חנות פרחים ועציצים

בנוסף למגוון העציצים היפה שלנו, יש לנו גם מבחר גדול של אדניות שיציגו את הצמחים שלכם בצורה הכי יפה שאפשר. בחר מתוך אדניות פנימיות, אדניות ומיכלי גינה, צמחי צמחים, עציצים ועוד ועוד. מבחר הפרחים, העציצים והאדניות הנרחבים שלנו כולל מגוון רחב של עיצובים פופולריים של מותגי מעצבים מובחרים.

גידול צמחים, פרחים וירקות משלך הוא תחביב מהנה ומרגש. מגוון העציצים והאדניות שלנו כולל מגוון עציצים להשקייה עצמית בעיצובים שונים. צמחים, עציצים ואדניות נבדקו בטמפרטורות גבוהות ונמוכות ועומדות בכל תנאי מזג האוויר.

בבחירת עציץ

קח בחשבון את גודל ומשקל הצמחים שלך, דרישות המים שלהם וכמה הם יהיו גדולים. סוג הצמחים שתבחרו, דרישות הניקוז שלהם והיכן שאתם רוצים שיהיו נמצאים יכולים לעזור לכם לבחור את האדנית הטובה ביותר לביתכם. כגננים בעציצי Destination Robins, אנו מתגאים בגידול צמחים בריאים וחזקים בשיטות בטוחות.

שורשים – חנות פרחים ועציצים בעפולה – משלוחי פרחים בעפולה

חנות פרחים בעפולה

משלוח פרחים בעפולה

אדניות Living Ferm הן דוגמה מצוינת לאדנית מעוצבת המספקת הזדמנות מצוינת להציג פרחים וירק בתוך הבית או בחוץ

המבחר הרחב שלנו של אדניות פנימיות וחיצוניות, דוכני צמחים, אדניות וספינות צמחים יגרום לך לגדול תוך זמן קצר. מהאדניות החדישות ביותר, מבריקות כמו אוסף Essential, צמחי במבוק דקורטיביים, אוסף בוהמי, אוסף Robdy Urban ואוסף אלגנטי ומעודן.

קנאביס שנקנה בבית מרקחת ידוע כפרח רופף

ולבדו פרחים נקנים משוחררים מצמח הקנאביס עצמו. עלי הפרח מקיפים את החלק הרבייה של צמח הקנאביס של צמחי הנקבות, והם מוקפים בתפרחת, מונח הכולל קבוצה או קבוצת פרחים המסודרים לאורך הגבעול. הגביע של צמח קנאביס הוא בעל הערך היקר ביותר מכיוון שהוא מכיל את פרחי האקדח ואת רוב הטריקומים.

פרח מתייחס לחלק העשן של צמח הקנאביס המכונה גם גוש

גוש או ניצן. הגביע של צמח קנאביס נוצר כאשר הוא מורכב מעלי מיניאטורה, פרחים ספיראליים, זרדים וגבעולים. בעוד שרוב מגדלי המריחואנה מזהים את המונח פרח לצמחי הנקבה והזכר, גרסת הנקבה הופכת לגביע מצופה שרף בעוד הזכר הופך לזרע.

N, למשל, הוא הקיצור של "גוש" ומתייחס לפיסת פרח קנאביס, בדרך כלל כזו שנטחנה ונשרפה עד ניצנים או עשבי תיבול, ומשמשת לציון גושים של צמחי קנאביס במפרקים ובוטות.

ניתן להציב עציצים על רהיטים

במדפים או כקישוט. אם אתה בא לאסוף סידור של עציצים קטנים או בינוניים, קקטוסים או אדניות מגניבות, תוכל ליצור קשר עם הבעלים, ג'וי הילני, יוצאת תאילנדית שפתחה מקומות כאלה במשך עשרות שנים, כדי להגיע לביתך ולעזור לך להתקין. המפעל הפנימי המושלם לצרכי התאורה הספציפיים שלך.

הקמת חנות הפרחים מתמקדת בבניית מערכות יחסים עם מטופליה ובהרחבת מבחר הפרחים והזנים שלה

בין אם מדובר בבית מרקחת ובין אם בקולקטיב. אם אתה מגדיר מריחואנה כנשיאת פרח וזרע, הרי שההגדרה האמיתית של פרח נושאת חלק מהצמח, אך אין זה אומר שהזרעים בפועל צריכים להשרות; הם יכולים לפרוח וזה כולל את הניצנים שאנו מעשנים.

הצמחים שלנו מאופיינים ברבגוניות שלהם ומהווים מקום להערכה. אנו נראה לכם כיצד להכין תלויים, אדניות ואדניות לקיר. פרחי חתך טריים עונתיים מ- Robins Flower and Pot יהיו זמינים בספטמבר.

Biocontrol

היא שיטה להדברת מזיקים כמו חרקים, חזזיות, עשבים שוטים ומחלות צמחים בהם משתמשים אורגניזמים אחרים. לגידול שלנו אנו משתמשים באדמה שונה ובמרכיבים אורגניים טבעיים בפרחים שלנו כדי להציע ללקוחותינו טעם, עוצמה ואיכות ביולוגית מיטבית.

אנו גאים לספק קנאביס באיכות גבוהה למטופלים שלנו הסומכים עלינו. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון מוצרים של מיטב הספקים המקומיים בקולורדו.

 

תפריט נגישות