מתקני ספורט לילדים בגנים ציבוריים

CityParks Play ממלא תפקיד מרכזי בהפעלה מחדש של המשימה של קרנות סיטי פארק לקידום קהילות עירוניות תוססות ובריאות באמצעות תוכניות ספורט דינאמיות בפארקים לכל תושבי ניו יורק. תוכנית זו הופכת את שכונות ניו יורק לפארקים ולמרכזי בילוי על ידי מתן חינוך גופני חינם, אימון וציוד ליותר מ -12,000 ילדים בגילאי 6 עד 17 ב -70 מקומות ברחבי העיר.

תכנות ספורט דינאמי בפארקים לכל תושבי ניו יורק מסייע לילדים להישאר פעילים ובריאים

לגלות ספורט חדש ולהכיר חברים חדשים. התוכנית כוללת טניס, כדורגל, גולף, אתלטיקה, כושר והוקי רחוב. בנוסף לטניס, הוא מציע גם תוכנית גולף, כדורגל ואתלטיקה בחינם לילדים המתגוררים בניו יורק (תוכנית עד 2021). התוכניות מתקיימות במרכזי הבילוי של ניו יורק פארקווי וכוללות מרפאות חינוכיות, משחקים תחרותיים, פלייאוף ברחבי העיר ומשחקי אליפות. ישנן הזדמנויות רבות לילדים ללמוד על ספורט קבוצתי ולנסות שחייה חינם, טניס, גולף, דיג, קיאקים, קמפינג ועוד ועוד – כל זאת על ידי קרן סיטיפארקס.

מחלקת הפנאי מציעה קורסים ותוכניות לכל הגילאים והיכולות

אלפי תוכניות פנאי, כולל ספורט ליחידים ולצוותים, אומנות, פעילויות חברתיות ומועדונים ואירועים מיוחדים, מוצעות באמצעות שיתוף פעולה בין מתנדבים ומועצת הפנאי והגנים של מחוז בולטימור. כל התוכניות הינן ללא תשלום ועל המשתתפים להירשם כחברים במרכז הבילוי.

הפעילות והמתקנים מנוהלים על ידי 1) אגף הפארקים

האחראי לשמירה על היבטים פיזיים של הפארקים, 2) מחלקות היער והכיבוי, ו -3) מחלקת הבילויים, המחנות והמשחקים, אשר אחראי על ניהול הפארקים מאז הקמת מחלקת הגנים והנופש של מחוז לוס אנג'לס.

ישנם 56 מגרשי ספורט לכדורגל, סופטבול, בייסבול, כדורגל דגלים ובמקומות מסוימים כגון בלייר פילד, ג'ו רודגרס פילד ופארק הבילויים. כל הפארקים ומתקני הפנאי פתוחים לפעילויות פנאי בכל עת.

על מנת לשמור על בטיחות העובדים

המתנדבים, המשתתפים והתושבים וכדי לצמצם עוד יותר את התפשטות נגיף ה- COVID-19, משרד הפנאי והגנים פועל על פי הוראות מנהל המדינה בקשר לפעילות ספורט נוער. מחלקת הפארקים והנופש בניו יורק מעניקה שיעורי שחייה בקיץ לילדים מתחת לגיל 18 חודשים בבריכות ציבוריות למבוגרים עד שתתקבל החלטה על תוכנית הקיץ 2021. כל יום משחק, תכנית רב ספורט חופשית לחמישה ימים לילדים בגילאי 6-17 , חזר לפארק קייזר, קוני איילנד בברוקלין, וויליאמסברידג 'סגלגל בברונקס ופארק בריכות בייסלי בקווינס בשנת 2019.

נקודות שיא ספורט אחרות כוללות תוכנית טניס עם שיעורי טניס חינם לילדים בגילאי 5-16 וקיץ

תוכנית אתלטיקה. מרכז הגולף CityParks Junior במסלול הגולף הציבורי Dyker Beach ב Bay Ridge, ברוקלין, הוא מתקן חדשני המציע שיעורי גולף חינם לילדים בגילאי 7 עד 17 בניו יורק. תוכנית הגולף CityPARK, המציעה שיעורי גולף בחינם לילדים בגילאי 6-17, פתחה לאחרונה את מרכז מסלול הגולף בעל 6 הגומות כדי לספק שיעורים נוספים בחינם.

תכנית רכיבה על אופניים ללא תשלום לאחר בית הספר נועדה לשפר את חייהם של ילדים מתחת לגיל 8 עד 14 בניו יורק על ידי לימודם את עקרונות עבודת הצוות של רכיבה על אופניים.

ארגון זה נותן חסות לתוכניות רבות בחינם וזולות לילדים בכל הגילאים

כולל גינון, צפרות, דיג ועוד. עבור בילוי בהמראה, תוכנית זו בחינם מציעה פעילויות שונות כגון כושר, ספורט, אמנות וטבע. NYC Parks מציעה תוכניות ספורט רבות ומרפאות הדרכה לבני נוער עד גיל שמונה.

מתקני הקהילה מציעים לילדים ולצעירים

למשל, מקום בו הם יכולים להשתתף בפעילויות ולהשתתף בתוכניות ספורט ואומנויות כדי ללמוד ולהעשיר את עצמם. תוכניות ופיקוח על הפארק המאורגנים יכולים לשפר את השימוש והמשחק בפארק ולהגביר את הפעילות הגופנית בקרב צעירים. שיפוצים בפארק יכולים להגביר את הפעילות הגופנית של הילדים ולהגביר את השימוש במתקנים מסוגים מסוימים כגון מגרשי משחקים, פארקי סקייט וכו '. מספר הילדים המשתתפים בתוכניות אימון מובנות שזוהה על ידי מנהל המרכז לא השתנה לפי הכנסות השכונה. בנוסף לתוכניות אלה, מרכזי בילוי הציעו גם לילדים לקפוץ ולהירשם לתוכניות שהיו יותר מבוססות בטבע, כמו אומנות ומלאכה. ילדים שהשתתפו בתוכניות אלה לא נכללו במפקד הקורסים, כך שייתכן שילדים נוספים באזורים בעלי הכנסה בינונית עד גבוהה השתמשו במרכזי בילוי אך לא השתתפו בפעילויות התרגיל המאורגנות במקום.

ניו יורק מציעה לילדים הזדמנויות רבות ללמוד ספורט קבוצתי ולנסות שחייה

טניס, גולף, דיג, קיאקים, קמפינג ועוד הרבה בחינם. NYCFC מציעה תוכניות אביב, קיץ וסתיו בחינם לילדים בגילאי 5 עד 18 בכל חמשת הרובעים. מתקנים, מתקנים ושירותים חיצוניים בפארקים ציבוריים ובמתקני פנאי מקדמים את בריאותם של אנשים מכל היכולות, הגילאים, הרקע החברתי-כלכלי והעדות.

בהשראת מבני גגות העיר ביפן

פארק מדינת דני פארל ריברבנק מתנשא מעל נהר ההדסון ומציע מגוון רחב של חוויות פנאי, ספורט ואמנות לכל הגילאים, תחומי העניין והיכולות. מגרש המשחקים הגדול והחדשני ביותר של המדינה לילדים לקויי ראייה וחירשים נמצא בפארק סיטי קייטי.

למידע נוסף בתחום של מתקני ספורט לילדים נא לגלוש לאתר elo-nit.co.il

תפריט נגישות