מה הדבר הכי חשוב לחשוב עליו כשמתכננים הגברה לאירוע

פרסום ברשת שלך ועידוד שותפיך וספקי האירוע שלך לעשות את אותו הדבר חיוני להעלאת המודעות והציפייה. קמפיינים ברשתות החברתיות הם הדרך האחרונה והטובה ביותר לשווק את עצמכם, כאשר 84 אחוז מתכנני האירועים מדרגים אותם כשיווק האירועים החשוב ביותר או השני בחשיבותו. ככל שתבצעו יותר משימות אוטומטיות, תוכלו לבצע משימה ספציפית ולשפר את חווית האירוע עבור המשתתפים. 88 אחוזים ממומחי האירועים אומרים שלשימוש באפליקציות לאירועים יש השפעה חיובית על שביעות רצונם של המשתתפים ", מדד חשוב.

אינסטגרם ופייסבוק מקלים על הפעלת תחרויות אירועים לפני ההשקה וחינם חינם

כדי למשוך תשומת לב, להסתבך. , ולעודד משתתפים נלהבים לעשות עבורכם שיווק משלהם. גישה למדיה החברתית חשובה גם כדי ליצור תאוצה לקמפיין לקידום האירועים שלכם, לבנות קהילה ולהפיץ את המשימה של מה שאתם כותבים בפוסטים בבלוג שלכם ולמה שאתם מקשרים בפוסט שלכם פוסטים.

פוסטים אלה הם רעיון נהדר וניתן להשתמש בהם כחלק משיווק האירועים שלך

כדי לשתף קטעי מאחורי הקלעים, קופוני מתנה ולהגדיל תוכן שנוצר על ידי משתמשים. אנשים רבים שוכחים שהם יכולים ליצור אירוע דף וליצור אותו בשידור חי בכדי ליצור עניין מוקדם, גם אם הפרטים טרם נקבעו. אם כבר יש לך hashtag לאירוע בכל צורה שהיא, בדוק כיצד ליצור hashtag טוב והשתמש בו בפוסטים החברתיים שלך בשלב זה.

מאת קריאטין עמוד טרום אירוע

יש לך עמוד מרכזי המאפשר לאנשים להשתמש בו, הוא ייצור עניין מוקדם ואנשי קשר ויעזור לבנות את סמכות ה- SEO שלך בגוגל. השלב הבא באסטרטגיית שיווק האירועים שלך הוא לספר לאנשים כיצד לארגן אותו. על ידי חיזוק המסר לאירוע שלך, מאמצי השיווק והקידום לאירוע שלך גדלים לאורך כל היום באמצעות שפה, קישוט וסגנון.

הבטחת הפשטות של מכירת כרטיסים

היא אחד המרכיבים הברורים והדיסקרטיים ביותר בתכנון האירוע. בתקופה שרוב השימוש באינטרנט הוא נייד, זמינות קלה למכירת כרטיסים לאירועים חשובה מתמיד. בין אם אתה מעוניין לתאם אירועי רשת קטנים או אירועי חברה גדולים כגון כנסים, פיתוח אסטרטגיה שיווקית לאירועים יכול להיות בעל יתרונות רציניים עבור העסק שלך. לא קל להשיג זאת, אך זוהי הרמה הגבוהה ביותר של כישורי ארגון, ניהול זמן ותקשורת שלא ניתן ללמוד מספר. נסה את הטיפים הבאים כדי להפיק את המרב מהפלטפורמות המקוונות שלך לקידום האירועים שלך בעולם האמיתי. בין אם אתה רק מתחיל ובין אם יש לך ניסיון של כמה שנים, אתה רוצה שיהיה לך מפת דרכים לשיווק אירועים בעת בניית האסטרטגיה והקריירה שלך. אנו מקווים כי הדברים הבאים יספקו נקודת התחלה לתכנון האירוע שלך, אז הנה רק עשרה צעדים. פתח את יעדי ויעדי האירוע שלך: הצעד הראשון בתכנון האירוע שלך הוא קביעת יעדים או יעדים ספציפיים. עכשיו, אחרי שאתה יודע את יעדי התכנון העיקריים של הארגון שלך, אתה יכול להבטיח שכל חלק באירוע שלך יהיה מותאם להצלחה. ארגון אירוע הצוות שלך דורש מאמץ צוותי מרוכז כדי לשלוט בכל פרט ופרט. סוכנויות עיצוב אירועים צריכות למשוך את האנשים הנכונים לאירוע, לפתח אסטרטגיה ותכנית הצעות מחיר, להניע רישום, לפקח על מיתוג, לתקשר עם הנרשמים, לתאם מדיה חברתית וחיזוק תקשורתי ולשלוח חומרי מעקב מוסדרים היטב.

