תפריט דיאטה

התמקדות במאכלים שלמים הופכת את התזונה שלך  פי אלף מתזונה מערבית רגילה. אתה יכול לאכול דיאטה צמחונית דלת פחמימות, תזונה חלבית דלת פחמימות או דיאטה דלת פחמימות ללא ביצים. מזונות אלה כלולים מכיוון שאתה בריא ופעיל ואינך צריך לרדת במשקל, כך שתוכל להרשות לעצמך לאכול עוד כמה פחמימות.

פרטים נוספים ניתן למצוא במאמר זה על 14 מזונות שכדאי להימנע מהם בתזונה דלת פחמימות

אכילה דלת פחמימות היא די קלה ובחירות המזון שלכם תלויות בכמה דברים, כולל מידת הבריאות שלכם, כמה פעילות גופנית אתם עושים וכמה משקל אתם צריכים לרדת. להלן כמה מזונות דלי פחמימות, רשימה של מזונות שכדאי לאכול אם התזונה שלך מבוססת על 14 המזונות האלה.

מאמר זה מתאר תוכנית לארוחות הרזיה, כולל תכנית ארוחות של 7 ימים שכמה אנשים ניסו. הוא מכסה את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לעקוב אחר תוכנית דיאטה בטן שטוחה, ומספק תוכנית של 7 ימים שתוכל לעקוב אחריה.

וכמובן

עם תוכנית הרזיה נקייה זו תקבל את שפע המזונות השלמים והבריאים שאתה מכין מאפס ואחרים שאתה קונה בחנות (עיין בטיפים לאכילה נקייה שלנו כדי למצוא את הגרסאות האהובות עלינו לארוז ארוז. מזון). אתה יכול לכבוש את תכנית הארוחה הפתוחה שלנו לאכילה נקייה לשלושה ימים או לנסות אתגר האכילה הנקייה שלנו למשך 30 יום, ואם אתה מתכנן לאכול המון מאכלים נקיים טעימים, תוכל למצוא אותם כאן. אתה תרגיש שההרגלים הבריאים שלך חוזרים למסלולם, וזה יעזור לך לחזור להרגלי אכילה שיעזרו לך להרגיש במיטבך.

תכנן ארוחות לירידה במשקל תוכנית ארוחות לירידה במשקל עם אורח חיים פעיל יכולה לעזור לאדם לשמור על משקל מתון

אם אתה עוקב אחר תוכנית ארוחות ואוכל כאשר אתה רעב, הסיכוי שלך לרדת במשקל עודף הוא טוב. תוכנית זו לתזונה פשוטה ונקייה לירידה במשקל כוללת מזון בריא שלם ומוצרים מעובדים מוגבלים שיעזרו לך לחזור להרגלים בריאים.

צמחונים וטבעונים רוצים לרדת במשקל

ולכן הם צריכים לכלול מזון מלא ולהגביל פחמימות מזוקקות ומזונות מעובדים. אנשים על תזונה צמחית חייבים גם לוודא שארוחותיהם מכילות מספיק חלבון. אפשר לרדת במשקל על ידי ביצוע תזונה דלת קלוריות כמו תזונה של 1200 קלוריות ביום, אך תוכל לעשות זאת כראוי רק אם אתה בטוח שאתה מקבל את החומרים המזינים החיוניים שאתה צריך.

תפריט דיאטה זו

הכוללת 1,800 קלוריות, כוללת שלוש ארוחות ושלושה חטיפים ביום כדי לספק לגוף אנרגיה בת קיימא. תוכנית אימונים רגילה היא לא רק הרגל בריא עם תוכנית דיאטה זו, אלא יכולה לעזור לך לשרוף יותר קלוריות ולהשיג את יעד המשקל שלך.

אם התפריט הזה אינו מתאים לצרכי הקלוריות שלך

שקול תפריט יומי של 1,500 קלוריות או 1,700 קלוריות. תוכנית דיאטה זו של 1800 קלוריות יכולה להתאים לגברים פעילים ורוצים לרדת במשקל כפי שהם. זה עשוי להתאים גם לך אם את אישה ממוסגרת ופעילה המחפשת ירידה במשקל.

אם יש לך סוכרת ורוצה לרדת במשקל, הגבל את הפחמימות שלך לנשים ל -2 עד 3 גרם לארוחה ו -3 עד 4 גרם לארוחה לגברים. מזונות עם אינדקס גליקמי נמוך (GI) יכולים לסייע במניעת זינוק ברמות הסוכר בדם וירידה במשקל.

תוכנית דיאטה דלת שומן היא רעיון טוב אם אתה רוצה לרדת במשקל ולהישאר בריא. שומן הוא קלוריות לגרם בהשוואה לפחמימות וחלבון, כך שהפחתת המזונות השומניים בתזונה והתוצאה הנמוכה יותר של קלוריות יכולה לעזור לך לרדת במשקל.

דיאטה דלת פחמימות

היא דיאטה המגבילה פחמימות הנמצאות במזונות מתוקים כגון פסטה ולחם. אנשים רבים נשארים שבעי רצון מתזונה דלת פחמימות או עתירת שומן על ידי הפחתת הצורך בחטיפים. תזונה בסגנון ים תיכוני מכילה שומן, אך היא עדיין מלאה בשומן שאתה צריך לאכול כדי לשמור על תזונה מאוזנת ובריאה.

מבחינת ירידה במשקל, יתכן שתעניין את דיאטת קטו כאשר שמעת כי יש לכך השפעה רבה. הרופא שלך עשוי להמליץ על דיאטה נוספת לירידה במשקל או על תזונה מופחתת קלוריות לטיפול בסוכרת.

יש כל כך הרבה תוכניות ארוחות הרזיה בחוץ, עד שזה יכול להיות קשה לאדם לדעת מה לעקוב אחריו. בין אם אתם מכינים כל מתכון בתכנית דיאטה זו ובין אם לאו, אנו מקווים שתמצאו אותו מעורר השראה, מרגש ואינפורמטיבי.

דוגמא לתפריט דל פחמימות לשבוע זה תפריט לדוגמא לתכנית דיאטה דלת פחמימות

תפריט דיאטה של 1200 קלוריות יכולה לגרום לך לרדת מעל 4 קילו תוך שבועיים בלבד. אדם יכול להשיג את רמת ההרזיה הזו על ידי הפחתת כמות הקלוריות שלו ב -500 עד 1,000 קלוריות ליום.

מחקר אחד מצביע על כך שתזונת הקטו יכולה להגביר את אובדן השומן בקרב אנשים שמנים אם משתמשים בה במשך מספר שבועות עד שנה. מטא-אנליזה נוספת מצאה כי אחת הסיבות הסבירות לירידה במשקל היא שתזונה מדכאת רעב.