שיווק קורסים דיגיטליים

תכנית פייסבוק מספקת קורס למידה אלקטרונית בהגדרה עצמית למשווקים שרוצים להשתמש בפייסבוק כדי להרחיב את הארגונים שלהם. סמינרים מקוונים בשבוע Buffer Week Social Media הם לא רק קורס, אלא גם סדרה של הקלטות וובינר חי ב- YouTube, והם מלאים במידע עדכני ויקר ערך של משווקים ומומחים ברשתות החברתיות.

הספקים הטובים ביותר של קורסי שיווק דיגיטלי מקוונים מציעים יישומים דיגיטליים שיעזרו לך לפתח את כישוריך והדרכות נלוות

חלק מקורסי השיווק באינטרנט שמנינו להלן הינם בחינם ב- Udemy במאת האחוזים, אך ישנן גם הצעות אחרות בתשלום אם בא לך להוציא את הבצק על קורסים מתקדמים ונרחבים יותר.

בנוסף לקורסי שיווק מעשיים

תלמד גם היבטים שונים של תורת השיווק. אוניברסיטת קורטין מציעה שיווק לעולם הדיגיטלי באמצעות תוכנית ה- Micromaster שלה, המלמדת אותך מושגים חיוניים ומיומנויות מעשיות לבניית קריירה בשיווק בעידן הדיגיטלי. היום, קח קורסי שיווק דיגיטליים בחינם כדי לזכות בתעודה בעסקים אלקטרוניים ולרכוש מיומנויות באופטימיזציה לחיפוש, Google Analytics, AdWords, מעקב ושילוב קמפיינים, ניתוח הכנסות, מדידה דיגיטלית ועוד.

אספנו רשימה של קורסי ההסמכה וההסמכות הטובים ביותר לשיווק דיגיטלי שתוכלו להשתתף בהם בשנת 2021

אם מצאתם מדריך זה מועיל, תוכלו גם להציץ במדריך הסמכת SEO שלנו, המכיל רשימות של קורסים ל לקחת כדי להפוך למומחה SEO. זהו השלב הראשון עבור כל מי שרוצה להתחיל קריירה בתחום השיווק הדיגיטלי.

Skillshare מכיל קורסי שיווק דיגיטליים שונים המכסים תחומים שונים של שיווק מקוון כגון שיווק תוכן

שיווק במדיה חברתית, אסטרטגיה דיגיטלית, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק בדוא"ל, זכויות יוצרים, בלוגים, Google Analytics, Google Ads, ניהול מותגים ועוד. . אתגר השיווק המקוון של גוגל הוא קורס מקוון הכולל מודולים להכיר אותך בשיווק דיגיטלי, שיווק במנועי חיפוש, פרסום במנועי חיפוש, שיווק, מובייל, ניתוח חברתי ווידאו, מה שהופך אותו לאחד הקורסים המקיפים ביותר למתחילים.

שיווק קורסים דיגיטליים

בתוכנית זו היא קורס עומק המספק סך הכל 32 שעות של הרצאות וידאו, מאמרים רבים ומשאבים משלימים. תוכנית זו מלמדת ידע מלא על כל ההיבטים של שיווק דיגיטלי, החל משיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק באמצעות תוכן ועוד. Copybloggers מחויבים לארבעת עמודי התווך של הצלחת שיווק באמצעות תוכן, והם מתעמקים בקורס זה כמעמד לשיווק באינטרנט לאנשים חכמים.

קידום עם StudX

קורס יסודות שיווק התוכן מכיל 13 שיעורים שיעזרו לך להפוך למשווק תוכן מוכשר תוך שעתיים בלבד

קורס זה הינו תעודה לשיווק דיגיטלי ומכסה נושאים אסטרטגיים, טקטיקות ושיטות שיווק, מינוחים בתעשייה ושיטות עבודה מומלצות. בוגרי קורס זה ימלאו תפקידים במקצועות מבוקשים כגון מנהלי אתרים, מומחי שיווק תוכן ועוד.

