מתי משלמים על אמבולנס

ניתן להוריד קובץ זה ולהשתמש בו כדי לחשב את התעריפים המתאימים של Medicare Part B עבור שירותי תחבורה אווירית וקרקעית המכוסים על ידי Medicare. חוק התקציב הדו-מפלגי לשנת 2018 (BBA) כולל שלוש הוראות עיקריות לשירותי אמבולנסים של Medicare הקשורים להארכת תשלומים זמניים נוספים עבור אמבולנסים קרקעיים, פיתוח מערכת לאיסוף נתונים עבור ספקים וספקים של אמבולנסים קרקעיים, והפחתת התשלומים עבור אמבולנסים שאינם קרקעיים. -מצבי חירום הובלה באמבולנס CRF.
בכדי לבדוק מידע אודות מתי משלמים על אמבולנס באפשרותך להעיף מבט ב- meda-ly.co.il

תקף עבור שירותי אמבולנס הניתנים החל מ-1 באוקטובר 2018 הכוללים שירותי תמיכת חיים בסיסיים ללא חירום (BLS) כולל הסעה של אדם עם מחלת כליות סופנית (ESRD) עבור שירותי דיאליזה כליות הניתנים ללא חירום מספק או מתקן לדיאליזה כליות

הוראה זו מגדילה את ההפחתה בתשלומי AFS מ-10% ל-23%. חולי מיון שאינם תושבי מדינת וושינגטון ואינם מכוסים על ידי MediCAID, MediCARE או תוכניות פדרליות אחרות יידרשו לשלם את כל העמלות עבור שירותי המיון שהם אחראים להם. לתושבי מדינת וושינגטון המכוסים על ידי תוכניות MediCAID, Alliance או MediCARE אין דמי כיס כלשהם הקשורים לחשבונות האמבולנס. החל מה-1 בינואר, 2009, אם אתה אזרח ותיק התומך ב-MediCARE המתגורר במחוז קולומביה, אינך אחראי עוד לתשלום עבור שירותי אמבולנס שאינם מכוסים על ידי MediCARE או כל תוכנית ביטוח אחרת.

אם יש לך ביטוח בריאות

Medicare, Medicaid או חבר קופת חולים, אנא ספק את פרטי הכיסוי שלך בגב חשבון האמבולנס שלך, חתום על החשבון והחזר אותו למשרדנו. צוות החיוב יספק מידע על אמצעי תשלום. אנו עשויים גם ליצור איתך קשר כדי להזכיר לך על כל ביקורי פינוי רפואי מתוזמנים ושלא חירום או מידע אחר על שירותים חלופיים שאנו מציעים או הטבות ושירותים אחרים הקשורים לבריאות שעשויים לעניין אותך. המחלקה שלנו מספקת דף אינטרנט זה כמשאב כדי לענות על שאלות על שירות לקוחות, חיוב אמבולנס, תשלומי ביטוח, סיוע בהתנגשות ונושאים אחרים הקשורים לשירותי חירום.

זה כולל דברים כמו סידור ה-PHI שלך

שליחת חשבונות לחברות ביטוח (בין אם ישירות או דרך חברת חיוב של צד שלישי), עיבוד חיוב עבור שירותים שניתנו, זיהוי ואימות צרכים רפואיים, אימות שימוש ואיסוף חשבונות ממתינים. שימוש מאוחר יותר ב-PHI למטרות תשלום עשוי לכלול עיבוד חיוב עבור שירותים שניתנו, זיהוי ואימות של צרכים רפואיים, ערעורים של חברת ביטוח, אימות שימוש וגביית חשבונות שטרם עומדים. חלק א' קבלנים אדמיניסטרטיביים של Medicare (MAC) משלמים עבור שירותי אמבולנס לפי מיקוד במיקומו הגיאוגרפי של הספק. לדוגמה, אם מטופל משתמש באמבולנס בסיסי במצב חירום עירוני, תשלומי Medicare נעים בין $324 ל-$453 בתוספת $7.29 למייל.

לדוגמה

שירותי אמבולנס מקבלים החזר רק עבור נסיעות בפועל (או הסעות) לחדר המיון (ER). בעוד שתעריף האמבולנס מכסה חלקית את עלות ההסעה, עלות תעריף המגיב הראשון כוללת סיוע ראשוני ובדיקה של האמבולנס או מכבי האש, ללא קשר אם מדובר בהובלה. כל אדם הזקוק לטיפול פרא-רפואי ו/או הסעה לחדר מיון מקומי יחויב בתעריף ההסעה והעזרה הראשונה. אם הביטוח לא מכסה את הסכום הזה, המטופלים יחייבו את ממשלת העיר.

