטרדם להאג

העיר העתיקה וההיסטורית היפה שלה מרופדת בתעלות ובתוכה כיכר שוק מקסימה, כנסיות רבות ומספר בתים שנשתמרו היטב מימי הביניים. דלפט היא טיול יום קל מאמסטרדם, הודות למערכת הרכבות ההולנדית היעילה, כמו ערים היסטוריות אחרות כמו ליידן, גאודה, הארלם ואוטרכט.

בקר בדלפט

המפורסם בקרמיקה הכחול-לבן שלה, ובמרכז העיר ההיסטורי שלה, ביתם של סטודנטים מהאוניברסיטה היוקרתית ומקום הולדתו של יוהנס ורמיר. חקור עוד את המרכז ההיסטורי, בקר בחנויות המזכרות של דלפט ובקר במפעל דלפטה פאו ובמפעל המלכותי דלפט (t196814) לכלי חרס מסורתיים של דלפט. צא לטיול יום לעיר ולמרכז ההיסטורי הקומפקטי שלה, המוקף בתעלות שליו, וברח עם ציור של בנו האהוב של ורמיר, דלפט.

אחד הרחובות המרכזיים בדלפט

כיכר השוק, שבה מתקיימים אירועי שוק באופן קבוע ושם נמצאים בית העירייה הפנטסטי והניו קרק, הוא מקום מצוין לראות את התרבות המקומית. מבודד בלב העיר העתיקה, מהווה נקודת מוצא אידיאלית לסיור בעיר ומקום ליהנות מארוחה או משקה. בית העירייה והכנסייה הם שני בניינים היסטוריים מדהימים בכיכר שאסור לפספס, ואם יתמזל מזלכם להגיע ליום שוק, תתפנקו עם מגוון רחב של מוצרים ודוכני נושא.

בלב דלפט נמצאת הכיכר המרכזית

השוק, המוקף ב -50 בניינים היסטוריים, המוקפים בבניין העירייה מדרום מערב והכנסייה החדשה מצפון מזרח. ביקור בדלפט צריך להיות גם אטרקציה מצוינת עבור ניו קרק ואודה קרק, שתי כנסיות מפוארות המכילות שרידים של כמה מאזרחי הולנד המפורסמים ביותר.

בשבילי

החלטתי לבקר בדלפט כטיול יום מהאג, כיוון שזה רק כמה דקות ברכבת ונסיעה בחשמלית של 30 דקות ממרכז העיר, אבל יכולתי לבחור בנסיעה בחשמלית. אם הייתי רואה יותר משתי הערים. העיר ממוקמת באמסטרדם, היא עיר הולנדית מסורתית שעושה טיול יום נהדר והיא פופולרית בקרב המקומיים והתיירים כאחד. אם אתם יוצאים לטיול יום בעיר גדולה יותר, תוכלו לבקר גם בעיירות הקטנות שמסביב.

דלפט בהולנד

היא תיקון בין שתי ערים גדולות ונמלי מסחר: רוטרדם והאג בבירת דרום הולנד. העיר רוטרדם רוטרדם וההאגס ההולנדית מפורסמת בזכות החרסינה הכחולה -לבנה, והיא נמצאת במרחק של יום טיול מאמסטרדם. בריסל היא בירת בלגיה וגם טיול יום פופולרי להולנד.

אחד הדברים הטובים ביותר בטיול יום לדלפט הוא טיול לאורך תעלת דלפט. לדלפט יש רשת תעלות כמו ערים רבות אחרות בהולנד שהן תענוג אמיתי לבקר בהן.

יש רשת תעלות גדולה במרכז העיר דלפט ויש הרבה טיולי שייט שתוכלו לעשות

זוהי הדרך המושלמת לראות את העיר מזוויות שונות ולהעריץ את נתיבי המים הפנטסטיים הללו ממקור ראשון. סירות המרפסת מציעות נוף מרהיב של תעלת אוד-דלפט, במיוחד בקיץ.

בנוסף

הצגנו כמה מהאתרים בהולנד בהם תוכל לבקר בטיול יום, בניגוד לאמסטרדם שבה עליך לקחת רכב, להשתתף בסיור מאורגן או להשתמש בתחבורה ציבורית, מה שמקשה על ביקורם ביום אחד. בדלפט, הליכה קומפקטית מקצה אחד של העיר העתיקה לקצה השנייה אורכת כ -15 דקות.

בדלפט ייעדתי חמש תחנות לסיור מיני במהלכו תוכלו לגלות את מה שנקרא "ג'והאן ורמיר"-המאסטר ההולנדי שצייר את הילדה המפורסמת בעגילי פנינה

אני מודה שלא ביקרתי במרכז ורמיר בטיול היום שלי לדלפט כי זהו אוסף שאינו מכיל מקורות מקור של האמן עצמו.

תפריט נגישות