דיקור סיני הזעת יתר

במחקר שלנו, מרטין (2015) דיווח כי טיפול חד-פעמי עם הזעת יתר ודיקור הקשור לחרדה שיפר באופן משמעותי את רמות החרדה, הלחץ וההזעה הסובייקטיבי והוערך בגבר בן 40 [3]. לטיפול המשולב היו השפעות נוספות על הפעלה פראסימפתטית והפחתת גירוי של מערכת העצבים הצמחית. ההזעה המשפילה והלא נוחה בכפות הידיים של החולים לא השתפרה או נעלמה לאחר הטיפול [32].

דיקור סיני ברפואה סינית

הוא טיפול מוצלח בהזעה. ואכן, אחד הגורמים המרכזיים שלו זוהה כדיסהרמוניה של הגוף. על פי הממצאים האחרונים, דיקור מסייע לאיזון התפקודים הסימפתטיים והפרא -סימפתטיים של מערכת העצבים האוטונומית, האחראית על הזיעה.

הזעה נחשבת כחומר בסיסי בטקסטים רפואיים סיניים ונחקרת ביסודיות. ניתן לטפל בהפרעות זיעה באמצעות ניתוחים ותרופות, אך כדאי לדעת כי קיימות חלופות להליכים ותרופות פולשניות ומסוכנות.

הזעת יתר יכולה להתרחש כחלק מתסמינים של מצבים אחרים

כולל סרטן, גיל המעבר, תפקוד בלוטת התריס הפעיל, הפרעות חרדה, פציעות בעמוד השדרה והשמנת יתר. דיקור סיני ורפואת צמחים סינית יכולים לטפל בסימפטומים של הזעה. להלן מספר נקודות סימפטומטיות לשימוש בשילוב עם הזעה.

אפשרויות הטיפול שלהם מוגבלות, אך דיקור סיני מציע פתרון מצוין. הדיקור שלנו לטיפול בהזעת יתר מפחית הזעה. זה יעיל מכיוון שאנו מתמודדים עם הסימפטומים של הזעה והסיבה הבסיסית להזעה במקביל.

דיקור סיני

הוא הדרך הבטוחה והאמינה ביותר להפחתת הזעה בכפות הידיים והרגליים. המטרה העיקרית שלי היא לבדוק אם ניתן לסייע להזעת יתר באמצעות מפגשי דיקור סדירים ארוכי טווח. אם הם לא יפחיתו את ההזעה שלי, אני יודע שאקבל תחושה עמוקה יותר של רווחה כללית ובריאות.

הזעת יתר אינה יוצאת דופן

אך היא עלולה לגרום לבעיות עצומות לאנשים המתמודדים עם זה. כתמי לבוש, חוסר היכולת לתפוס עט או הגה ואי נוחות בעת לחיצת ידיים הם רק חלק מהדרכים שהזעת יתר יכולה לגרום לגברים ולנשים לחוש אי נוחות ולא בטוחים ולחפש תרופה.

הזעת יתר ראשונית נוטה להתרחש כהזעת יתר של חלק אחד או שניים של הגוף הספציפי

בדרך כלל הידיים, הרגליים, בתי השחי, הפנים או הראש. הזעת יתר משנית, לעומת זאת, נוטה להשפיע על כל הגוף, במיוחד בלילה, ולזיעה יכולות להיות סיבות כגון מחלות בלוטת התריס, מחלות לב או הריון. צורות נפוצות של הזעת יתר הן כפות ידיים מיוזעות (הידועות גם בשם הזעת יתר בכף היד), רגליים מיוזעות (הזעת יתר צמחונית) והזעת יתר בבית השחי (הזעת יתר של בתי השחי).

השלב הראשון בטיפול בהזעת יתר הוא לאבחן אותו על ידי רופא. השלב הראשון הוא לטפל במחלה ברגע שהיא מאובחנת על ידי רופא.

חלק מהרופאים ממליצים על בוטוקס להזעת יתר כתרופה לאנשים הסובלים מהזעת יתר בבית השחי

מוזרק לתוך האמה, בוטוקס פועל על ידי גרימת הפרעה זמנית בתפקוד בלוטת הזיעה. במקום לפנות לתרופות כירורגיות למצב זה, חלק מהרופאים ממליצים על תרופות דרך הפה, מכשירים אלקטרוניים, תרופות נגד חרדות, ביופידבק וחוסמי בטא כצורות של טיפול בהיפרהידרואיטין.

הזעה

היא מנגנון הקירור של הגוף עצמו וברוב המקרים תגובה טבעית ובריאה. עם זאת יש אנשים הסובלים ממה שמכונה הזעת יתר, שבה הזעת יתר היא תכופה יותר, קבועה ומוגזמת מהנדרש כדי לשמור על טמפרטורת גוף תקינה. כאילו המצב מסמן שהזעה היא משהו שהוא לא צריך לעשות.

בעת הזעה, נוזלים מתאדים מעל פני העור ומוסיפים חום מהגוף. תהליך זה מתרחש על כפות הידיים, הסוליות ובתי השחי ויכול להתרחש גם על הראש והחזה. כשזה קורה יותר מהנדרש, מדברים על הזעת יתר.

הזעת יד מוגזמת

היא בעיית ההזעה השכיחה ביותר, וידיים מיוזעות מגיעות לרוב עם רגליים מיוזעות. בכפות הידיים והסוליות יש יותר בלוטות זיעה מאשר בחלקים אחרים של הגוף. למרות שהקיץ כבר כאן והזעה היא בלתי נמנעת, הזעת יתר יכולה להיות מעצבנת ומביכה וסימן לחוסר איזון.

למרות שהזעה

היא טבעית ובריאה, הזעת יתר, המכונה גם הזעת יתר פוגעת בכשלושה אחוזים מהאוכלוסייה ועלולה לגרום לכאבים עזים. הזעת יתר עלולה לגרום לבלתי נתפס לנעול נעליים וגרביים, למרות שהחלפת מצעים באמצע הלילה היא תקינה. זה יכול להפוך לחיצות ידיים לאירוע מביך ומפחיד.

בדיקה זו הינה אבקה רגישה ללחות המצביעה על הזעת יתר (למעלה) בהשוואה לנורמלית (משמאל) ומופיעה על ידו של אדם הסובל מהזעת יתר לפני הניתוח (למטה).

קיימות מספר בדיקות כדי לקבוע במדויק את שטח ההזעה ולהעריך את חומרת המצב, כולל בדיקת עמילן יוד, מוליכות העור ובדיקת הזיעה התרמו-רגולטורית.

TORONTO-בין אם מדובר בתנאים סוערים

אימונים נמרצים, או סתם גורמי מתח ישנים, טפטוף או זרימת זיעה עוקבים אחר הגוף. חרוזים מגניבים מטפטפים מהמצח, עקבות לחים עוברים על החזה, הגב ובתי השחי, והתפרצויות זיעה כתגובה לחרדה ואימון מזג אוויר חם הן בלתי נמנעות. הזעת יתר ראשונית, בעלת קשר גנטי ותורשתי, מאופיינת בהזעת יתר בחלקים שונים של הגוף, לרבות כפות הרגליים, הידיים, השדיים, המפשעות ובתי השחי.

PIPERSVILLE, אבא, 20 באוגוסט 2020 / PRNewswire /-The Globe ו- Newswire מדגיש כי פעילות גופנית, מזג אוויר ומסכות הם אנושיים, ולא משנה כמה אנשים מזיעים, לרוב יש דבר משותף: הרצון להזיע פחות, או לפחות פחות.

תפריט נגישות