תרופות סבתא לצינון

Grandmas Hot Toddy Cold Remedy – תה חם, לימון, דבש, ג'ינג'ר וציפורן עם וויסקי אול טוב. תה חם, פונץ' חם, מים חמים עם דבש ולימון – נראה שהמשקאות החמים הם החביבים על סבתא בטיפול בהצטננות. אני בטוח שאמא הוסיפה לזה רק קצת וויסקי. באופן מסורתי, וויסקי סקוטי, מים חמים, סוכר ולימון משמשים להכנת פונץ' חם, אבל אמא שלי תמיד הכינה אותו עם תה.

אם אתה אוהב אוכל חריף

אתה יכול לאכול אותו ישירות, או להוסיף ג'ינג'ר ולימון בתה חם. הוא גם הופך לבסיסי לאחר בליעה, מה שמועיל במיוחד במלחמה בשפעת ובשיעול. ניתן להוסיף תבלינים כמו צ'ילי, ג'ינג'ר וקינמון להגברת הטעם והאפקט הטיפולי.

שום מונע הצטננות

ובצל ותפוחי אדמה בגרביים עוזרים להילחם בהצטננות. שום נחשב כבר מזמן לתרופה הביתית הטובה ביותר לתסמיני הצטננות, אז אם אתם מתמודדים עם טעם וריח, שווה לנסות. בצל ושום יחיו מרק אטריות עוף, ותפוחי אדמה במרק ירקות עשויים לעזור להקל על התסמינים. לדברי הסבתא, חצי בצל עטוף בגרב מיוזעת וקשור לצוואר התינוק אמור לרפא כאב גרון ביום אחד.

טיפוח של אמא או סבתא ששמה מטלית חמה על שדיה יכול להיות מנחם

ופוליסה חמימה עוזרת לשחרר את הריריות. שמור חבילה של טישו של Cushelle בכיס שלך כאשר אתה מצונן. כריות הקור עוזרות להרגיע את הקטן שלך כשהטמפרטורה עולה והן בטוחות לשימוש עם תרופות דרך הפה, ומשמשות עד 8 שעות כחלופה לקומפרסים קרים שכן הן מאפשרות לתינוקות לנוע בחופשיות.

ודא שהם לוגמים את המים לאורך היום בנעליים קרירות. בסימן הראשון של הצטננות, הכינו מדבקת בייקון שילדכם יכול ללבוש יום ולילה, במיוחד בבית הספר.

לשותי תה

הכינו כוס לימון, דבש ומים חמים כדי להרגיע כאב גרון ולנקות את דרכי הנשימה. תרופה נפוצה להצטננות בתרבויות רבות, שתיית נוזלים חמים כגון מרק עוף, תה או מיץ תפוחים חם יכולה להרגיע ולהקל על גודש באף על ידי הגברת זרימת הריר. אתה יכול גם לשמור על לחות מעברי האף והגרון שלך על ידי שימוש במכשיר אדים, במיוחד בחודשי החורף כאשר החימום הופך את האוויר בביתך ליבש מאוד.

אבל ברוב המקרים זה רק מקצר את משך הקור ביום או יומיים. עם זאת, מחקרים מסוימים הראו כי נטילת ויטמין C לפני הופעת תסמיני הצטננות יכולה לקצר את הזמן שלוקח להופעת התסמינים.
למידע מורחב בנושא של תרופות סבתא לצינון ניתן לבקר באתר trufotsavta.co.il

ויטמין C עשוי להועיל לאנשים בסיכון גבוה להצטנן עקב חשיפה תכופה, כגון ילדים המשתתפים במעונות יום קבוצתיים בחורף. ויטמין C. נטילת ויטמין C בדרך כלל לא עוזרת לאנשים רגילים למנוע הצטננות.

כפי שאנשים ממליצים לעתים קרובות

ויטמין C יכול למנוע הצטננות ביעילות מכיוון שהוא יכול לחזק את המערכת החיסונית. הגדלת רמות הוויטמין C שלך תעזור למערכת החיסונית שלך להילחם בהצטננות. אם אתה יכול לקבל ויטמין C מהמזון שאתה אוכל, זה יהיה טוב יותר עבורך ועבור כדור הארץ.

ירקות אורגניים וטריים מכילים יותר ויטמינים למניעת הצטננות מאשר מזון מעובד. למעשה, יש סיכוי גבוה יותר לחלות בחדר חם, בלבוש מלא ומוקף באנשים, מאשר כשאתה יוצא לקור עם פחות בגדים.

