מוצרים עם לוגו לעסקים

EverythingBranded הוא אחד המפיצים בצמיחה המהירה ביותר בתעשיית מוצרי הקידום, עם למעלה מ- 50,000 מוצרים מותאמים אישית שונים המותאמים אישית בדיוק בשבילך. הצוות שלנו מחויב לספק שירותים מהירים ואמינים, על בסיס הידע העשיר שנצבר מניסיון של שנים בענף.

EverythingBranded מאמין שהערכים הארגוניים שלנו מניעים הצלחה באמצעות מצוינות ושירות לקוחות

אנו מציעים אלפי פריטי קידום מכירות בהתאמה אישית שתוכלו להתאים אישית במגוון דרכים, החל מאביזרים טכניים מתקדמים ומתנות ארגוניות מותאמות אישית ועד לעיצובים האחרונים של שקיות שתייה ידידותיות לסביבה ופריטים המומלצים על ידי CDC כגון מסכות פנים וחיטוי ידיים. בין אם אתם מחפשים משהו פשוט כמו תיק עט של EverythingBranded, יש לנו אפשרויות פריט לבחירה.

אנו ספקים מובילים של מוצרי קידום מכירות באיכות גבוהה כבר למעלה מ- 25 שנה

המוצרים שלנו נבחרים בקפידה ומשווקים על ידי מומחים שיש להם תובנה לגבי מגמות חדשות. אנו מציגים את המוצרים הפופולריים ביותר ממאה הקולקציות הטובות ביותר.

צבע

תמונות וטיפוגרפיה יש הרבה מה לקחת בחשבון בעת עיצוב הלוגו של המוצר שלך. כדי ליצור לוגו מוצר בלתי נשכח ככל האפשר, עליכם להבין כיצד האלמנטים הללו מתקשרים כחלק מעיצוב קוהרנטי. ישנם מאות לוגואים, אך מי שלא מכיר אותם לעולם לא יכיר אותם מכיוון שחסר להם איכות הלוגואים היעילים או תקציב שיווקי גדול.

סמלי לוגו הם כלי תקשורת בכל מקום המופיעים בדפי המוצרים של החברות שלך

דוחות שנתיים, תשומות ואפילו בכרטיסי הביקור שלך. לוגו מעוצב היטב עוזר לעורר עניין צרכני, להבחין בין מותג למתחרים, להקל על זיהוי המותג ולהשפיע על החלטות המשקיעים לגבי מה המותג צריך להעביר. זהות מותגית טובה הופכת משהו למוכר, לצריכה ולזיהוי.

עם מעל 800,000 מוצרי לוגו זמינים

בטוח שתמצאו דרכים יצירתיות לשיווק המותג שלכם בכל אירוע. לפני שתחליטו איזה סוג לוגו או סחורה ממותגת להזמין ואיפה למקם אותו, עליכם להחליט כיצד להפיץ אותו בצורה הטובה ביותר. חכם לשלוח אותו ללקוחות בפועל באותה תיבה שבה המוצר שהוזמן, כך שאינך צריך לשלם דמי משלוח נפרדים.
למידע מורחב בתחום של לוגו גיפט כדאי לבקר באתר logogift.co.il
למידע נוסף בנושא של מוצרים עם לוגו לעסקים ומתנות לעובדים יש להעיף מבט ב- logogift.co.il

המילה swag היא מונח סלנג לכל מוצר פרסומי או חומר שיווקי עם שם חברה עליו. מאמר בשקית נופש הוא בעל אופי פרסומי ועליו גם להיות נושא לוגו החברה. אם ברצונך לשמור פריטים קטנים, תוכל להפיץ כרטיסי ביקור כמתואר לעיל.

מציאת החברה הארגונית המושלמת מתנה בשביל עובדים לא צריכים להיות חוויה מדהימה

מימי הולדת ליום השנה לאירועי עבודה ועד לאירועי חברה, למעסיק טוב לא נגמר גורמי המוטיבציה להניע את הצוות שלו. מומלץ להראות לצוות שלך כמה הם מעריכים את עבודתם הקשה עם מתנות קטנות ומעשיות שהם יכולים להשתמש בהם בצורה מושלמת, ללא קשר לאירוע.

