שמיכת פוך מחממת לחורף מבצע

לפעמים צריך מצרכים בסיסיים כמו שמיכה או שמיכה חמה, כתונת לילה חמה, תחתונים או גרביים, ספר טוב ותיק שמכיל הכל. צרו רעיונות משלכם לאירוע וכיצד לאסוף שמיכות, פיג'מות חדשות, תחתונים ארוזים, גרביים, ספרים ותיקיות.

זוהי שמיכת החימום החשמלית הטובה ביותר שבחרנו כדי לחמם אותך בחורף הזה. Sunbeam מייצרת כמה מהשמיכות ורפידות החימום הטובות ביותר בשוק. בחודשים הקרים יותר, גם שמיכות חשמליות ורפידות חימום פופולריות מאוד.

שמיכה קרה או שק שינה הם דרך טובה לחמם את הגוף ולהתחמם

לפני השימוש בשמיכה, הקפד להסיר את השכבה החיצונית כגון מעיל ומגפיים. אתה רוצה לעטוף את השמיכה סביב כל הגוף שלך כדי שלא תאבד חום דרך מושב המכונית. הניחו את הרגליים על גופכם ועטפו אותן בשמיכה; הם רחוקים יותר מליבך ובקרוב יירגעו.
למידע נוסף אודות שמיכת פוך מחממת לחורף מבצע מומלץ לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

אתם מוזמנים לעטוף את השמיכה על הראש

אל תכסו את האף והפה. שמיכה זו מאפשרת לחמם או לקרר כל צד של המיטה בנפרד. בנוסף, יש לו גם פונקציית חימום מראש, שיכולה לחמם את המיטה לפני השינה. Walmart מציעה שמיכות פוך זוגיות ושמיכות פוך בגודל מלא. יש לו 10 הגדרות חימום ופונקציית כיבוי אוטומטי של 10 שעות. אם אתה נרדם לפני כיבוי, זה עוזר למנוע התחממות יתר ותאונות חשמל.

השמיכה המחוממת הייחודית שלה עשויה מגיזת מרופד רכה על בסיס שמן

חמימה ונוחה גם כשהיא מנותקת מהחשמל. הוא משתמש בפחות אנרגיה ממה שהוא מחמם את כל הבית ובניגוד למשקאות חמים, שומר על טמפרטורה קבועה לאורך זמן. ממזרן המחומם במים ועד מצעים משומשים, אתה יכול להישאר חם כאשר אתה הכי צריך את זה. אם יש לך מספיק שכבות או שמיכות כדי לשמור על חום הגוף שלך, אתה יכול לשמור על חום המיטה.

תנורי חימום חשמליים ושמיכות הם דרך מצוינת להתחמם כשהטמפרטורות יורדות

אבל אל תשכח את הבטיחות לפני חיבור התקני קירור אלה. אל תניח את השמירה שלך אם אתה מחמם את עצמך או את ביתך עם תנור חימום חשמלי, שמיכה חשמלית או כרית חימום. לפני שסופת רעמים תגיע, שמור שמיכות נוספות בהישג יד וודא שלכל המשפחה שלך יש מעיל חם, כפפות או כפפות, כובע חם ונעליים חמות חסינות למים.

שלא לדבר על כך שהשטיח המחומם שלך יעשה את רוב העבודה הקשה

אתה יכול להסיר שכבות אם יהיה לך חם מדי בן לילה. טמפרטורת הגוף שלך תתחיל לחמם את השכבות הפנימיות של השמיכה ולחמם אותך. הזיזו את הידיים והרגליים בזמן שאתם מתיישבים כדי לשמור על זרימת הדם ולהישאר חמים.

אם אתה יודע שסערת חורף מגיעה

הצטיידו בקרח כדי שתוכלו לאחסן דברים במקררים כדי שלא יתקלקלו אם הפסקת החשמל נמשכת יותר מיממה. בהתאם למידת הקור במהלך היום, ייתכן שתרצה לאגור מים על רצפת הנוסע במידת האפשר כדי לעזור לרכב שלך להקרין חום, לחמם בקבוקים ולעזור להפחית הקפאה. למי שגר באזורים שבהם קר בחורף, יורד שלג וישן, הבית או המכונית המחוממת שלך ירגישו בטוחים. שמירה על תקינות המכונית יכולה לעזור לך להישאר חם גם בתאונת דרכים.

