סמיכת קיץ למזגן

אם מסנן האוויר נשאר בערוץ הסיבוב זמן רב מדי, הוא יידבק ללכלוך וכבר לא יפעל כראוי. הפיתרון הטוב ביותר לבעיה זו הוא החלפתו באמצעות פילטר איכותי כל שלושה חודשים עד חודש לפחות. בחלק מהבתים יש מסננים נוספים בצינורות שעבים מכדי להחליף אותם, אך אנשים שוכחים מהם והם נסתמים.

אם למערכת HVAC שלך יש צינורות

הם אזור בו מצטברים חלקיקים פתוגניים ויכולים לתרום לבעיות בריאות במערכת המיזוג. ניקוי צינורות קבוע משפר את איכות האוויר ומבטל את התפשטות עובש, חיידקים ווירוסים. הסוג הנכון של מסנן HVac הוא דרך נהדרת למנוע ממזגנים ובעיות בריאות להפוך לבעיה במערכת שלך.

לדוגמא, נניח שיש לך מסנן קמטים שעובי 1 אינץ 'ובעל ערך 13 Merv. בדוק את מסנן האוויר שלך מדי חודש במהלך חודשי הקיץ והחורף והחלף אותו אם הוא מלוכלך. בדוק את המזגן הנקי שלך על ידי מתן התייבשות.

עם מערכות מיזוג אוויר הפיכות עם משאבות חום ללא צינורות

הגיוני להשתמש במזגן לאורך כל השנה על מנת ליהנות מפונקציית החימום. אם החדר שלך הופך להיות מחניק ונחנק ללא חימום, אתה יכול להעביר את המזגן למצב מאוורר כדי להפוך את החדר שלך קצת יותר נוח כרגע. עם זאת, אם המזגן שלך אינו הפיך, ייתכן שתגלה שאין טעם להשתמש בו בחורף.

אם כבר מדברים על יעילות

אתה עשוי להיות מעוניין גם במחזור חכם יותר של מערכת המיזוג כדי לחסוך באנרגיה ונוחות בקיץ ובחורף. מזגנים מודרניים יכולים לווסת את הטמפרטורה כרצונה בשתי העונות. מזגנים גם משנים את תפקידם כך שהם יוכלו לרוץ בחורף, ומאפשרים לזרום אוויר חם יותר לחדר.

בטח שמעת את סיפורי הפחדה על האופן שבו מזגנים גורמים לאנשים לחלות. מזגנים מיוצרים בכדי למצב ולמנוע תסמינים הקשורים לחום ולהחלמה ממחלות.

זו התפתחות לאחרונה בתחום החימום הממוזג

אך אנשים נוטים לזלזל ביתרונות הבריאותיים של מזגנים. במקומות רבים, מיזוג האוויר כה נרחב עד שגלי החום הפכו למשבר בריאותי. מיזוג אוויר הוא בעיה בריאותית שניתן למנוע באמצעות תחזוקה וניקיון שוטפים.

בימים החמים שלנו בטקסס

המזגן שלך חייב להיאבק, במיוחד אם אתה מעדיף שהטמפרטורות יהיו בשנות ה -60 הגבוהות או בשנות ה -70 הנמוכות. אם המערכת שלך נמצאת במחזור הקפאה, בעיות אלה עלולות להתרחש בחלק מהימים החמים ביותר בשנה. ניתן להימנע ממזגן פגום שאינו נושף אוויר קר על ידי תחזוקה שוטפת, אך למרות כל המאמצים עלולות להתרחש בעיות בלתי צפויות.

ייתכן שתרצה לבדוק את המכשיר

כדי להראות לקונים פוטנציאליים עד כמה הוא עובד לפני שתעבור לתיקון. יש בעלי בתים שמשתמשים בהם הרבה בחודשי הקיץ מכיוון שהם משמשים פחות בחורף. לדוגמה, ייתכן שתרצה לשמור על פחות מיזוג אוויר בחודשי החורף.

יותר מ 75 אחוז ממשקי הבית בארה"ב משתמשים במיזוג אוויר ו 90 אחוז מהבתים החדשים מצוידים באוויר מרכזי. מערכות מיזוג אוויר מרכזיות בדרך כלל משתמשות במזגנים פנימיים או מדחסים חיצוניים.

ישנם כמה חלקים במזגן שברצונך לנקות ולתחזק. לפני שמכניסים משהו למכונת הכביסה לניקוי, אני ממליץ להשתמש במים קרים לניקוי אם הטמפרטורה אינה עולה על 30 מעלות.

לסיבים התרמיים העדינים במיוחד הידרופוביות ותכונות אנטי עכירות טובות

ובעת הניקוי הם הופכים רכים, אינם משפיעים על אחסון החום וקל לתחזוקה. אם אתה משתמש בו ככיסוי שמיכה בחורף, אינך צריך לדאוג לסדינים קרים. בקיץ ניתן להשתמש בו כשמיכה לשמיכת טלאים (צ'יו דונג) ובמשך היום כשמיכת פוך שמרגישה חמה במגע עם העור.

כיסוי מזגן קל TopBuy כיסוי מזגן אוניברסלי עם אבזם אלסטי לשמשייה עמידה למים בקיץ על כיסוי העלים של המזגנים (לא לאחסן תכשירים בקופסה חשוכה במרתף).

תוספות מסיבות כחולות של תינוקות בגודל 6 "אני חושב שאבני מגן (ראה להלן) מביאות יותר כיף לחיים ציורי יהלום DIY כדי לשפר את יכולת הידיים של ילדך ליהנות מציורי יהלומים מהנים עם המשפחה שלך.

ב בדירה בה אני גר

יש מיזוג אוויר מובנה, מכונה מלבנית מוזרה שמטפטפת, מקשקש, נאנחת ומדי פעם פולטת גשם של קיטור קרח. זה מספיק גרוע כדי להיות חסר תועלת בתנור או בכיריים, אבל זה זה מספיק טוב כדי לנשוף בעדינות ולהדליק צורבים. אלסטיות גבוהה בנות כותנה גרביים גבוהות בברך למדים אני אוהבת כדורסל, אבל נשים אוהבות גרביים צינוריות מחנויות בגדי נשים.

בחודשי הקיץ

אתה יכול לחיות חיים אמיתיים עם תנודות מאווררים וארוחות הדורשות דרישות מינימליות על מדד החום האישי שלך. עם תרמוסטט WiFi יפה שתוכל לשלוט בו בטלפון הנייד שלך, אתה יכול לקרר את הבית ברגע שאתה חוזר הביתה. אורבנק למדה את הדרך הקשה לשמור על מערכת הקירור. רץ מספיק זמן כדי לבנות ne w מיני פיצול בקומה השלישית שלנו במהלך קיץ טיפוסי של קנטקי כדי לטגן את מנוע המאוורר.

תפריט נגישות