איך עושים מצגת לעסק

מצגת חברה היא הדגמה בה הדובר משתמש בדיבור ציבורי או בחומרי תדמית בכדי לספק מידע חשוב לקבוצת אנשי מקצוע עסקיים כמו עובדים, ממונים, מנהלים ומשקיעים. מצגת תוכנית עסקית נועדה למכור את הרעיון שלך למשקיעים עם סקירה תמציתית ומרתקת של העסק שלך, כיצד הוא עונה על צרכי הצרכן ומה שאתה מחפש מבחינת השקעות. מצגת ארגונית יעילה חורגת מההרצאות ומכילה אלמנטים של סיפור דומה.

כאשר אתה מעביר מצגת חברה, שקול את הקהל שלך כמומחים בתחום (SME). הכישורים הנדרשים להצגה ארגונית אפקטיבית הם דרך להציג את כישורי התקשורת והארגונים שלך, כמו גם את הידע שלך לגבי העסק שאתה עובד עבורו.

היכולת לפתח ולהציג מצגת ארגונית אפקטיבית יכולה לעזור לך לקדם את הקריירה שלך

לפתח מיומנויות מנהיגות, להדגיש אותך כמועמד פוטנציאלי לקידום, להוכיח את הערך שלך למעסיק שלך ולצבור ניסיון יקר שתוכל להראות עליו קורות החיים שלך. במדריך זה, למדו טיפים וטכניקות שיעזרו לכם לבצע מצגת ארגונית מוצלחת – מצגת שאנשים יזכרו וישנו את דעתם לגביה. גלה את הטכניקות בהן הקריאייטיבים משתמשים כדי ליצור שקופיות מושכות את העין כדי להזכיר לקהל שלך את המצגת שלך. לפני שתמסור מידע כלשהו למצגת שלך, בין אם אתה מבצע מצגת ציבורית או פנימית, התחל בקביעת אמינות. בואו נודה בזה, סביר יותר שהקהל שלך יקשיב למה שיש לך לומר אם הוא יודע שאתה אמין. בין אם אתה מעביר מצגת לקהל רחב, הנהלת החברה שלך או בעלי הון סיכון, מצגת מוצלחת היא לא רק שקופיות ה- PowerPoint שאתה יוצר, אלא יותר.

תוכלו להשתמש בסיפור קצר על הרקע שלכם שקשור לנושא, לשתף בחוויות שמעצבות את סיום המצגות, לחשוף עבודת רגליים או התייחסויות אחרות התומכות במידע שלכם או מתייחסות למה שתספרו להם.

הסוד של מצגת חברה מצליחה

הוא ליצור קשר עם הקהל שלך ולהראות להם את ערך הרעיונות שלך. אם אתה רוצה לערוך מצגת ולעשות שינוי, עליך לשים לב לדרך שאתה מדבר. שימו לב מיהו קהל היעד שלכם, מה שעשוי להפתיע אתכם, כיצד אתם מגבשים את השאלות שלכם כך שתוכלו לענות עליהן עבורם, ובמקביל לקדם את המסר שלכם ואת יעדי המצגת שלכם.

להלן רשימה של טיפים מקצועיים שיחזקו אתכם בצורה קטנה שיכולה להוביל לתוצאות נהדרות

לפני שאתה מרכיב את המצגת העסקית שלך, הנה חמישה טיפים שכדאי לזכור. בין אם אתה מדבר על החברה שלך או על מכירות, מצגת החברה שלך צריכה להיות יעילה, מסודרת ומשכנעת. שמרו על המצגת העסקית שלכם פשוטה ופשוטה ככל האפשר בכדי לקחת את הקהל שלכם למסע. הפורמט החזותי הטוב ביותר עבור מצגת ארגונית הוא מצגת PowerPoint הכוללת תמונה, כמה רמזים וכמה שקופיות.

