סטודיו להפקת סרטוני אנימציה

חברות האנימציה ברשימה זו ממוקדות באיכות ובעלות צוותים מוכשרים היוצרים סרטוני אנימציה בעלי כישורי יזמות ותשוקה להפוך את חזון לקוחותיהם למציאות. Yum Video זכה בפרסים לחברות הפקת וידאו שעושות לנו חשק לקרח ומציע מגוון רחב של קטעי וידאו, כולל סרטוני הסבר, סרטוני לוח, סרטוני אנימציה, סרטוני גרפיקה בתנועה וכו '

יצירת סרטוני אנימציה

היא עסק, וחברות ווידיאו עובדות על מגוון רחב של סוגי וידאו, החל מיצירת גרפיקת שידור לטלוויזיה ועד ליצירת מצגות. מציאת אולפן האנימציה הנכון, כפי שמסבירות חברות הפקת הווידיאו בים צפוף של אלטרנטיבות, מהווה אתגר של ממש עבור חברות הזנק וחברות גלובליות.

DNA MEDIA שירותי הפקת סרטוני אנימציה

סטודיו להפקת סרטוני אנימציה

סרטוני אנימציה לעסקים

הם היו מהראשונים שהציעו סרטוני הסבר כסדרות אנימציה

והם פיתחו תהליך אנימציה דו-ממדי יסודי שחורג מעבר רק להציע הצעות וליצור סרטונים. חברת הווידאו הזו, שעובדת עם מגוון רחב של סוגי וידאו, עושה סרטוני הסבר ומוצרים מצוינים המטפלים בגרפיקה והנפשות דו -ממדיות. צוות קטן אך מסור המציע אפשרויות לייב אקשן ווידאו מונפש ובעל ניסיון של למעלה מ -10 שנים בתעשיית הפקת הווידיאו.

ארגונים ארגוניים

החל מסטארט-אפים ועד תאגידים גדולים, יוצרים סרטוני אנימציה דו-ממדיים וסרטוני הסבר כדי להגביר את מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. הסטודיו עונה על צרכי לקוחותיו על ידי מתן סרטוני הסבר על אנימציה, סדרות אנימציה, סרטוני חינוך, פרסומות ומודעות. מאחורי הקלעים, הם קיבלו מקום בעשרת חברות האנימציה המובילות מאז 2011 הודות לאיכות הגבוהה של סרטוני האנימציה הארגוניים הקצרים שלהם.

Blublu Studios

היא חברת הפקת סרטוני אנימציה מוכוונת עיצוב, עטורת פרסים ושירותים שקיבלה משוב חיובי מלקוחותיה במספר הזדמנויות ומיוצגת בתחרות Frontiers, הידועה ביותר בעולם דירוג שוק. VeracityColab התפרסמה בסגנון האנימציה המקורי שלה ומובילה את רשימת חברות ההפקות המובילות בווידאו אנימציה בתלת מימד בדירוגים שונים. אנו לא מדברים בתהליך זה על אולפני אנימציה מובילים אחרים, אך מתוך סרטוני Yum-Yum, אנו יכולים לדעת שאנחנו לוקחים את הצרכים של הלקוחות שלנו בלב ושמים אותם בלב העבודה שלנו.

Explain מציעה מגוון רחב של שירותי אנימציה והפקת וידאו תלת-ממדיים הכוללים תדרוך, תסריט, סטוריבורד, איור, קולי וסטוריבורדים. הצוות יוצר סרטוני הסבר מותאמים אישית להעביר רעיונות, לחנך ולקדם מותגים וערכי מותג.

קבוצת DVI מציעה מגוון רחב של שירותי הפקת וידאו הכוללים סרטי אקשן חיים

אנימציות דו-ממדיות ותלת-ממדיות, גרפיקה בתנועה, עיצוב הוראה, עיצוב באנר סטטי וקמפיינים להדפסה. אולפן זה שונה מחברות וידאו אנימציה אחרות בכך שהוא מתמקד באספקת סגנון וידאו תוסס וייחודי. כסטודיו להפקת וידיאו מוכוונת אמנות הם יוצרים הסברים עם אנימציה וגרפיקת תנועה וידועים גם בהפקת סרטוני מוסיקה לכמה מהאמנים המפורסמים ביותר.

Rip Media Group מציעה מחזור מלא של תהליכי הפקת וידאו לסגנונות אנימציה שונים

כולל גרפיקה בתנועה תלת מימדית, אנימציה דו-ממדית, אנימציה של לוח לבן, אנימציה של דמויות וסרטוני אקשן חיים. עם מעל 12 שנות ניסיון באנימציה ובסרטוני הסבר, Creamy Animation שיתף פעולה עם מספר חברות ידועות. אחרון חביב, הפקות אנימציה בתלת מימד יצרו מספר לא מבוטל של סרטי אנימציה בשידור חי עבור מותגים ואנשים אהודים ברחבי העולם.

ההתמקדות העיקרית שלה

היא בבניית מודעות למותג ועזרה ללקוחות פוטנציאליים לחשוב על סרטוני הסבר מונפשים. צוות מסביר הנינג'ה מאמין שסרטוני אנימציה הם אחד מאמצעי המכירה הרב -תכליתיים ביותר שיש לעסקים כיום. הם מאחדים מפיקים, אנימטורים, מאיירים ואמני דיבוב מוכשרים לתערובת יצירתית אחת של כישורים יוצאי דופן, קולות יפים, דעות נועזות ורעיונות מטריפים את הדעת, שהם המהות של הסרטונים עטורי הפרסים של אולפני יום יום.

בחירת חברת סרטי האנימציה הנכונה לניהול הפרויקט שלך חשובה. אם העסק הרפואי שלך זקוק לסרטון אנימציה, בדוק אולפנים אחרים. עם עין חדה לאנימציה, ללקוחות יש הזדמנות לחוות שירותי ייעוץ מהשורה הראשונה ולשכלל כל פרט בסרטון.

כמה חברות הפקה קטנות יוצרות מוזיקה ואפקטים קוליים משלהן, וטונדרה מציעה להן ארוז בסרטונים שלהן. לעתים קרובות מספר סרטונים דורשים הכשרה בתוך החברה, ועבודה עם אנימציה קרמית יכולה לעלות לכם יותר מהמתוכנן.

הם מספקים סרטון אנימציה לחלק מהחברות המובילות בעולם ועסקים ממוקדי צרכנים

כולל Visa, HubSpot, אוניברסיטת סן פרנסיסקו, Morning Brew, Pinpoint ו- Predictive Impact Mapper. מאז שהגיעה לארה"ב בשנת 2009, טונדרה יצרה מאות סרטונים ופיתחה מניע ייחודי ליצירת סיפורי אנימציה משכנעים.

וידאו הפך לסוג התוכן הפופולרי ביותר בקרב לקוחות מודרניים. YUM לוקח הרבה זמן לסיים סרטון, וזה מביא למחיר גבוה יותר.

אנו מייצרים מגוון רחב של טקסטים

סרטוני מוזיקה, סרטוני תדמית וסרטוני מדיה חברתית עבור חברות תקליטים גדולות ואמנים לא חתומים. תנו לנו לשלוח לחברה שלכם מסר שיווקי ייחודי המותאם לקבוצת היעד שלכם. גילוי הודעות, תסריטאות והפקת אנימציה.

 

תפריט נגישות