מהי תשואה מועדפת ואיך היא משפיעה עליכם?

תשואה מועדפת היא טכניקת שיווק המשמשת להגדלת מספר המבקרים האורגניים באתר שלכם.

יצירת תנועה אורגנית היא מה שעסקים צריכים להתמקד בו כאשר הם זקוקים ליותר תנועה. הסיבה לכך היא שזה לא רק יעזור להם להשיג יותר מבקרים, אלא גם יעזור להם לקבל דירוג טוב יותר במנועי החיפוש.

תשואה מועדפת היא טכניקת שיווק שיכולה לשמש משווקים כדי להגדיל את מספר המבקרים האורגניים לאתר האינטרנט שלהם ממנועי חיפוש. זה לא עובד על ידי שינוי גורמי דירוג כלשהם, אלא על ידי שינוי האופן שבו מנועי החיפוש מכניסים אתרים לאינדקס ומדרגים אותם.

הרעיון מאחורי התשואה המועדפת נוצר על ידי מאט קאטס מגוגל, שרצה לוודא שעסקים לא מתמרנים את הדירוג שלהם עם מודעות בתשלום או סוגים אחרים של טכניקות SEO.

למה אתם צריכים לייעל את האתר שלכם לתשואות מועדפות

כשמדובר בדירוג אתרים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם לתשואות מועדפות.

דירוג אורגני במנועי החיפוש הוא גורם חשוב שמחליט באיזו גובה האתר שלכם ידורג. לא מדובר רק בקבלת כמה שיותר קישורים ובעלת הרבה עוקבים במדיה החברתית.

כיצד תשואה מועדפת עוזרת להצמיח את העסק שלכם

החזר מועדף הוא סוג מסוים של הכנסה ממודעות שמגיע מלקוח שכבר הראה עניין במוצר שלכם. זה יכול לשמש כתמריץ ללקוחות לקנות את המוצרים והשירותים שלכם.

תשואה מועדפת נתפסת לרוב כדרך היעילה ביותר להגדלת ההמרות ולשיפור החזר ה-ROI השיווקי. עם זאת, יש כמה חברות שלא משתמשות בו בגלל המורכבות שלו.

איך מתכוננים להזדמנות התשואה המועדפת?

הזדמנות ההחזר המועדפת היא דרך חדשה לחשוב על תשואה שהופכת לפופולרית יותר. זה כרוך בתכנון אסטרטגיה למועד הטוב ביותר למכירת העסק או הנכסים שלכם, המבוססת על שלושה גורמים מרכזיים: 

  • מתי השוק חזק.
  • מתי יש לכם יתרון תחרותי חזק.
  • וכאשר יש לכם מותג אישי חזק.

מאמר זה יעזור לכם להבין מהי הזדמנות ההחזר המועדפת וכיצד לתכנן אותה בעסק שלכם.

הזדמנות החזרה מועדפת – דרך חדשה לחשוב על החזרה שהופכת לפופולרית יותר. זה כרוך בתכנון אסטרטגיה למועד הטוב ביותר למכירת העסק או הנכסים שלכם, כיצד תשואה מועדפת יכולה לעזור לכם להגיע ליעדים שלכם

מעקב היעדים היומי הוא אפליקציה שעוזרת לכם לעקוב אחר המטרות שלכם וההתקדמות שאתם עושים. הוא מציע תזכורת יומית להגדיר יעד ליום הקרוב.

האפליקציה גם עוזרת לכם לתכנן מראש על ידי תזמון ימים ושבועות. האפליקציה זכתה לשבחים על יעילותה בסיוע למשתמשים להשיג את מטרותיהם ולהישאר במסלול העבודה שלהם. זה גם גמיש מספיק כדי לשמש בדרכים שונות, בהתאם למה שדרוש למשתמש.

לגשש יעדים יומי יש שלוש תכונות עיקריות: מעקב, תכנון ותזכורות. המעקב מאפשר למשתמשים לעקוב אחר מספר הימים שהם תכננו מראש וכמה ימים הם ביצעו בפועל עד כה. תכנון מאפשר למשתמשים לתזמן את הימים שלהם מראש וכן להגדיר תזכורות למשימות חשובות שיש להשלים ביום או בשבוע מסוים.

לבסוף, תזכורות מאפשרות למשתמשים להגדיר התראות מתי הגיע הזמן לבצע משימות מסוימות כמו כתיבת פוסטים בבלוג או אימון בחדר כושר כל יום.

סוגי תשואה מועדפים משמשים כדי לקבוע את הדרך הטובה ביותר להגדיל את התשואה. סוגי תשואה משמשים במגוון דרכים. הם יכולים לשמש כאינדיקטור לכמות ההכנסות שחברה יכולה לצפות לייצר מנכס או השקעה ספציפיים. הם יכולים לשמש גם כאינדיקטור לכמות הסיכון הכרוכה בהשקעה או בנכס.

סוגי התשואות שחברות משתמשות בהן יכולים להשתנות בהתאם למטרות וליעדים שלהן. חברות מסוימות עשויות להשתמש בסוגי תשואות כדי לקבל החלטות לגבי אילו השקעות עליהן לבצע ואילו נכסים עליהן למכור.

כיצד להגדיל את התשואה המועדפת על החברה שלכם

הגדלת התשואה המועדפת על החברה שלכם היא יעד מרכזי לכל עסק. אך מהם הגורמים התורמים להשגת התוצאה הרצויה?

התשובה אינה מסובכת כפי שהיא נראית. ישנם שני היבטים עיקריים להגדלת התשואה המועדפת על החברה שלכם:

  • הגדילו את שיעור ההצטרפות שלכם על ידי יצירת הצעת ערך משכנעת עבור לקוחות פוטנציאליים.
  • תיצרו תוכן המהדהד עם המשתמשים ברמה הרגשית ומניב תוצאות ניתנות לפעולה, כגון תנועה מוגברת או מכירות.

4 שלבים להגדלת התשואה המועדפת בעסק

ישנם ארבעה שלבים להגדלת התשואה המועדפת בעסק, והם:

  • זיהוי השוק והביקוש שלו.
  • תיצרו מוצר העונה על דרישת הלקוח או עולה עליו.
  • לפתח אסטרטגיית מכירה ושיווק יעילה.
  • קדמו את המוצר שלכם בעזרת סוכנות שיווק.

 

תפריט נגישות