עד כמה חשוב להשקיע בעבודת סמינריון

שמירה על מעורבות עובדים גבוהה היא קריטית להגדלת השורה התחתונה של החברה שלך, והכשרה פנימית טובה יותר יכולה לסייע בדרך זו. עודד עובדים להשתתף בהשתלמויות, לקרוא כתבי עת וספרים, ולהשתתף בסמינרים מקוונים כדי ללמוד כמה שיותר. השקעה בסמינרים יכולה לעזור לך להבין טוב יותר נושא, להשיג מידע טוב שימושי ולקבל החלטות השקעה טובות יותר.

יישום תוכניות הכשרה במקום העבודה נותן לעובדים את התחושה שהחברה משקיעה בהם

על ידי הכשרת עובדים להשקעה בפיתוח הקריירה שלהם, אתה גורם להם להרגיש מוערכים בתוך החברה שלך. עובדים בארגונים שעוברים תוכניות הכשרה מרגישים שהם חלק מסביבת עבודה תומכת שמעריכה אותם, מחזקת את המורל שלהם וגורמת להם להיות בטוחים יותר בעבודתם ובחובותיהם.
למידע נוסף אודות עבודת סמינריון ועד כמה חשוב להשקיע בעבודת סמינריון נא לבקר ב- smarter.co.il

עם תוכניות הכשרה קבועות

תגלה שהאמון של העובדים שלך ישתפר ככל שהם יבינו טוב יותר את הענף שלך, את המטרה שלך, את האחריות התאגידית שלך ואת העבודה שלך. אם העובדים שלך מאומנים היטב, הם יוכלו להגיב לשוק המשתנה ולהבטיח את הצלחת החברה לאורך זמן. לחברות צריכה להיות מערכת הדרכה מאורגנת לעובדים שלהן, שכן היא תעזור להן ללמוד באופן עקבי ושיטתי.

עכשיו שאתה יודע ששווה את ההשקעה

חשוב להבין שתוכנית הכשרת עובדים לסמן תיבה היא בזבוז זמן וכסף. השקעה בחינוך היא הדרך היעילה ביותר להוציא כסף על עלויות כוח אדם. אין צורך לומר שעובדים המקבלים הכשרה על מנת לשפר את כישוריהם והכשרתם יכולים לבצע את עבודתם טוב יותר.

חשוב לומר שתכניות הכשרת עובדים יכולות להניב תשואה גדולה על ההשקעה

אך אינן מספיקות להצלחה ארוכת טווח של חברה. עובדים מובילים מבלים לעתים את זמנם מחוץ למשימות הליבה שלהם עם חברות הדרכה חיצוניות שאין להן הבנה של המוצרים, השירותים והתהליכים הספציפיים של החברה שלך. לקוחות העסק שלך נהנים מתכנית הדרכה טובה לכל העובדים שלך, כך שהם יקבלו תמיכה איכותית המותאמת לצרכיהם.

כאשר חברה משקיעה בהכשרה ופיתוח של עובדיה

הם מרגישים מוערכים ומוערכים. הכשרת עובדים היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגדלת שימור העובדים, ומחקר שנערך בשנת 2013 בכתב העת Global Journal of Management and Business Research מצא כי עובדים מתוגמלים על הכשרה, ו -70% מהם הסכימו שהם מרגישים נאמנים יותר לארגון שלהם. . כאשר לארגון יש תוכנית למידה ופיתוח טובה, הוא בונה מוניטין של מעסיק שאכפת לו מהכשרת עובדיו, ואתם משקיעים בהם כיחידים.

כאשר עובד מתחיל בחברה

הם מאומנים במקום העבודה ללמוד מה הם מצפים מעבודתם ואילו כישורים נדרשים לתפקידם החדש. הם גם יוכשרו ללמוד כיצד להשתמש בחומרים, בכלים ובציוד של החברה בצורה הטובה, הבטוחה והחסכונית ביותר. תוכנית הכשרת עובדים גם מסייעת לארגון לבדוק את היעילות והאפקטיביות של מערכות ניהול ביצועים חדשות ומסייעת לצוות לגבש ציפיות ביצועיות ברורות.

ההדרכה צריכה להתבצע על פי לוח הזמנים האישי של העובדים

אנו מבינים כי יכול להיות קשה להציג את הערך של פיתוח עובדים למנהיגים, וזו הסיבה שכתבנו פוסט זה על הכשרת סטטיסטיקות למשיכת מנהיגים. בהתבסס על נתונים סטטיסטיים כמו אלה ששיתפנו כאן, יש נקודת מוצא מצוינת לעזור למנהיגים להבין את החשיבות של הכשרת עובדים ופיתוחם.

אם חברות רוצות לדווח על השקעתן בהכשרה

הן צריכות למצוא מערכת אמינה למדידת גורמים חשובים כמו תדירות האימונים וסוג האינטנסיביות של האימונים שהם מספקים. מעט חברות משכילות, הפועלות לאינטרס שלהן, החלו לספק מידע הכשרה רלוונטי למשקיעים שיוכלו להגיב ולתגמל את החברות שעשו הכי הרבה כדי לשפר את הידע והכישורים של העובדים שלהן. אף אחד לא מצפה שהכשרה כזו. תוכניות ומנהיגים הדוגלים ביוזמות הלמידה של עובדיהם ישתנו בקצרה.

כחלק ממאמץ חסר תקדים לסייע לחברות למדוד את ערך השקעותיהן בחינוך והכשרה

אספה ASTD מידע הקשור להכשרה מיותר מ -2,500 חברות: הכסף שהן משקיעות בהכשרה, סוגי ההכשרות שהן ההצעה והמשאבים שבהם הם משתמשים כדי להעניק לעובדים שלהם הדרכה. בסוף שנות התשעים, ATD פרסמה מחקר שהראה כי לארגונים שהשקיעו בהכשרה מקיפה היו הכנסות גבוהות יותר ב -218% בקרב עובדים מאשר חברות שלא רשמו הכשרה. עובדים לא יחפשו שביעות רצון מהעבודה בארגונים אחרים אם לא יוציאו כסף על גיוס, קייטרינג והכשרת יורשיהם.

עובדים שאפתנים ומוכשרים רבים רוצים לעבוד בארגונים המספקים להם הזדמנויות והכשרה קריירה

אך הם אינם יכולים. מעסיקים ועובדים כה עסוקים עד שהם מרגישים שהם לא יכולים לקחת הזמן לשבת ולהקשיב לסמינר. העובדים שלך הם בסופו של דבר שגרירי המותג שלך לכנסים, קורסי ההדרכה והסמינרים שאליהם אתה שולח אותם.