עריכת דין ומשפטים

אם זה לא היה המרכז למשפטים, אני באמת לא יודע איפה הייתי היום. הופניתי למישהו מ-LACLJ והם הצליחו לעזור לי ולהעלות אותי על הדרך הנכונה. הייתי צריך להבין למי לפנות ולאן לפנות כדי למצוא מידע על מה לעשות במצבנו. הוועד הפועל הוקם בשנת 1984, מתוך הכרה בכך שמחלקות הן מרכיבים אינטגרליים של מערכת המשפט הפלילי של המחוז.

החלק הרביעי דן כיצד החוק מספק את הכללים הפרוצדורליים לתפקידי האכיפה של הרשות השופטת

החלק השלישי מתאר כיצד החוק מספק את הכללים המהותיים המנוהלים ואוכפים על ידי מערכות המשפט. לימוד תפקידם של משפט ומוסדות משפטיים מנקודת מבטה של המערכת הפוליטית. למד עוד על המשימה של משרד המשפטים וכיצד עובד משרד המשפטים.

מאז הקמתו כתפקיד אישי במשרה חלקית

משרד המשפטים גדל והפך למשרד עורכי הדין הגדול בעולם ולאכיפה העיקרית של החוק הפדרלי. חובה קדושה זו נותרה עיקרון מנחה הן לגברים והן לנשים במשרד המשפטים. הקונגרס הרלוונטי אישר את החוק להקמת משרד המשפטים ומשרד המשפטים (פסק דין פרק 1 של בית הדין האירופי, הרואה עצמו מוכשר להעריך את עצמאותם של שופטים לאומיים האמונים על בקשות ולפרש את חוקי האיחוד האירופי כפי שהם תומכים ב מערכת ההגנה המשפטית של האיחוד האירופי) ממלאת תפקיד מפתח.

שלישית

הנשיא דודה הציג מנגנון "ערעור מיוחד" לפיו, במשך שלוש השנים הבאות, כמעט כל פסקי הדין הסופיים המחייבים מבחינה משפטית שניתנו מאז העברת חוקת 1997 יוכלו להיפתח מחדש ולדון על ידי שופטי בית המשפט העליון. מינוי חוק ומשפט באמצעות שליטת ה-KRS. כתוצאה מכך, למפלגת השלטון בפולין יש כעת את הסמכות למנות לא רק שופטי בית המשפט העליון, אלא גם את אלו שמחליטים אילו שופטי בית המשפט העליון (ואילו שופטים הדיוטים) דנים באילו תיקים. מאז מאי 2018, לחוק וצדק יש שליטה ישירה על בית המשפט החוקתי ועל המועצה הלאומית למשפטים (הגוף שממנה שופטים פולנים) והוא יקבל לידיו את בית המשפט העליון. מאז עליית חוק וצדק לשלטון בפולין ב-2015, הוא פעל לשליטה במערכת המשפט הפולנית תוך התעלמות בוטה של החוק, החוקה ובתי המשפט.

עם 44% מהקולות הפופולריים

חוק וצדק קיבלו את הנתח הגבוה ביותר מהקולות מכל מפלגה מאז שפולין חזרה לדמוקרטיה ב-1989 אך איבדה את הרוב שלה בסנאט. בהתבסס על פרופיל אלקטורלי זה, חוק וצדק מהווים את הליבה של הגוש השמרני הפוסט-סולידארי, יחד עם ליגת המשפחות הפולניות והפעולה האלקטורלית הסולידרית, בניגוד לגוש השמרני-ליברלי הפוסט-סולידארי של המצע האזרחי (PO ). כמו הפלטפורמה האזרחית, אך בניגוד למפלגות הימין הקיצוני, חוק וצדק צמחו מאיחוד הסולידריות האנטי-קומוניסטי (שהוא החטיבה המרכזית בפוליטיקה הפולנית), שלא היה ארגון תיאוקרטי. מחקר אקדמי אפיין את חוק וצדק כמפלגה לאומנית חלקית, [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115], אך הנהגת PiS דוחה תווית זו.

חוק וצדק מחולקים לפלגים פנימיים רבים, אך ניתן לקבץ אותם לשלושה בלוקים עיקריים. למשל, דיני המשפחה נלקחים בחשבון בדרישות למהלך ההפצה לפי התמחות וכן בדרישות למבנה התוכן.

בעוד שחוקי ההבלטה הנוכחיים דורשים סינון של אנשים המכהנים בתפקידים ציבוריים

PiS רוצה להרחיב את התהליך כך שיכלול פרופסורים במכללות, עורכי דין, עיתונאים, מנהלי תאגידים ואחרים המבצעים "תפקידים ציבוריים". התכנית כוללת תכנית לימודים חדשנית ופיתוח מקצועי/סיוע טכני במחקר. הוא מיועד לבתי ספר תיכוניים וניתן להתאים אותו לצהרונים, מכללות קהילתיות, מרכזי נוער ומתקנים קהילתיים.

צוות העבודה הסוציאלית של המרכז המשפטי מסייע ללקוחות לקבל טיפול

מחסה ודיור. כמשרד עורכי דין ללא מטרות רווח, אנו מסייעים לנפגעים לעבור את הזמנים הקשים ביותר לאורך התהליך כדי להשיג צדק. הוא הוביל את המאמצים (עם המרכז הדרומי לזכויות אדם) לשים קץ לשנים שבהן שריפים של אלבמה שלחו לכיסו כספי מזון לכלא, תוך האכלה נמוכה של אנשים במעצר. בישיבת החקיקה של 2019, הוא עזר להבטיח את המעבר של SB30, המרחיב את הגישה לצדק עבור בני אלבמה בעלי הכנסה נמוכה.

משפט וצדק מינורי מתאים במיוחד לסטודנטים המעוניינים בקריירה במשפטים, ממשל, משפט פלילי ומנהל משפט, כמו גם לסטודנטים המעוניינים בהכשרה לתואר ראשון ומקצועי במשפטים, מדעי המדינה הפלילי.

למידע מורחב בנושא של עריכת דין ומשפטים כדאי לבדוק ב- tanganyikafish.co.il

תפריט נגישות