שמיכות מחוממות וחשמליות יכולות לעזור כאן, ומציעות פיזור חום נוסף על שמיכה קלאסית וחדר נשימה מכל קור או טיוטה הנכנסים לביתך. כמובן, שמיכות מחוממות דורשות חשמל, כלומר בדרך כלל חיבור או יציאה שלהן.

אתה יכול להתכרבל מול רדיאטור או אש מתפצפצת

אבל שמיכה מחוממת היא הטובה ביותר עבור צדדיות ונוחות. שמיכה מחוממת הפיכה זו מבית Sunbeam מציעה את הרבגוניות של שתי שמיכות באחת. השמיכה החשמלית הנמכרת באמזון נעה בין כיסוי מיטה זוגי לקינג סייז, המכסה את המיטה או הספה בחיבוקי צמר חמים.

אם תמיד רצית לקפוץ למיטה חמימה ונעימה בליל חורף קר, שמיכת קמפינג מחוממת צריכה להיות בראש רשימת הקניות שלך.

שמיכה חשמלית MaxKare

היא לא שמיכה גדולה שניתן להניח על המיטה, אלא שמיכה נעימה רכה ונוחה. לשמיכות חימום Wi-Fi של Sunbeams LoftTec יש את כל אותן תכונות כמו לרבות משמיכות החימום הטובות ביותר של המותגים הללו, כגון בדי קטיפה, טיימרים בטיחותיים לכיבוי אוטומטי והגדרות חימום רבות יותר מאי פעם. או שאתה צריך את זה. הוא מגיע עם שלט רחוק קל לשימוש עם חמש הגדרות חימום ופונקציית כיבוי אוטומטי. למרות שאין לו מצלמה, רכיבים אלקטרוניים, או אפילו חלק מהיישומים הנבחרים האחרים שלנו, הוא עדיין בחירה טובה עבור אנשים שישנים עם בני הזוג שלהם.

השמיכה הזו בגודל 60 "על 80" גדולה מספיק

כדי ששני אנשים יוכלו להשתמש בהם כשמיכה, אך קלת משקל. חסרון אחד הוא שלמרות שניתן לכבס את השמיכה, אין להכניס אותה למייבש. האלסטית הדקורטיבית לאורכה של השמיכה מעניקה לה מראה אלגנטי ואינדיווידואלי, מה שהופך את Soft Heat לאלמנט דקורטיבי בכל חדר, כמו גם שימושי.

שמיכת החימום הרכה בלחץ נמוך

שנועדה לספק טמפרטורה נמוכה יציבה ומתמשכת לאורך כל הלילה, כוללת הגדרות חום מרובות וכיבוי אוטומטי של 10 שעות לפשטות ויעילות. טכנולוגיית חשמל חדשנית הופכת שמיכות חשמליות Soft Heat לבחירה היחידה לעמידה בתקני בטיחות המתח הבטוחים של UL.

לשמיכה המחוממת החשמלית VIPEX יש 3 הגדרות טיימר לכיבוי שמיכת הפלנל, עם הגדרות טמפרטורה מ-68 עד 122 מעלות. שמיכת הנסיעות המחוממת של RoadPros עובדת עם שקע 12V סטנדרטי, כך שתוכל להתחמם בלילה גם בזמן קמפינג במכונית שלך.

ניתן להזיז את גוף החימום העמיד מנירוסטה עם גלגלים מחוזקים אופציונליים

המאפשרים לאחיות ולסייעות להפיק את המרב מזמנן. ניתן להשתמש בתנורי חימום לשמיכות רפואיות לחימום מצעים, שמיכות, נוזלי כביסה, נוזלים תוך ורידי (IV) ודם. מחממי שמיכה משמשים בדרך כלל לחימום זריקות תוך ורידי ונוזלי השקיה כירורגיים כדי להפחית את הסיכון להיפותרמיה לאחר ניתוח.

הקפידו לקרוא את הוראות הבטיחות על השמיכה החשמלית לפני השימוש

חלקן מיועדות רק לחימום מיטות ואין להשתמש בהן למשך הלילה. אם אתה משתמש בדרך כלל בשמיכה, הקפד להשתמש בשמיכת צמר או כותנה. הסיבים של שמיכות אלו מכווצים יותר מחומרים אחרים, ויוצרים כיסי אוויר הלוכדים את חום הגוף בצורה יעילה יותר מסיבים שטוחים.

תפריט נגישות