אכילה נכונה

ושמירה על מאזן מים טוב – יכולה להאיץ את ההתאוששות שלך בתקופות קרות, שלא לומר לגרום לך להרגיש טוב יותר במצור קר. במקביל, הוא מספק את הקלוריות והמים הדרושים כדי להתגבר על הצטננות. מרק עוף יכול לעכב דלקת בתאים ולהקל על תסמיני הצטננות.

לגבי מרק עוף, תערובת השומנים והתבלינים במרק נמצאה מרגיעה במיוחד לצינון וגודש. יש להשתמש בתערובת שמנים אתריים זו עבור הצטננות, חום, נפיחות של אזור האף, נזלת.

בדומה למרכיבי Vicks Vaporub, שמנים אתריים יכולים לעזור עם תסמינים אם אתה חולה. תרופות מודרניות להצטננות באמצעות שמנים אתריים יכולים להקל על תסמיני הצטננות.

אם אתה יכול לטפל בהצטננות בבית

תרופות הצטננות אלו עשויות לעזור לך. אם אתה או משפחתך מצוננים, אתה יכול לנסות את חמש התרופות הטבעיות הבאות. מרק עוף שימש כתרופת פלא כבר זמן רב, אך מחקר במגזין Chest תומך בכך, ומראה כי מרק עוף הוא אכן דרך יעילה לטיפול בהצטננות.

נדרש מחקר נוסף

כדי להוכיח אם מרק עוף הוא תרופת פלא, אבל שתיית עוד כמה קערות במזג אוויר סגרירי נראית כארוחה המושלמת להקלה על הצטננות. למרות שוויטמין C הוא ויטמין מועיל הפועל כנוגד חמצון ואנטי-היסטמין, הוא לא הוכח למעשה כתרופת פלא להצטננות. אם כבר מדברים על תרופת הקור האגדית, היא משודכת למרק עוף. לעובדה שוויטמין C טוב עבורך עשויה להיות אמת מסוימת.

עדויות להשפעות של אכינצאה על הצטננות הן מעורבות

אבל כמה מומחים אומרים שזה עשוי להיות מועיל. אכינצאה יעילה ביותר אם אתה נוטל אותה כאשר יש לך תסמיני הצטננות וממשיך ליטול אותה במשך 7-10 ימים. הסרפד הצורב מכיל נוגדי חמצון רבי עוצמה המסייעים לגוף להתאושש מלחץ חמצוני, בעל תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, ויש האומרים שהוא יכול לעזור להקל על התעטשות בהצטננות או שפעת.

לימון הוא אחד ממזונות הכבד הטובים ביותר מכיוון שהוא חותך את הריריות הנלוות לעיתים קרובות להצטננות. לימונים מכילים ויטמין C, שמחקרים מסוימים מראים שיכול לקצר את משך תסמיני הצטננות.

כל מרק חם יכול להיות טוב להצטננות, אבל ככל שהוא דק יותר, כך ייטב. עם זאת, מרק על בסיס מים חמים יכול לעזור לחדש אובדן נוזלים מהזעה, ניפוח האף ושיעול.

מחקר בתחילת שנות ה-2000 מצא כי נראה כי מרק או מרק עוף אטריות תוצרת בית או קנייה בחנות מפחיתים את תסמיני הצטננות

אפילו תבשיל גדול של מרק עוף עושה פלאים לפתיחת דרכי הנשימה ולהרגעת תסמיני הצטננות. מרק העוף של סבתא הוא, כמובן, אחת התרופות הביתיות המרגיעות ביותר להצטננות.

התרופות הביתיות הללו להצטננות ושפעת אולי אינן נתמכות במחקר מדעי

אבל אם סבתא חושבת שהן עובדות, זה מספיק לנו. הנה 10 תרופות להצטננות לנסות בבית שיגרמו לך להרגיש טוב יותר לפני שאתה יודע. זו לא בדיוק תרופה ביתית מסורתית, אבל אין להכחיש שתרופות להצטננות ללא מרשם כמו טיילנול (פרצטמול) או מוצינקס (גואיפנזין) יכולות לספק הקלה זמנית.

חלק מתרופות הצטננות מכילות מרכיבים מרובים

כגון תרופות להורדת גודש ומשככי כאבים, אז אנא קרא את התווית של תרופת ההצטננות שאתה נוטל כדי לוודא שאינך נוטל יותר מדי תרופה. יעיל, כמובן, יכול לעזור להקל על חלק מהתסמינים הלא נעימים הנלווים לנגיף ההצטננות.

תפריט נגישות