מהי האלטרנטיבה הטובה ביותר להשתלות שיניים

שיניים תותבות הן אופציה טבעית, נוחה וניתנת להסרה להחלפת שיניים. ההליך לוקח מספר ביקורים. תותבות חלקיות נשלפות הן אופציה פשוטה יחסית להחלפת שיניים חסרות, ממש כמו שתלים דנטליים. עבור אנשים שאיבדו שיניים טבעיות רבות, אך לא את כולן, תותבות חלקיות נשלפות מהוות חלופה טובה להשתלות שיניים. ותותבות נועדו להחליף יותר משן אחת ברציפות או טווח של שיניים חסרות.

כאשר עדיין יש לך שיניים בריאות

אך חסרות כמה שיניים וצריך להחליף אותן, ניתן להשתמש בתותבות חלקיות. תותבת חלקית היא מכשיר דנטלי נתיק הניתן לקיבוע על ידי שיניים סמוכות או אבזמים התואמים את השיניים הקיימות. התותבת השלמה העליונה מקובעת על ידי ציצת העצם, הלסת העליונה (פלאט) ודחיסה של החניכיים, ואילו התותבת השלמה התחתונה מקובעת על ידי שתלים (עוגנים). תותבות אלו חזקות וניתנות לחיבור לשתלים.

עם זאת

הם דורשים מספיק עצם לסת בריאה כדי לתמוך בשתלים. גשרים דנטליים יכולים להחזיק שיניים במקומם והם טובים ללעיסה ודיבור. תותבות מלאות עדיף ללעוס מאשר שיניים, אך אם הן אינן נתמכות על ידי שתלים דנטליים, הן לא יפעלו במלואן.

מתחת לתותבות

ניוון עצם הלסת, ולפעמים, תותבות שאינן מתאימות יכולות אפילו להאיץ את אובדן השיניים. גשרים דנטליים, הנקראים גם תותבות חלקיות קבועות, הם אפשרויות החלפת שיניים בהן השן המלאכותית נתמכת על ידי כתרים דנטליים בשיניים סמוכות. השתל הדנטלי תומך בעצמו, אך יש צורך לטחון את שיני העזר של גשרים נתמכי שיניים כהכנה לכתרים דנטליים.

עם זאת

הדבר מצריך הסרה של מבנה שיניים בריא מהשיניים הסמוכות, מה שמעמיד אותן בסיכון לשבר או עששת. לאחר ריפוי מוחלט של השתל מניחים עליו כתר ומקבעים אותו. גשר נתמך בשתל הוא פתרון אידיאלי כאשר חסרות מספר שיניים ברצף. ההליך להכנת גשר קבוע נתמך בשיניים הוא פשוט מאוד והטיפול מסתיים בדרך כלל תוך שבועיים, שהוא מהיר משמעותית מטיפול ההשתלה. גשר קבוע בשיניים טבעיות הוא החלופה הנפוצה ביותר לשיקום הנתמך בשתל, במיוחד אם נדרשת רק שן אחת.
למידע מורחב בתחום של מהי האלטרנטיבה הטובה ביותר להשתלות שיניים והשתלות שיניים מחיר עליך להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il
למידע נוסף בתחום של מהי האלטרנטיבה הטובה ביותר להשתלות שיניים והשתלות שיניים בחולון באפשרותך לבקר ב- dental-clinics.co.il

השיניים במרכז שני הקצוות מקובעות למקומן ללא כל ברגים

גשר מסוג מגש משתמש בשיניים קיימות לתמיכה בהתקנת הגשר, במקום הנחת שני שתלים בשיניים. הניחו את הכתר על השן ליד השן החסרה והדביקו אותו. שיניים מלאכותיות מחוברות לתושבת כדי לשפר את נוחות הפה.

שיניים תותבות הן שיניים מלאכותיות המוחדרות לבסיס המחקה את מראה החניכיים. לפעמים, ייתכן שתזדקק לכתר על שיני התמיכה שלך כדי לוודא שהשיניים התותבות שלך מתאימות.

לאחר שרופא השיניים שלך הסיר את השיניים הטבעיות שנותרו לך

המתן 3 עד 12 שבועות לפני שתוכל למקם שיניים תותבות חדשות. עבור אפשרות זו, יש לך סט של תותבות, אבל יש להן תמיכה טובה יותר כשהן מחוברות לשתל. סוג זה מספק לך סט שלם של שיניים, אך אתה רק צריך לשתול ארבעה שתלים עבור השיניים העליונות וארבעה עבור השיניים התחתונות.

