מתקני תצוגה וסטנדים לתצוגה – סוגים ויתרונות

מתקני תצוגה וסטנדים לתצוגה

מתקני תצוגה וסטנדים לתצוגה

ניתן להשתמש במתקני תצוגה, על מנת לפרסם את המוצרים של העסק. אלו יכולים להיות מוצרים כמו, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי חשמל, מוצרי מזון, בגדים, נעליים, טלפונים סלולאריים ועוד.
הוסיפו סטנדים לתצוגה, על מנת שתוכלו למשוך את הלקוח להתעניין במוצרים, להבליט אותם ולקדם משמעותית את תהליך המכירה. כמו כן, עשו שימוש במתקני תצוגה גם כאשר מדובר על קידום של מוצרים בזמן מוגבל. לדוגמה, מוצרים עונתיים, מוצרים לחגים ומוצרים חדשים.

עיצוב מתקני התצוגה

אם בעבר עיצוב מתקני התצוגה היה גנרי יחסית, כיום הדברים אחרת. מתקני התצוגה מוצעים על ידי חברות המתמחות בתחום מגיעים עם עיצובים מרהיבים וכאלה שמושכים את העין. כמו כן, הם מגיעים גם במבחר של מידות ובכל מיני צבעים. העיצוב מסייע בבידול ובהבלטת היתרונות של המוצרים.

מה הופך מתקני תצוגה וסטנדים ליעילים וגם מוצלחים?

להלן מספר יתרונות לשימוש במתקני תצוגה:

  • הם נוחים לשימוש. אפשר להעביר אותם בקלות ממקום אחד למקום אחר בחנות.
  • הם מספקים גישה נוחה למוצרים המונחים עליהם. מה שמשפר את חווית הלקוח.
  • ניתן להתאים אותם לסוג המוצרים, לסגנון האריזות ולמגוון של המוצרים שיונחו עליהם.
  • הם עמידים וגם אסתטיים לאורך זמן.
  • המחיר שלהם הוא נגיש ועל כן הם הופכים למוצר זמין עבור המון בעלי עסקים.

מגוון סוגים של מתקני תצוגה וסטנדים – איך לבחור את הסוג המתאים?

לפני שבוחרים מתקן תצוגה, מומלץ לשאול מספר שאלות כמו, האם מדובר על מוצרים שנרצה להציע אותם ליד הקופה או ליד מוצרים אחרים? האם מדובר על מוצרים שכדאי שיהיו בסוף הקנייה או אולי בכלל בכניסה לחנות? התשובות לשאלות הללו ישפיעו משמעותית על סוג מתקן התצוגה המתאים וכמו כן על פרמטרים כמו גובה, גודל ועיצוב.

אגב, שאלה נוספת שמומלץ לשאול היא האם מדובר על מספר מוצרים או על מוצר בודד?
אם מדובר על כמה מוצרים שיש קשר ביניהם והם מיועדים לאותו מתקן תצוגה, אז יש לבחור במתקן שיהיה מעוצב כך שכל המוצרים שיונחו עליו יהיו חשופים ללקוחות המבקרים בחנות. כמובן יש להוסיף לכך גם פרסום מתאים. מנגד, אם מדובר על מוצר בודד, זה לא ממש משנה אם כל המוצרים המונחים על מתקן התצוגה יהיו גלויים לחלוטין או לא.

איך מוצאים חברה מומלצת המתמחה בפתרונות תצוגה מתקדמים?

במידה ואתם מעוניינים לבצע רכישה של מתקני תצוגה, מומלץ שתאתרו 2 או 3 חברות מומלצות שעוסקות בתחום (העזרו במנוע החיפוש גוגל). אפשר לקרוא המלצות על החברות באמצעות כרטיס העסק של החברה המופיע בגוגל. בדקו את מגוון מתקני התצוגה שיש אצל החברות שמצאתם וכמו כן בדקו מהם המחירים של מתקני התצוגה. כאשר יהיו לכם את כל הנתונים הרלוונטיים, תוכלו לגבש החלטה מושכלת ולבחור את מתקני התצוגה המתאימים עבור המוצרים שלכם.

תפריט נגישות