אמבטיונים מזכוכית: טיפים לבחירת אמבטיון

בין אם אתה לוקח אמבטיה מחדר האמבטיה הראשי או מתקין מקלחון גדול יותר, העצה הנפוצה היא של סוכני נדל"ן ברחבי הארץ להחזיק לפחות אמבטיה אחת בבית. גם קלי וגם טרישה פרייזר, מומחית לאמבטיות בהום דיפו, טוענות שאמבטיות עצמאיות הופכות לפופולריות יותר ויותר ולטרנד גדול בעיצוב חדרי אמבטיה. הם תופסים הרבה מקום ונוטים להיות כבדים אז אתה צריך לחזק את הרצפה שלך, אבל הם סוג של אמבט בולט ואלגנטי למראה.

אמבטיה

היא תכונה חיונית בבית עם מספר חדרי אמבטיה, גם אם אין לך אמבטיה בכל חדר אמבטיה בבית שלך. בחדרי רחצה קטנים יותר ניתן להחליף את האמבטיה במקלחת ולהשאיר אמבטיה לאורחים עם ילדים קטנים. הפיכת האמבטיה למקלחון מאפשרת לכם לשמור על אמבטיה ומציעה לכם יותר מקום ונוחות של מקלחון בחדר האמבטיה השני.

בחירת אמבטיה תלויה בתצורה של חדר האמבטיה שלך ועד כמה ההתקנה עובדת

לדוגמה, אמבט ג'קוזי יוצר מפלט מרגיע עם בועות, אבל זה לוקח הרבה מקום. רגל טופר מעניקה לאמבטיה שלך קסם מהעולם הישן ויכולה להיות לא נוחה, ולכן התצורה של חדר האמבטיה שלך קובעת איזו אמבטיה תעבוד הכי טוב.

התקנת האמבטיה יכולה להיות מעט מסורבלת בהתאם לגודל האמבטיה וצורתה

לכן חשוב לדעת אילו סגנונות קלים יותר ואילו קצת יותר קשים להתקנה. באופן כללי, נישות ודרופ-אין קלות יותר להתקנה מאשר אמבטיות עצמאיות או פינתיות, אך הדבר עשוי להשתנות בהתאם לחומר המשמש ולמשקל הכולל של האמבטיה אליה תרצו להתאים.

אמבטיות עצמאיות הן בדרך כלל עצמאיות במקרה זה

שכן, כמו רוב סגנונות האמבטיה האחרים, הן אינן חייבות לאפשר חדירת קירות סמוכים. סוגי התקנת אמבטיות נוספים כוללים אמבטיות פינתיות, אמבטיות טיפה, אמבטיות פלטפורמה ואמבטיות תשתיות. האמבט הסטנדרטי הוא באורך 60 אינץ', רוחב 30 אינץ' ועומק 14 אינץ', אבל יש צורות וגדלים רבים אחרים של אמבטיות.

אם אתם מחפשים גודל אחר

קחו בחשבון את הגובה של מי שמשתמש בקביעות באמבטיה מכיוון שאנשים רבים אוהבים להיכנס ולצאת מהאמבטיה והאם אתם מעדיפים להתכרבל או להתפשט במים. הגודל והמשקל הדומים של האמבטיה שלך יקבעו גם היכן תמקם אותה.

לאמבטיות גומחה יש גודל של 4 1 / 2 עד 6 רגל אורך ו-30 עד 36 אינץ' רוחב

כך שתוכל לבחור מה הכי מתאים לחלל שלך. מיליוני חדרי אמבטיה מצוידים באמבטיות סטנדרטיות המתאימות לנישה טבעית גדולה כמו רוב חדרי הרחצה. בפרויקטי הסבה ניתן לבנות נישה מסוג זה, אך ישנן אפשרויות נוספות הדורשות הרחבה או שינוי בגודל הפיזי של חדר האמבטיה עצמו.

אמבטיה עצמאית יכולה להיות חלק מרכזי תוסס בחדר האמבטיה שלך בהשוואה לרוב אמבטיות הטפטפות ולעתים קרובות

היא זולה יותר מאשר אפשרויות אחרות בשוק. בדומה לאמבטיה מטפטפת, מותקנת אמבט גומחה על שלושה קירות, אשר מסיימת מכל צד. אמבטיות פינתיות זמינות בתצורות שונות, אך אינן מתאימות למקלחת.

החומרים החשובים ביותר המשמשים באמבטיות הם חומרים מרוכבים מפלסטיק

מתכת, אבן, עץ, פורצלן וקרמיקה. חומרי האמבט הנפוצים ביותר הם אקריליק, פיברגלס, אמייל פורצלן, פורצלן פלדה, אמייל וברזל יצוק. אמבטיות עץ יכולות להיות יקרות, אך חומרים טבעיים יכולים ליצור חוויה יוקרתית.

בבחירת החומר של האמבטיה, זכרו שזה משפיע על עמידותה וקלות התחזוקה שלה. בעת רכישת אמבטיה חלופית, שקול איזו אמבטיה כדאי לייצר ובאיזה אמבטיה כדאי להשתמש במסגרת התקציב שלך.

אם האמבטיה שלך דולפת, סדוקה או בלויה, הגיע הזמן להחליף אותה. יש להחליף אמבטיה בחומר שמסביב כמו אריחים, דלתות מקלחת או תת רצפת.

מדריך רכישת האמבטיה שלנו עוזר לך לבחור את האמבטיה המושלמת לבית ולאורח החיים שלך. חומרי האמבט שתבחרו קובעים את המחיר, העמידות ויכולת הניקוי של האמבטיה.

מפונקציונליות בסיסית ועד אמבטיות יוקרתיות

האמבטיות של היום מציעות מגוון מסנוור של סגנונות, תכונות, גדלים וחומרים. שגרת זמן האמבטיה שלך עשויה לגרום לכך שאתה קונה אמבטיה המוצעת ב- Houzz, או תמצא כיור חדש ונחמד לחדר האמבטיה שלך – הכל תלוי במי משתמש באמבטיה ובתדירות השימוש בה. סוגי האמבטיות שיש לקחת בחשבון כוללים את סגנון ההתקנה, המאפיינים הנוספים והחומר.

אם האמבטיה אינה מאפשרת מקלחת

שקול האם רכישת שילוב אמבטיה/מקלחת היא אופציה עבור המשפחה שלך. אם אתה יכול לשמור על האמבטיה ולעבור לסילון מים גדול יותר, השילוב של אמבטיה/אמבטיה/מקלחת יכול להיות חדר רחצה שלם. בדוק אם שילוב האמבט-מקלחת המשודרג שלך או השילוב של אמבטיה/מקלחת שווה את זה.

אם תשדרג מחדר רחצה סטנדרטי לחדר רחצה עם שילוב אמבט/מקלחת פורצלן, תחזיר 67.2% מעלות השדרוג ותעלה את ערך הבית שלך.

למידע נוסף בתחום של אמבטיונים מזכוכית: טיפים לבחירת אמבטיון נא לבקר באתר toresglass.co.il

תפריט נגישות