אם חסרות לך שתי שיניים ברצף

נוכל לספק שני שתלים דנטליים בודדים. אם אתם מעדיפים שיניים תותבות קבועות שלא יוצאות מהפה שלכם, נוכל להציב באופן אסטרטגי סדרה של שתלים דנטליים לתמיכה בגשר קבוע שלם של שיניים חלופיות אסתטיות ופונקציונליות במיוחד. אם חסרות לך יותר משלוש שיניים רצופות, תוכל להחליף אותן בגשר, אך הכנה זו עלולה להגביר את הסיכון לעששת או לשברים.

במקרים אלו, מומלץ לשקול גשרים הנתמכים בשתל כתחליף להשתלות שיניים. מכיוון שהשיניים הקדמיות לא יחוו את אותו לחץ נשיכה ולעיסה כמו השיניים האחוריות כשהן חסרות, גשרים הקשורים בשרף עשויים להיות אפשרות מעשית.

ישנה שן חסרה באמצע הגשר המוצק

נתמכת בכנפיים משני הצדדים, ומוצמדת לצד הלשוני של השיניים הבריאות משני הצדדים. גשרים דנטליים נחשבים בדרך כלל להרסניים יותר מהשתלות שיניים מכיוון שיש לגזום את השיניים משני צידי הרווח, וזו הסיבה שרופאי שיניים מעדיפים בדרך כלל להשתמש בשתלים דנטליים כדי להחליף שיניים חסרות. גשר שיניים הוא שן קבועה המשמשת להחלפת שיניים או אפילו את כל קשת השיניים באמצעות חיבור שיניים מלאכותיות לשיניים קיימות משני צידי הרווח.

All-on-4 (נקראת גם תותבת נתמכת שתל)

היא שיטה חלופית להחזיק שן חלופית שלמה עליונה או תחתונה במקומה. שיניים תותבות מאפשרות למטופלים להחליף מספר שיניים בו זמנית באמצעות מכשיר בודד. בהשוואה להשתלות וגשרים דנטליים, שיניים תותבות הן הדרך הנוחה ביותר למילוי שיניים.

אם חסרה לך שן אחת או יותר

אולי כדאי לחפש חלופות זולות יותר להשתלות שיניים, כמו גשרים או תותבות מסורתיות. שחזורים אלו הם בחירה טובה עבור מטופלים שאינם מעוניינים לקבל שתלים או שאינם מתאימים לטיפול בהשתלה. רופא השיניים המקומי שלך יכול לקבוע אם שתלים או סוגים אחרים של שיקום שיניים מתאימים לך.

אם איבדת שן אחת או יותר ואתה מחפש את התחליף הטוב ביותר לשיניים חסרות

אנא צור קשר עם צוות רפואת השיניים של Smile Arizona בסקוטסדייל, אריזונה כדי לקבוע תור. למרבה המזל, השתלות שיניים הן אחת מהדרכים הרבות לשחזר שיניים חסרות, כך שאם אתם מחפשים חלופה פחות פולשנית להשתלות שיניים, רופא השיניים המנוסה שלנו יציג בפניכם את כל האפשרויות הקיימות. בדרך כלל מדברים על השתלות שיניים כתחליף לתותבות, מכיוון שרוב האנשים חושבים שאם יאבדו שיניים, הם יזדקקו לשיניים תותבות. המשמעות היא שאנשים בוחרים לעתים קרובות בתותבות כאשר מחפשים אפשרויות החלפת שיניים במחיר סביר.

למרות שתותבות הן אופציה יעילה להחלפת שיניים

הן מאפשרות לך ללעוס עמוק יותר מאשר חניכיים או שיניים שנפגעו קשות, אך הן אינן יעילות כמו השתלות שיניים או שיניים טבעיות, כך שהתזונה שלך עלולה להיפגע. גבולות. למרות שתלים דנטליים הם אפשרות אטרקטיבית ואמינה להחלפת שן חסרה אחת או יותר, הם לא הבחירה הטובה ביותר עבור כל מטופל. האורתודנט שלך יעזור לך להחליט כמה שתלים אתה צריך כדי להחליף את כל השיניים שלך. אם נפעיל את האפשרות All-on-4, למטופל יהיו ארבע אפשרויות להחליף את כל השיניים בלסת אחת.

אם אתם רוצים שתלים במקום אבל לא רוצים לחכות זמן רב להכנסת התותבות

כדאי לשקול אפשרות זו. זה מאפשר לך למקם תותבת זמנית בזמן שאתה מחכה שהמשן הסופי יהיה קבוע על השתלים שלך. טכניקת All-on-4 דורשת 1 עד 2 ביקורים לצורך תכנון והכנה, 1 עבור הנחת שתלים ושיניים זמניות, מספר ביקורים במהלך תקופת ההחלמה של 3 עד 6 חודשים, ולבסוף אחד עבור הנחת התותבת הסופית.

תפריט נגישות