מוצרי פרסום בכמויות גדולות

בתעשיית מוצרי הקידום, 48% מהחברות בנו מחדש קיבולת לפני המגיפה, לפי ASI Research, בעוד ש-38% מהמשרדים צמצמו קיבולת. ספקים, מעצבים, מתקני ייצור ומחסנים רבים נותרו ללא משרדים במשך חודשים רבים, כי הם נחשבו הכרחיים.

מוצרי קידום מכירות מודפסים בהגדרה עם לוגו, שם חברה, הודעה או צבע PMS ספציפי. חברות המחפשות מוצרי קידום מכירות סיטונאיים מבקשות את השם והמותג של המוצר כדי לקדם את העסק שלהן. הסימן המסחרי הוא שם החברה והלוגו המשמשים בפרסום.

יעדים אחרים התומכים במשווקים עם פריטי קידום מכירות כוללים אירועי עובדים

תערוכות, יחסי ציבור, יצירת לקוחות, תוכניות סוחרים/מכירות, השקות מוצרים חדשים, פרסי שירות לעובדים, תוכניות ללא מטרות רווח, תוכניות תמריצים פנימיות, הדרכות בטיחות, לקוחות התייחסות לשיווק ומחקר. לוגוטק מעצבת מוצרים בכמויות גדולות כדי לקבל את ערך המותג הרצוי למבצעים, תוכניות, אירועים מיוחדים וקמפיינים שיווקיים. אנו מציעים אלפי פריטי קידום מכירות מותאמים אישית שתוכל להתאים אישית במגוון דרכים, מאביזרים טכניים מתקדמים ומתנות ארגוניות בהתאמה אישית ועד לעיצובים העדכניים ביותר של שקיות שתייה ידידותיות לסביבה ופריטי PPE המומלצים על ידי CDC כגון מסכות פנים וחומרי חיטוי ידיים.

העזרה שלנו תעזור לך למצוא את המוצר המושלם – בין אם אתה צריך כונני הבזק מסוג USB מותאמים אישית לירידים, פנסים קטנים, חולצות קידום מכירות או תיקי סוואג.

אנו מציעים את המחירים הישירים הנמוכים ביותר במפעל עבור מוצרי הסיטונאי וקידום המכירות שלנו

ואנחנו מבצעים את כל ההתאמות בעצמנו. אנחנו אף פעם לא רוצים שהלקוחות שלנו יפסידו בגלל המחיר, ולכן צוות המכירות הבקיא שלנו פועל ללא לאות לא רק כדי למצוא את המוצר הממותג המושלם לעסק שלך או לאירועים מיוחדים, אלא גם כדי להבטיח שהוא עומד בתקני איכות ומגיע בזמן. מקלות USB לקידום מכירות של Logotech הם החברה המועדפת מכיוון שאנו מוצאים ומייצרים מוצרים באיכות גבוהה.

Perfect Imprints מבוססת בעיירת החוף פורט וולטון ביץ'

פלורידה, שם אנו רגילים למכור פריטי קידום מכירות לחוף כגון כדורי חוף בהזמנה אישית, דליים בהזמנה אישית, אתי חוף, מגבות חוף מותאמות אישית וקרם הגנה לקידום מכירות. רבים מהמוצרים שלנו מיוצרים בחיפזון וזמינים לפי דרישה. שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם מכירות וייצור נותן לנו את ההזדמנות לעשות כל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לעמוד בלוחות הזמנים שלכם.

תסתכל על כמה מפריטי הלוגו הנמכרים ביותר שלנו וצור איתנו קשר בזמן שאנו מדריכים אותך בעולם הפרסום

אם אתה רוצה לקבל את המרב עבור הכסף השיווקי שלך עם מוצרי קידום מכירות סיטונאיים, עטים לאומיים הם הדרך ללכת. כאשר החברה שלך משתמשת בפריטי קידום מכירות זולים בירידים, אתה שומע משהו שאתה לא רוצה לשמוע: הנמען מתאם ישירות עם איכות המוצר ואיכויות החברה שמאחורי המוצר.

חפש ב-Ad 360

כדי לציין את קבוצת המוצרים, סוג המחיצה וחלוקת המשנה של קבוצת המוצרים. אסטרטגיית הצעות המחיר חלה על כל קבוצות המוצרים, ללא קשר אם העמודה שלהן מציינת שניתן להגיש הצעות מחיר עבור סוג המחיצה. הגדרת הצעת המחיר עבור כל קבוצת מוצרים מדרגת את המוצרים בפיד המלאי שלך עם אותה הצעת מחיר.
לעוד פרטים מורחבים על מתנות לחגים לחברות וארגונים ומוצרי פרסום בכמויות גדולות עליך להעיף מבט ב- giveaway.co.il

עליך לציין לפחות מאפיין מלאי אחד עבור כל קבוצת מוצרים לפני חלוקת המשנה. אם השורות בקבוצת המוצרים שברצונך לחלק משנה מכילות מזהים או הגדרות אחרות, תצטרך ליצור קבוצת מוצרים חדשה.

כדי להגדיר קבוצת מודעות, יש להעלות או להוריד את מחיצת המוצר כקובץ המוני. בקשת ההעלאה מחייבת אותך להוסיף עד 20,000 צמתי מחיצות מוצרים לקבוצת המודעות.

ניתן לציין את תנאי המוצר עבור מסע הרכישה ברמת מסע הפרסום או קבוצת המודעות. ניתן לציין מספר תנאי מוצרים בקמפיינים ובקבוצות מודעות של Microsoft. שם המותג מצוין בהיקף הקמפיין.

הגדרה זו חלה רק על קבוצות מודעות בהגדרת מסע פרסום ממומן של מוצרים לקניות של Microsoft

השדה של קבוצת המודעות אינו חל על אפשרויות מתן הצעות קבוצת המודעות שצוינו ב-BidBoost. מפרסמים יכולים להגיש הצעות מחיר על כל אסטרטגיה דרך העמודה "הגדר או הסר אסטרטגיית הצעות מחיר" בקבוצת המוצרים.

אם ברצונך לנהל מספר רב של קמפיינים לרכישה עבור קבוצת מוצרים

ייתכן שיהיה לך נוח להשתמש ב- Bulksheet כדי להשתמש ב-Search Ad 360. אם שם הקמפיין אינו תואם למסע הפרסום שמכיל את קבוצת המוצרים שאתה מתעדכנים או שחשבון המנוע שצוין במזהה נכון, Search Ads 360 יפיק מסע פרסום הכולל את קבוצת המוצרים הזו.

עם הזמן

יותר ויותר חברות זיהו את היתרונות של קידום הזהות הארגונית ומוצרי המותג שלהן באמצעות מתנות עם לוגו משלהן. חברות הפכו ליצירתיות יותר ויותר בשיווק שלהן ומשתמשות בפריטי קידום מכירות במהלך השנה כדי לתמוך בקידום מוצרים ואירועים ממותגים. הגענו למשרדנו עם שפע של מידע על מוצרים והטרנדים הרגילים כדי לעזור ללקוחותינו להשיג פרסום מצוין למותג.
על מנת לקרוא עוד מידע אודות מוצרי פרסום לעסקים מומלץ לבקר באתר giveaway.co.il

תפריט נגישות