ספא ומסאז מומלץ

אני ממליץ על עיסוי המתיחה התאילנדי הייחודי המכונה "יוגה עצלנית" ועיסוי רקמות עמוק ($119 ל-60 דקות) עם המטפלת האהובה עליי, Ratda Mongkoltis, כדי להיפטר מכל הקשרים. קח סיבוב לפני מנוחה בספא – היה לי עיסוי מרגיע נחמד של 50 דקות ב-$165 מג’וסלין פלקטור – ותרגישי שהרווחת את הכסף שלך. בספא טוב יציעו לכם להתקלח ואפילו לשכב לאחר עיסוי; אל תחמיצו את ההזדמנות להאריך את ה"זמן בשבילי".

עיסוי פעם בחודש יכול לעזור להקל על ההשפעות השליליות של מתח על הגוף והנפש

עם זאת, גם אם אינך מתאמן, עיסוי קבוע יכול לעזור לך לשמור על בריאות, טווחי תנועה וגמישות שרירים. ברוב המקרים לאחר פציעה, המטפל עשוי להמליץ ​​על עיסוי פעם או פעמיים בשבוע במהלך תקופת ההחלמה.

לריפוי כללי והרפיה

לאנשים שנמצאים במצב של מתח קל עד בינוני מומלץ לעשות עיסוי 1-2 פעמים בחודש. מומלץ לעסות לפחות פעם בשלושה שבועות (או כל שבועיים) כדי לסייע בשיקום הרקמה הבריאה ולהפחית את הכאב שחווה גופך במהלך פעילות גופנית אינטנסיבית.

עיסוי גם משפר את זרימת הדם

גורם חשוב נוסף שיכול להשפיע באופן משמעותי על משטר האימונים של ספורטאי לשיקום השרירים שלו. עיסוי גורם לך להרגיש טוב במובנים רבים ויכול להשפיע לטובה על כל הגוף שלך: עצמות, שרירים, לב, עור, נשימה, עיכול ובריאות נפשית.

מטפלים בעיסוי משתמשים בידיים ובשמני עיסוי

כדי למקד לקבוצות שרירים ויכולים להפעיל שמנים ארומתרפיים ומוזיקה שקטה כדי ליצור חוויה מרגיעה. עיסוי הוא טיפול ספא בו מטפל מנוסה מניח את ידיו ישירות על גופך ומשתמש במגוון טכניקות למיקוד עור, שרירים, גידים ורקמות חיבור אחרות.

בהתאם לסוג העיסוי הנבחר

הלחץ המופעל על ידי המטפל משתנה בין קל לחזק. המטפל שלך יכול להחזיק את האבן על ידי עיסוי חלקים שונים בגופך באמצעות טכניקות עיסוי שוודי בלחץ קל. אם אתה לובש תחתונים, המטפל בעיסוי שלך עשוי להציע תחתונים חד פעמיים כדי לעזור לך להימנע מהכתמת הבגדים שלך במהלך עיסוי מלא.

מטרת העיסוי

היא להרפות אותך ואת השרירים שלך, כך שאם אתה נרדם אז העיסוי עובד והמטפל שלך לא ייעלב. לא משנה באיזה סוג עיסוי תבחרו, עליכם להרגיש רגועים ורגועים במהלך ואחרי העיסוי. אל תדאג לומר למטפל שהלחץ הוא יותר מדי או קטן מדי, שכן כל אדם הוא שונה ומטפל בעיסוי טוב לא ייעלב או ינסה לתת לך את העיסוי המושלם.

להיפטר מהעיסוי

הוא רק הרעיון של דרך נעימה לפנק את עצמך. להיפך, עיסוי יכול להיות כלי רב עוצמה שיעזור לך לקחת אחריות על הבריאות והרווחה שלך, בין אם יש לך מצב בריאותי ספציפי או סתם מחפש דרך אחרת להפיג מתחים. אין ספק שאם תקבלו עיסויים על בסיס קבוע, תקבלו את היתרונות הבריאותיים הגדולים ביותר. עיסוי ספורט אם יש לך פציעות שרירים חוזרות ונשנות, כמו פציעות אפשריות במהלך פעילות גופנית, עיסוי ספורט הוא בחירה טובה.

זו גם אפשרות טובה אם אתה נוטה לפציעות כי זה יכול לשמש

כדי למנוע פציעות ספורט. זה גם יכול לעזור למנוע נזק נוסף לשרירים או לרקמות ולשפר את טווח התנועה של הספורטאים. עוזר להקל על כאבים לאחר אימון ושיקום טווחי תנועה וזרימת דם לשרירים מתוחים. עיסוי לפני אימון יכול לחמם ולמתוח את השרירים, ולסייע במניעת פציעה.

