מחזיק מפתחות עם תמונה עליו

התאם אישית את מחזיקי המפתחות לתמונות משלך ופעל לפי ההוראות הפשוטות שלב אחר שלב כדי ללמוד כיצד ליצור מחזיקי מפתחות תמונה. בחר תמונה כדי ליצור מחזיק מפתחות תמונה, או בחר מספר תמונות כדי ליצור קבוצה של מחזיקי מפתחות תמונה. הנח קבושון זכוכית על כל תמונה כדי למצוא תמונות שמתאימות למגשי תליוני התמונות.

לבשו מחזיקי מפתחות מותאמים אישית על מחזיק מפתחות עם חוט במקום שרשרת להשלמתם

מחזיק מפתחות מותאם אישית מהווה מתנה נהדרת ליום האם, יום האב, חג המולד, יום האהבה, יום הולדת או יום נישואין. מחזיק מפתחות מותאם אישית הוא מתנה מיוחדת לימי נישואין, חתונות, יום האהבה, יום האב, יום האם, חג ההודיה, חג המולד, סיום הלימודים, ימי הולדת והנצחות. מתנה תלת מימדית בהתאמה אישית מחזיק מפתחות מותאם אישית זה יהווה מתנה לחג המולד, חג האהבה, יום האם, יום האב, יום הולדת או יום נישואין פנטסטי ורומנטי לגברים, נשים, חברים, חברי משפחה.

תכונות של מתנות מתוקות מחזיק מפתחות תמונה אישית

הוא מתנה נהדרת לאמא שלך, סבתא, אשתך, החברה, החבר הכי טוב, אדם אהוב או מתנה מיוחדת לעצמך. אתה יכול לשלוח את מחזיקי המפתחות האישיים שלנו לחיות מחמד במתנה לכל אחד, בכל מקום בעולם. מכיוון שחובבי חיות מחמד לרוב שונאים להשאיר את הגורים שלהם עם ארבע רגליים מאחור, אביזרי המפתח המותאמים האישיים האלה מהווים מתנה נהדרת ללוחשי חיית המחמד בחייכם. מחזיק מפתחות הקרנה אישית זה, החרוט בתמונות חיות מחמד, הוא האביזר המושלם או מזכרת משמעותית עבור יקירכם.

תכונות מחזיקי מפתחות מותאמים אישית לתמונות הם מזכרת נהדרת לחרוט תמונה של יקיריכם

המשפחה, חיות המחמד או החברים הכי טובים שלכם. זה יכול לשמש כמתנת יום הולדת, מתנת יום האהבה, מתנת סיום, או לחרוט תמונה של חיית מחמד כדי להקל על הצער על אובדן בעל חיית מחמד. מחזיקי מפתחות מותאמים אישית יכולים להיות מתנה ייחודית לחברה, חבר, אמא, אבא, אישה, בעל, הורים או כל מי שאתם אוהבים, ומזכרת לחיית המחמד שלכם. מחזיק מפתחות תמונה דיגיטלית הוא כמו מסגרת תמונה דיגיטלית קטנה שאליה אתה יכול להעלות תמונה ואז לחבר אותה למפתח שלך כדי לקחת אותה לכל מקום. ArtPix 3D יכול להנציח זיכרונות יקרים על ידי חריטת מחזיק מפתחות פוטו-ריאליסטי שנועד לנסוע לכל מקום ובכל זמן.

לאחר שהצילום שלך תועלה

נחרוט אותה בלייזר בתוך הקריסטל ונהפוך את מחזיק המפתחות המותאם אישית שלך לצילום למזכרת מהממת כדי לשמור את המתנה היקרה שלך בהישג יד. מחזיקי מפתחות ArtPix 3D מותאמים אישית לוכדים זיכרונות יקרים בקריסטל באיכות גבוהה. בין אם אתה חוגג את אחד הניצחונות הקטנים של חייך, מודה למישהו על תמיכתו, או סתם מחפש דרך נחמדה לומר "חושב עליך", מחזיק מפתחות תמונה אישית של ArtPix 3D מהווה מתנה ספונטנית נהדרת.

מחזיקי מפתחות מותאמים אישית לתמונות

מחזיקי מפתחות בצורת לב ושרשראות תמונה הם רעיון קל למתנה תוצרת בית לחג המולד, יום האם, יום האב, יום האהבה או יום הולדת. מחזיק מפתחות תמונה זה רעיון נהדר למתנה ליום האב – נתתי אותו שוב ושוב וזה תמיד להיט. ניקול טי קניתי את אמא שלי במתנה והיא אהבה את זה. קימברלי די קנתה אחת לבת שלי שפספסנו לאחרונה, אלו ממתקי סיאר.

סמנתה י

קניתי אחד במתנה לחבר שאיבד לאחרונה את הכלב האהוב שלו, הכלב האהוב שלו. Kaileen G שלחה אחת לילדים שלי כמתנת יום הולדת וכולנו נדהמנו מההצלחה המדהימה של מחזיק המפתחות. דמיינו זאת כמתנה לאמא שלי, שני הגורים הפרוותיים שלה מתים, זו התמונה האהובה עליה. הבת שלי איבדה את הארנב שלה אז קימברלי D הזמינה עבורה אחד עם תמונה של הארנב שלה עליו.

Noemi C הייתה קצת מודאגת מכיוון שראיתי בעיקר חתולים וכלבים

אבל מחזיק המפתחות לאוגר שלי נראה בדיוק כמו הכלב שלה קיטי. זה היה קשה להפליא לאבד את החבר שלי עם גשר הקשת בענן, אבל עם בחור כזה עוזר לאליסיה ו' לקבל ממנו זכרונות טובים.

השתמש בתוכנת PhotoViewer

כדי להציג את ספריית התמונות של המחשב שלך ולהוסיף תמונות למחזיק המפתחות שלך. כמובן, לא תשתמש במחזיק מפתחות תמונה דיגיטלית בתור הדרך העיקרית שלך לצפייה בתמונות, הם יכולים מאוד לעבוד כדי לשתף תמונות עם חברים או משפחה כשאתה בדרכים. לרוב דגמי מחזיקי המפתחות הדיגיטליים לתמונות יש מספיק זיכרון כדי לאחסן עשרות תמונות שניתן להעלות בקלות ולשנות את הגודל באופן אוטומטי כך שיתאימו למסך הקטן של מחזיק המפתחות.
למידע נוסף בנושא של מחזיק מפתחות עם תמונה ומחזיק מפתחות עם תמונה עליו יש לגלוש לאתר rockil.co.il

זה תלוי בתמונות שאתה מעלה, אנו ממליצים להעלות תמונות ברזולוציה גבוהה וברזולוציה גבוהה. מסך ה-LCD, הממוקם על מחזיק המפתחות, יגרום לתמונות להיות ברורות ומוארות, מה שחשוב בצפייה בגודל כה קטן.

אם יש לך תמונה מועדפת ואתה לא בטוח אם זה יעבוד, שלח לי אותה בכל זאת ואני אודיע לך על התוצאה. ודא שיש לך תמונות מוכנות בזמן הרכישה כדי שתוכל לצרף אותן להזמנה שלך ואוכל להתחיל מיד.

תפריט נגישות