עם שילוב נכון של פונקציונליות וסגנון

מתנות המותג שלך יצדיקו הנהנות, חיוכים ושבחים בולטים ברשתות החברתיות. ספלי קידום מכירות, ספלים מודפסים ובקבוקי לוגו מהווים סימן הערכה רב לעבודתם של עובדיכם ותזכורת מוצקה שהם עובדים כחברים בצוות שלכם. כאשר הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך משיקים את הכוס הבאה שלהם עם כוס אישית, הלוגו שלך נראה יותר באוטובוס, בחדר הכושר ובמשרד.

חברות מחפשות מתנות לקידום מכירות

כדי להשלים את תמהיל השיווק שלהן עם תיקים, רשימות קניות והמלצות על מוצרים לפי מידה. תיקים מחויטים הם פריט קידום מכירות משתלם שתוכל להעביר בנוחות לקבוצות גדולות בירידים ואירועים. אתה יכול גם לשקול לתת ללקוחות שלך, צוותים ועובדים שקיות קניות לשימוש חוזר בהתאמה אישית. נניח שאתה מוכר מוצר שקונים אנשים לבריאות ולכושר. ישנם עקרונות כלליים מסוימים שעליך להקפיד עליהם בעת ייצור הסחורה שלך.

רקמה פרטנית של הלוגו שלך על שטיחי יוגה

חגורות ריצה ותיקי כושר תעזור להגיע לקהל היעד שלך של אנשים שמתעניינים במוצרי בריאות וכושר. בתרחיש זה, תוכלו להגדיל את הסבירות שהלוגו והסחורה הממותגת שלכם יגיעו לידיים הנכונות על ידי חריטת שמכם ולוגו על בקבוקי מים ועקבי כושר.

אנו חושדים כי לוגואים לא תיאוריים של חברות הפועלות בכמה עסקים שאינם קשורים זה לזה

כגון Uber, Procter & Gamble ו- The Walt Disney Company טובים יותר עבור חברות אלה. הלוגו שלהם מהווה אינדיקציה למוצרים ולשירותים שהם מציעים, שיכולים להיות לא מושכים ומבלבלים. אם אתה עובד עם מותג או משווק מוצר או שירות שמזכיר מושג שלילי, לוגואים שאינם תיאורים עשויים להיות טובים יותר.

בהתחשב בכל הגורמים המעורבים בבניית חברה

נראה שליצירת לוגו אין בהכרח את העדיפות הגבוהה ביותר. ניסיון להכניס יותר מדי צבעים, אותיות ותמונות ללוגו יכול לגרום לו לבלגן. תמונה של עלים, פירות ומגוון צבעים אדמתיים הם הדברים הברורים ביותר שמעצבים משתמשים בהם עבור סוגי מוצרים, אך לוגו צריך לעשות יותר בכדי להתבלט.

גישה ייחודית לטיפוגרפיה, צבעים ותמונות יכולה לתת ללוגו את הטוויסט הנכון כדי לשמור עליו צעד אחד לפני המתחרים. שקול כיצד להבדיל את המותג שלך מאחרים בענף שלך ולהשתמש בו כחלק מעיצוב הלוגו שלך.

צרכנים משתמשים במותג שלך באופן קבוע

אז זכור את העסק שלך בכל פעם שאתה משתמש במוצר. כשאתה משתמש במוצר, הלקוחות שלך רואים את שמך, המותג וההודעה שלך. זוהי תזכורת מתמדת למה העסק שלך נוגע, וזה יהיה זוכה בטוח בכל הנוגע להגברת המודעות למותג.

לאורך השנים

עטים לקידום מכירות המשיכו לעזור לחברות להעלות את המודעות. עם עטים השולטים בכיסים, התיקים, השולחנות ואפילו ברכב שלך, רוב הסיכויים שמעולם לא היית בלי עט קידום מכירות. תקבל אימייל ממנכ"ל המבקש ממך לבחור בין שני סמלי לוגו.

תפריט נגישות