זה דומה לעיסוי שוודי אבל מיועד לאנשים העוסקים בספורט

כדי לעזור למנוע או לרפא פציעות. זהו עיסוי עדין העושה שימוש בתנועות ארוכות, לישה, עיגולים עמוקים, רעידות ודפיקות. עיסוי רקמות עמוק משלב תנועות קצרות ואיטיות ולחץ חזק (עם האגודלים, האמות והמרפקים של המטפל) להרגעת שרירים מתוחים ומפותלים ולשחרור מתחים. במהלך עיסוי רקמות עמוק, המטפל ישתמש בתנועות איטיות ובלחץ אצבעות עמוק כדי לשחרר מתח מהשכבות העמוקות יותר של השריר ורקמת החיבור.

אם אתה הולך לעיסוי רקמות עמוק

אתה עלול להרגיש כאב קל בהתחלה, אבל אחרי שהשרירים שלך יתרגלו למצב הרפוי, אתה תרגיש הרבה יותר טוב. אם אתה מרגיש כאב במהלך העיסוי, ספר למטפל שלך מיד. כדי להרפות שרירים מתוחים במיוחד, עליך להפעיל מעט לחץ במהלך העיסוי, אך לעולם אל תחווה כאבים עזים במהלך העיסוי, שכן אין סיכוי שהשרירים יירגעו במהלך הכאב.

המטפל בעיסוי שלך ימרח שמן חם על האבנים

כדי לעזור להן להחליק יותר על גופך, המהווה מבשר לאבנים לאורך הגב, כפות הידיים והבטן. במהלך טיפול מרגיע במיוחד זה, המטפל שלך מעסה את הקרקפת בשמן חם, מרגיע את השרירים המכווצים ברקות ובצוואר.
למידע מורחב בתחום של ספא ומסאז מומלץ עליך לגשת לאתר flamingospa.co.il

עיסוי שיאצו עיסוי שיאצו מושלם לאנשים שרוצים להירגע ולהפיג מתחים, כאבים ומתחים. עיסוי באבנים חמות עיסוי באבנים חמות מושלם לאנשים עם שרירים כואבים ומתוחים, או כאלה שסתם רוצים להירגע.

עיסוי יכול להימשך בין 10 ל-90 דקות, תלוי בסוג העיסוי ובזמן הפנוי. בדרך כלל תוכלו לבחור את סוג העיסוי שאתם רוצים לקבל, ואתם ובן הזוג יכולים לקבל סוגים שונים של עיסויים לפי העדפותיכם ושירותי הספא שלכם.

לאחר ביקור אצל מטפלים לעיסוי הראשון, תדירות העיסוי תיקבע על פי ממצאי המטפל והוראות הביטוח. המעסה שלך ייעץ לך לגבי תוצאות הטיפול הראשון שלך.

ספר לרופא שלך שאתה מנסה עיסוי וודא שאתה עוקב אחר כל תוכניות הטיפול הסטנדרטיות

כיצד למצוא מטפל בעיסוי ניתן לקבל המלצות אישיות של מטפלים בעיסוי מרופאים, חברים או מדריכים מקוונים. עם שנים של ניסיון בהמלצה על טיפולי ספא, חבילות ספא ​​וטיפולי ספא ללקוחות, אנו בטוחים שנוכל לעזור לכם למצוא את העיסוי המתאים.

התפקיד שלנו

הוא לעזור לך למצוא עיסוי שמתאים לך או למי שאתה מזמין טיפולי ספא, בין אם זה אמא ​​שלך, החברה הכי טובה שלך או בן הזוג שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של עיסוי, שלכל אחד מהם מקור ומטרה שונה: חלקם מכוונים להרגעת כאבי שרירים; אחרים עוסקים בהגברת רמות האנרגיה; חלקם מבקשים לשפר מצב גופני מסוים; אחרים הם רק כדי לעזור לך להירגע. עיסוי מערבי זה משתמש בטכניקות הבאות: שפשוף (ליטוף), שפשוף (שפשוף), פטריסאז’ (לישה) וטפו-טמפורציה (מדידה קצבית) לטיפול ספא מרגיע באמת. ספא היום האותנטי מציע טיפולי גוף, עיסויים וטיפולי פנים, כמו גם שעווה, מניקור ופדיקור.