בדרך זו אתה יודע בדיוק על מה תהיה המצגת וכיצד תוכל להתכונן אליה

על כיסוי השקופיות שלך להיות מוגבל לכמה נקודות שתורמות לסיפור האופן שבו תדבר עם הקהל שלך. בדף כתבו עבורנו תוכלו למצוא מידע כיצד ליצור סיפור לאתר שלכם בו תוכלו להשתמש במצגת הארגונית שלכם.

אינטראקציה עם הקהל שלך במהלך המצגת העסקית שלך במהלך המצגת העסקית שלך תסייע במניעת מותו החשש של PowerPoint ותשמור עליהם ערניים וערניים

דרך נוספת להרחיק את הקהל מהסיחות דעת היא לשאול שאלות מביכות שתוכלו לענות עליהן במהלך המצגת.

אם אתה מעביר הרצאה גבוהה

אתה נוטה להראות את עצמך ולהישמע כשיר. כשאתה מציג את עצמך בפני בעלי הון סיכון, מנהלים או לקוחות פוטנציאליים, עליך לעשות רושם ראשוני טוב ולהתבלט מעשרות הדוברים האחרים שתפגוש. עבור אנשים מסוימים, הצגת עצמם מול קומץ מאזינים היא סיוט.

יש לקחת בחשבון כמה דברים כשאתה יוצר מצגת ארגונית

כי קל להצגת הכוונה שלך להיכשל. זה יכול לקרות אם אתה מעצב את המצגת שלך על פי נוסחה נתונה שתשעמם את הקהל שלך בדונמים של טקסט יבש. מפתה להציג נתונים ומספרים, אך למעשה מצגות ארגוניות עם יותר מדי מידע מסוג זה יכולות להכריע ולכבות את הקהל שלך.

סיפור עוזר לדובר להתחבר לקהל כי המאזין רוצה עובדות ומידע. מנחים נהדרים מרבדים סיפורים עם מידע כמו עוגה (מבינים שסוגים שונים של שיחות דורשים מרכיבים שונים).

אם אתה זקוק לתמיכה נוספת ביצירת מצגת חברה

אנו ממליצים על ערכת הכלים שלנו להצגת חברה. השקופיות והגרפיקה בארגז הכלים ניתנים לעריכה, ומעניקים לך דרך ברורה ויעילה ליצור מצגת ארגונית מקצועית העולה בקנה אחד עם העיצוב הארגוני שלך. זה נותן לך מגוון רחב של אפשרויות כשמדובר בהתאמת המצגת שלך למה שהיא מתאימה לקהל שלך.

בשלב מסוים אתה צריך להציג מצגת חברה כיזם

המצגת שלך חשובה – בין אם אתה משתף את העובדים שלך בחזון שלך, מנסה למכור בסמינר מקוון לקהל או מחפש משקיעים חדשים. יש קורס שהרכבנו עבור מצגות עסקיות, וזו הנקודה הראשונה לייצר רעיונות עד למועד המסירה. בין אם אתה יזם, יזם או משווק, מצגת עסקית האטה אותך. בין אם עבור העובדים שלך, המנהל הבכיר שלך או איש הון סיכון, המצגת שלך אמורה לתמוך ברעיון שלך. עד כמה שזה נשמע לנו מפחיד, הכנה למצגת ארגונית חזקה יכולה להבדיל אותך מרמקולים אחרים וממה שהקהל שלך יראה.

הגשת הצעה עסקית או מצגת למשקיעים פוטנציאליים יכולה להיות מלחיצה עבור יזמים

גם אם יש להם אמון בתוכנית העסקית שלהם, אני חושב שהם לא יוכלו לבטא את כל ההיבטים החשובים של התוכנית שלהם ולעורר את העניין של המשקיעים בזמן הקצר שמוקצב להצגה אישית. המפתח למצגת מוצלחת הוא הכנה וחזרה, כך שהמשלוח שלך יעבור בצורה חלקה ומלוטשת לברק גבוה.

תפריט נגישות