בקורס שיווק דיגיטלי זה תשלים סדרה של מפגשי הכנה מקוונים ומפגשים להאיצת נושאי ההוראה ולהפיק את המרב מהזמן בשיתוף פעולה עם עמיתים

הסטודנטים יקבלו כיתות אמן מהפקולטה הבכירה באוניברסיטת פרדו ומומחי התעשייה מפייסבוק, יעבדו עם מקרי מקרה של הוצאת עסקים בהרווארד, יקבלו גישה לפגישות שאל אותי כל דבר בפייסבוק ותכנית לתארים מתקדמים של שיווק דיגיטלי ב- Simplilearn, בשיתוף עם אוניברסיטת פרדו, אשר פייסבוק הוקם בשיתוף. מה שהופך את תכנית ה- nanostudy לשיווק דיגיטלי של Udacity למיוחדת כל כך בהשוואה לקורסים מקוונים אחרים היא שאתה לא רק מקבל גישה לחומרי הקורס, אלא גם גישה למנטורים טכניים, מאמני קריירה אישיים ושירותי קריירה.

התלמידים ילמדו את כל מה שהם צריכים לדעת על היבטים שונים של שיווק דיגיטלי (SEO

SEM, מדיה חברתית, שיווק תוכן, ניתוחי אינטרנט ועוד) בתכנית לתואר שני בשיווק דיגיטלי Simplilearns, המוצעת על ידי אוניברסיטת פרדו ו שפותחה על ידי פייסבוק, באמצעות שילוב של קורסים חיים, למידה עצמית מקוונת ופרויקטים בעולם האמיתי. זהו הקורס הראשון לשיווק בעולם הדיגיטל שנבחר לאחד מחמשת הקורסים המובילים על ידי מספר ספקי MOOC.

הם מציעים מגוון קורסי שיווק מקוונים המכסים ערוצי שיווק שונים וחבילות קורס שיווק דיגיטלי המכילות את כל מה שאתה צריך לדעת

כדי להפוך למומחה שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא תחום כזה שבו Google מציעה הדרכות שיווק דיגיטאלי בחינם כדי לעזור למשתתפים להגדיל את העסק שלהם. אף על פי שלינדה ידועה בשפע הדרכות התוכנה והווידאו שלה, היא מציעה גם קורסים בנושא שיווק מקוון באמצעות AdWords, פייסבוק ועוד.

סיימתי כמה קורסים ותעודות פנטסטיות

כולל הסמכת שיווק נכנס והסמכת שיווק תוכן. האקדמיה של HubSpot מציעה אישורים והכשרות ליידע אנשים על שיווק נכנס ואופן פעולת תוכנת HubSpot. האקדמיה הדיגיטלית של OptinMonster אינה כוללת קורסים בנושאי שיווק דיגיטלי, אך כדאי לבחון אם אתה מנהל תנועה לאתר וזקוק להמרה לאחר ההמרה. אתה יכול ללמוד ממספר קורסים בחינם הקשורים לשיווק בדוא"ל ואופטימיזציית המרות.

קורס שיווק הדוא"ל ממוקד המסחר האלקטרוני של Shopify יראה כיצד ליצור רשימת דוא"ל ייעודית ולאוטומטי את מסעות השיווק בדוא"ל שלך

כדי למקסם את ההשפעה שלך על השורה התחתונה. אחת ממערכות השיווק הדיגיטליות שלנו, אוניברסיטת קורטין, לא תעבוד עבורך, אך תוכנית התעודה המקצועית של שוק הדיגיטל של Upenna היא דרך מצוינת להתחיל את השכלת השיווק הדיגיטלי שלך ולגרום לקורות החיים שלך להתבלט. לקורס מקוון זה בחינם לשיווק דיגיטלי יש נקודת מבט תחרותית, אלמנטים מהעולם האמיתי ומשאב למידה מקוון חינם מחברת WordStream שלי, שיעזור לך לבנות את כישורי השיווק הדיגיטליים שלך.

למשווקים הדיגיטליים יש כמה דרכים בהן הם יכולים לקחת את הקריירה שלהם קדימה

הם יכולים לבחור בעבודה מבוססת מחקר יותר, בניתוח מגמות בהתנהגות ותגובות של לקוחות, או שהם יכולים להסתבך בעיצוב תוכן ובניית צוותים. שעובדים יחד לפיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטאלי.

נדל"ן דיגיטלי בשיטת וובספוט

 

תפריט נגישות