מותג אירועים חזק מציע חזון שעוזר לכוון את כיוון האירוע שלכם

החל משם ונושא האירוע ועד לעיצוב האתר והופעת האתר, מותג האירוע שלכם נותן את הטון לאירוע. בבחירת מיתוג האירוע שלך, עליך לשקול אם הוא משקף את המותג של הארגון שלך, את מותג האירוע או את המותג שלך.

לכידת תשומת לב הציבור ושמירתם הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לזכור בעת תכנון פגישה או אירוע עסקי. כשאתם מתכננים את האירוע הבא, הקדישו זמן ללמוד כמה שיותר על קבוצת היעד שלכם.

עדיף להשתמש בערוצי מדיה חברתית כדי להגיע לאנשים שאינם משתתפים באירוע אך הביעו עניין באירוע. אירוע דומה לזה שאתם מתכננים, עליכם לבחון את האסטרטגיה שלהם, המסרים שלהם והגרפיקה שלהם.

אני חושב שהנקודה החשובה ביותר

היא שתקשורת אחרי האירוע היא האתגר הגדול ביותר. במקום לנסות להשתמש בחיזוק לאחר האירוע, עליכם לשמור על הדיאלוג בערוצי המדיה החברתית. זה חורג מהאירוע, אנחנו צריכים לחשוב על תקשורת לפני האירוע ואיך אנשים יכולים להתחיל להגביר את התקשורת הזו.

אני חושב שאם אתה רוצה לגרום לדולרים השיווקיים שלך לעבוד בשבילך אחרי אירוע

מצא דרך לקבל מסר רציף אחרי האירוע. מבלי לנסות להפיץ את המסר הזה, יהיו לך פערים בתוכניות שלך לשנה שלאחר מכן כשתסיים והכל מתקצר ומתקצר. בדיעבד, המומנטום אבוד וחושבים שאין להשאיר אותו ברשימת העדיפויות.

ריכזנו רשימת ביקורת קלה לשימוש המספקת מסגרת לתכנון האירוע הבא שלך. לפני שנכנסים ללוגיסטיקה של המקום והרמקולים, עליכם להקדיש זמן כדי לקבוע את המטרה והסיבה לתכנון האירוע. קביעת מה ברצונכם להשיג עם האירוע תעזור לכם.

מעקב אחר מה שאחרים אומרים כאשר הם משתתפים באירועים ועוסקים בתוכן שלהם

הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בדיווח על אירועים ברשתות החברתיות. אירועים הם הזדמנות ליצור קשר ולעסוק אנשים חדשים באזורכם, להגביר את המודעות והנאמנות של העוקבים שלכם ולקדם המרות כמו תרומות ורישומים. שיתוף, מענה ואהבת תוכן הארגון שלכם במהלך אירוע יעודד אנשים להמשיך לפרסם, להגדיל את טווח ההגעה והמודעות שלכם, לבנות מערכות יחסים ולהגיב.

מועצת רבקה

מנהלת האירוסים הראשית (CLR) בשירותי המדיה הדיגיטלית, השתתפה בארוחת הבוקר של מדיה חברתית ביוסטון כדי לדון כיצד להשתמש טוב יותר במדיה החברתית לקידום אירועים מיוחדים. עם ניסיונה הרב בתכנון אירועים ושיתוף חברתי, רבקה מפרקת את הגישה לתכנון, ארגון והפעלת אירועים באמצעות שיתוף ברשתות החברתיות.

תפריט נגישות