השתלת שיניים לפני ואחרי

השתלים מציעים הליכי השתלה מלאים שיעזרו לך להחליף בהצלחה שיניים חסרות ולהרגיש את המראה הנהדר של החיוך שלך. ניתוח השתלת שיניים לפני ואחרי הטיפול מפנה את הדרך כך שתוכלו לוודא שתקבלו חיוך על הפנים, לא רק בפה אלא גם על שאר הפנים. לשתלים דנטליים המיוצרים במרפאת הארלי סטריט שלנו בלונדון לא רק השפעה ברורה ומדידה על ביטחון המטופלים, אלא גם נותנים מענה לטווח הארוך. חולים קיבלו בהליכי השתלות בהצלחה למגוון מחלות שיניים כגון עששת, דלקת חניכיים ואחרים ללא סיבוכים.

אם תבחר השתלת שיניים לפני ואחרי במרפאת הארלי סטריט שלנו בלונדון

הנה כמה מהתוצאות המצוינות שהשיגו המטופלים שלנו. מטופלים בדרך כלל מתלהבים מהעובדה שהשתלות שיניים יכולות לגרום להם לחייך ולעצמם. לראות את השינוי בחולים לפני ההשתלה ואחריה היא דוגמה מצוינת למה אנחנו עושים את מה שעשינו.

בתמונה זו תוכלו לראות מטופלים שעוברים על חיי היומיום שלהם עם חיוך על הפנים וגישה חיובית

יש כאלה שחזרו לחיים אחרים פרט למראה שאיבדו וביטחונם לאחר הטיפול. בדוק השתלות שיניים מלאות בפה שלנו כדי לקבל מושג כיצד הן נראות ומה הפונקציונליות שלהן.

החלפת שיניים בשתלים דנטליים מסייעת להפצת העומס באופן שווה יותר

מכיוון ששיניים טבעיות נשחקות פחות ונקצצות עקב הכוח הנוסף. לאחר ההנחה בלסת, ניתן להזיז את השתלת השיניים קדימה ואחורה ולבצע אינטגרציה של אוסואין בעזרת מנתח הפה.

אם ברצונך לראות את המסע שלך לתותבות שיניים בעמוד השתלת השיניים שלנו

תוכל להזמין היום בטלפון 020 7431 2710 ולצלם את השיניים. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות השתלות שיניים או ברצונך לקבוע פגישה להתייעצות עם אחד מרופאי השיניים המנוסים שלנו, אנא צרו קשר עוד היום עם משרדנו. בין אם צריך למקם מחדש את השן שלך או להחליף את השיניים החסרות שלך, אנו דנים עם צוות הכירורגיה הפה המוסמך שלנו שמוכנים לעבוד עם רופא השיניים שלך בכדי להעניק לך את החיוך היפה שמגיע לך.

יש לנו סדרה של תמונות חדשות שנוכל לספק

כדי לעזור לך להבין את ההבדל המדהים שתלים דנטליים יכולים לחייך לחייך ולסגנון החיים שלך. כולנו מצלמים תמונות חדשות מדי שבוע, כך שתוכלו להשוות את כל תמונות השתלים שלכם ולראות מה ביקור בקליניקה שלנו ברחוב הארלי בלונדון יכול לעשות בשביל החיוך ואורח החיים שלכם!

אתה אף פעם לא באמת יודע אילו השפעות משתנות יש להשתלות שיניים עד שתראה את התמונות לפני ואחרי

כאשר אתה מסתכל בתמונות אלה, אינך יכול לראות איזו שן השתלת השיניים שלך ואיזה סוג שיניים תותבות יתאימו לך ביותר. השתלות שיניים שמנצנצות יכולות לגרום לך לחייך, אבל מה עם שיניים שנמצאות בלעדיהן?

בעזרת שתל דנטלי תוכלו להחליף את השיניים החסרות בתוצאות שנראות

פועלות ומרגישות כמו השיניים הטבעיות שלכם. אחד היתרונות הרבים של השתלות שיניים הוא בכך שקל לנקות ולתחזק אותם. השתלות שיניים בודדות קלות מאוד לניקוי וניתנות לצחצוח ולחוט דנטאלי כמו שן טבעית.

שוחח עם רופא השיניים שלך

כדי לוודא שיש לך את כל מה שאתה צריך לניתוח השתלת שיניים לפני ואחרי טיפול מוצלח. שוחח עם הרופא שלך כדי להבין את הטיפול כמו גם את הסיכונים והיתרונות של כל טיפול. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות השתלות שיניים ואפשרויות הטיפול בהן, אנא צרו איתנו קשר. אנו ממליצים לכל המטופלים המגיעים למרפאת רחוב הארלי שלנו בלונדון לאחר הטיפול להימנע מהשתלות שיניים אלא אם כן מסירים או מנקים גשר או תותבת על ידי מומחים.

השיניים מולבנות על ידי תהליך ההשתלה והשיניים הופכות לבנות ובהירות יותר – השתלת שיניים לפני ואחרי

והמידות האנכיות וקווי מתאר השפתיים משופרים כדי להשיג תוצאות צעירות וטבעיות. לאחר הכנתם, צבע הכתר של השתלים אינו משתנה, וגם התותבת המונחת עליו. עלות השתלות שיניים משתנה מאדם לאדם, ועלויות מפורטות דורשות התייעצות. אם תבדוק את מחיר השתלת שיניים לפני ואחרי, תגלה ששתל בודד יכול לעלות בין ש״ח 1,500 ל- ש״ח 6,000, השתלות שיניים מרובות יכולות לעלות ש״ח 1,500, ותוכל להשיג אותם תמורת 50,000 ש״ח. אם ברצונך לדעת על מועמדותך להשתלת שיניים ולקבוע פגישה עם רופא, אנא פנה אלינו. תוכל לראות את העלויות הסטנדרטיות שלנו לשיניים מושתלות וליצור קשר עם רופאי השיניים שלנו לקבלת מידע נוסף. במקרים בהם חולה מקבל השתלת שיניים או טיפול יישור שיניים, הרופאים המעורבים עובדים יחד לפיתוח לוח זמנים סביר לטיפול. עבור השתלות שיניים, על תכנון ההליך להיות מדויק ביותר על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. יש מגוון רחב של דרכים לטיפול בבריאות הפה לפני, במהלך ואחרי השתלת שיניים. אלה כוללים מגוון פרוצדורות קשורות כגון כריתת רחם דנטלי, סתימות שיניים, עקירות שיניים, ניתוחי שורש, בדיקות שיניים, ניתוחי פה ועוד.

 

תפריט נגישות