העירייה גובה כיום אגרת אמבולנס ואגרת עזרה ראשונה. לשם השוואה, אמבולנסים אוויריים יכולים לעלות למטופל הממוצע 21,700 דולר לאחר תשלום עבור הביטוח. עבור אמבולנסים אוויריים, ייתכן שתצטרך עשרות אלפי דולרים.

לאחר מכן

עם עשרה חיובים של $1,650, תחויב ב-$1,650 פעמיים, $450 עבור תעריפי Medicare ו-$210 עבור שתי שיחות של Medicaid. במילים אחרות, מדיקר משלמת עבור נסיעה באמבולנס מעט פחות מהעלות האמיתית של הנסיעה. בשנת 2017, ספקי אמבולנס אוויר גבו בממוצע 36,400 דולר עבור הובלת מסוקים של חולים מבוטחים פרטיים.

בעוד שהממשלה הפדרלית קובעת שיעורי החזר עבור חולי Medicare

היא אינה מסדירה את תעריפי האמבולנסים עבור חולים מבוטחים פרטיים. בעיר ניו יורק, ספקים לא מקוונים אינם יכולים לגבות מהמבוטחים יותר מתעריפי חירום ברשת, כולל אמבולנסים קרקעיים, אך לא עבור תחבורה בין האתרים.

ביולי נכנס לתוקף חוק בקליפורניה המגן על צרכנים מפני חשבונות רפואיים בלתי צפויים מספקים מחוץ לרשת

כולל הסעות אמבולנסים בין בתי חולים. כדי לנצל את הטבות ההחזר הניתנות על ידי Medicare, Medicaid וחברות ביטוח פרטיות, שיקגו הציגה את דמי האמבולנס הראשון ב-1985. 8 דולר הוצאו על EMS.

אם תתקשר לאמבולנס, החברה עדיין תחייב אותך על הביטוח שלך, אבל לעולם לא יהיו לך דמי כיס. כך תוכלו לבקש מבית החולים להתקשר לאמבולנס הנכון ולחסוך לכם את כאב הראש של תשלום החשבון מכיסכם הפרטי.

אם הביטוח שלך לא יזוז, צור קשר עם חברת האמבולנס ושאל אם הם יכולים להוריד את התעריף שלך או להציע תוכנית תשלום. אם זה לא מקרה חירום, התקשר למבטח שלך ושאל אם יש אמבולנס מקוון שאתה יכול להשתמש בו.

כדאי גם לבדוק מה מכסה פוליסת ביטוח הנסיעות באמבולנס שלך ועם אילו חברות הם התקשרו

לדוגמה, אם אתה בבית חולים וצריך לקחת אותך למרכז שיקום באמבולנס, אתה צריך לדעת לאיזו חברת אמבולנס יש ביטוח. כך למשל, תוכלו להימנע מלקחת אמבולנס לחדר המיון במצבים שאינם חירום על ידי שימוש במונית או בשירות שיתוף רכבים שייקח אתכם למוקד חירום אשר בהתאם למצב יוכל להעניק לכם את הטיפול הדרוש.

זה לא סוד שלקחת אמבולנס יכולה להיות מאוד יקרה

אבל לפעמים זה רע הכרחי כשאתה במשבר בריאותי. כאשר אתה מקבל חשבון עבור אמבולנס, אתה רק לעתים רחוקות לוקח בחשבון את כל העלויות הקשורות לרכב לפני שמתקשרים למספר 9-1-1. בין אם האמבולנס הוא מסחרי, ללא מטרות רווח או ממשלתי, הם ישלחו לך חשבון.

מדור חיוב שירותי אמבולנס אחראי לחיוב עבור שירותים פרא-רפואיים הניתנים על ידי מכבי האש בלונג ביץ'

לונג ביץ' וערים ועיריות אחרות מממנות שירותי רפואה דחופה, במיוחד הובלה וטיפול באמבולנס, באמצעות שילוב של מיסים, הכנסות כלליות של העיר ודמי שירות. נסיעה או הסעה של חולה היא העלות היחידה שרוב תוכניות הביטוח, כולל ביטוח פדרלי, ישלמו.

זה קורה לעתים קרובות לחולים

על פי מחקר שנערך לאחרונה על למעלה מחצי מיליון שיחות חירום על ידי חולים מבוטחים פרטיים בשנת 2014. הובלה שהסתיימה בבית אבות, לא בבית חולים. לא נדיר שחברת אמבולנס גובה 10% מהמחזור שלה, או אפילו גרוע מכך.

תוסיפו לכל זה את העובדה שהאמבולנס לא תמיד נענה לקריאות. המשמעות היא שאם יש יום שבו ההסעה אינה זמינה, EMS לא תקבל החזר לאנשי אמבולנס.

תפריט נגישות